[Foto] Mariët (RoWyGo)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Meisje201

[Foto] Mariët (RoWyGo)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 20:56

Nou, Mariët was met mij mee op vakantie en ze is zo fotogeniek en ik vind het ook wellis leuk om andere dingen dan natuur te fotograferen, dus bij deze: Mariët!

1. Afbeelding

2. Afbeelding
Enige waar ik me aan erger is het stukje blaadjes rechtsboven

3. Afbeelding

4. Afbeelding
De kleuren zijn niet zoals ze horen helaas

5. Afbeelding

6. Afbeelding

Ik ben niet van suiker dus ik kan wel tegen een beetje kritiek/commentaar, maar zou het fijn vinden als het wel gewoon netjes onderbouwd is Ja
En hou er rekening mee dat ik normaal gesproken geen mensen fotografeer [ben het wel van plan, vind het leuk om te doen, maar erg moeilijk vind ik het nog wel Vork ]

Doei!

_Ilse

Re: [Foto] Mariët (RoWyGo)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 21:03

Die eerste vind ik echt heel erg mooi
Hoe ze kijkt, waar ze op de foto staat (niet precies in t midden dus bedoel ik Knipoog ), die doordronge blik, precies genoeg hals..

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 09:52

Wat me opvalt, is dat de foto's van erg dichtbij zijn genomen. Dat is natuurlijk niet erg, maar af en toe mist er een stukje voorhoofd of kin wat er dan - naar mijn mening - net op had moeten staan. Lachen
Bij andere foto's heeft het wel weer wat.

Ik vind de foto's wel geslaagd. Lachen Ik zou iig zelf wel zulke foto's van mezelf willen hebben.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 10:23

hey Jetje op de foto! Mooie foto's ik zou ook wel wat foto's van veraf willen zien, foto 1 en 3 vind ik de mooiste!

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 10:36

Hee jij pikt mijn fotomodel Haha! Haha, aankomend weekend is ze weer van mij hoor. Tong uitsteken

Helemaal geen slechte foto's! Commentaren;
1; Mijn favo. Eigenlijk geen commentaar.
2: Beetje te rood, niet helemaal weg van. Ik had liever wat meer scherptediepte gezien, als je met je camera wat dichter bij de muur had gestaan is dat al makkelijker. Verder laagste diafragmagetal.
3: Geflitst? Doet iig geen goed aan de foto, jammer van de rechte schaduwlijn in d'r hals.
4: Idd jammer dat de witbalans niet helemaal goed is, verder valt het licht niet lekker. Nee, niet top.
5: Jammer van het harde licht, verder mooie blik van Jet.
6: Zonde dat een stukje kin mist, hier ook mooie blik en licht is goed.

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 11:19

Hé get. Echt stom om mezelf zo te zien. Ik moet zeggen, ik heb er wel eens beter uitgezien. Nagelbijten / Gniffelen

Wel mooie foto's hoor naat Ja Het enige wat me bij sommige foto's lijkt op te vallen is dat je erg veel extra scherpte hebt toegepast.. Of ben ik nou gek ? Vork Dat zoiezo, maargoed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 16:20

Mag ik vragen waarom steeds de bovenkant van het hoofd er niet opstaat?

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 08:43

Jettie schreef:
Hee jij pikt mijn fotomodel Haha! Haha, aankomend weekend is ze weer van mij hoor. Tong uitsteken

Helemaal geen slechte foto's! Commentaren;
1; Mijn favo. Eigenlijk geen commentaar.
2: Beetje te rood, niet helemaal weg van. Ik had liever wat meer scherptediepte gezien, als je met je camera wat dichter bij de muur had gestaan is dat al makkelijker. Verder laagste diafragmagetal.
3: Geflitst? Doet iig geen goed aan de foto, jammer van de rechte schaduwlijn in d'r hals.
4: Idd jammer dat de witbalans niet helemaal goed is, verder valt het licht niet lekker. Nee, niet top.
5: Jammer van het harde licht, verder mooie blik van Jet.
6: Zonde dat een stukje kin mist, hier ook mooie blik en licht is goed.

3. Nee niet geflitst, de zon scheen in haar gezicht Lachen

@Jet:
Niet meer als anders, na het verkleinen nog 1 keer verscherpen, meer niet Lachen

@Roseane:
Omdat het vooral om haar gezicht ging, bij sommige foto's had het misschien beter geweest om idd haar bovenkant van haar hoofd er ook op te zetten maar dat komt altijd achteraf als je ze in het groot op de computer ziet.

Ik heb ook foto's van haar hele lijf maar die zijn niet mooi gelukt, moet ik nog wat mee gaan oefenen Ja

Bedankt iig voor jullie tips/commentaar Lachen

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:41

foto 2 vind ik het mooist, enkel had in mijn ogen haar hoofd er vanboven wel volledig bij moeten opstaan.

de andere foto's vind ik wat eentoning omdat het alleen maar haar gezicht is, als ze nu eens zou lachen, of heel boos zou kijken zat er wat variatie in Lachen

neej geef mij nr 2 maar, mooie gezichtsuitdrukking in combinatie met de oude stenen muur. idd zonde van het stukje bomen in de hoek, maar dat is leerstof voor een volgende keer Lachen