[Verhaal] Vakantie in Spanje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

_Laris_

[Verhaal] Vakantie in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 13:47

Dit is het verhaal van mijn zusje, maar ze vindt het goed dat ik het hier plaats. Ik zal haar het commetaar laten lezen als jullie dat hebben.

‘’Mama, maar iedereen mag’’ klagend smijt ze haar tas op tafel. ‘’En trouwens, ik ben 15 oud en wijs genoeg dus’’. ‘’Shel, je weet dat ik het er helemaal niet mee eens ben’’ gehaast trekt ze haar jas aan. ‘’En van papa mag het’’ roep ik met volle mond. ‘’Zoek het ook maar lekker uit’’ roept ze geïrriteerd. ‘’Ben vanavond laat thuis’’ roept ze voor dat ze de deur dicht smijt. Mopperend sjok ik naar boven. Chagrijnig meld ik me aan. Kijken of hier nog wat te beleven valt.

(L)Kirsten(L) Kel&Shel&Ik Spanjeee(L) zegt: Heejj Chicaa!
(K)Shelly(K) Ik wil naar Spanje(L) zegt: Hoi
(L)Kirsten(L) Kel&Shel&Ik Spanjeee(L) zegt: Is Urr wat Chick?
(K)Shelly(K) Ik wil naar Spanje(L) zegt: Ruziee!
(L)Kirsten(L) Kel&Shel&Ik Spanjeee(L) zegt: Ojeej, Heb je het gevraagd?
(K)Shelly(K) Ik wil naar Spanje(L) zegt: Gevraagd? Ik heb meer gezegd dat het moet! Maar van Mn pa mag ut well
(L)Kirsten(L) Kel&Shel&Ik Spanjeee(L) zegt: Kloteboel.
(K)Shelly(K) Ik wil naar Spanje(L) zegt:Ik ga gewoon jOh! Wat ze ook zegt.
(L)Kirsten(L) Kel&Shel&Ik Spanjeee(L) zegt: StOerr Zegg, Maar hOe zit ut nu tusse jOu en je Liefie MennO?
(K)Shelly(K) Ik wil naar Spanje(L) zegt: Je bedoelt of ik trouw blijf? nO way, kOm op zeg. Hij doet het ook niet. Dat is ckrr.
(L)Kirsten(L) Kel&Shel&Ik Spanjeee(L) zegt: Hij is wel helemaal weg van je héa!
(K)Shelly(K) Ik wil naar Spanje(L) zegt: sOwhat, ik oOk van hem.
(K)Shelly(K) Ik wil naar Spanje(L) zegt: Maar mOp, Ik peer um ga naar MennO. ffe afscheid nemen. We gaan Overmorgen all héé. Tot die tijd lOgeer ik gwn bij me Pa. Ksiee je mOrgee xxxxx luf yOu.

Gehaast doe ik mijn witte teenslippertjes aan. Snel smeer ik nog wat lipliner op mijn lippen. Check of mijn haar nog oké zit en ik er niet uitzie als een vogelverschrikker. Snel haast ik me naar Menno’s huis. Als ik aan kom hoor ik een bekend liedje uit de kamer van Menno komen. Een paar keer druk ik driftig op de bel. Als Menno verhit open doet, begin ik te lachen. Hij glimlacht zijn mooie witte tanden bloot, en kust me op mijn mond. Hij lijdt me elegant naar boven. Vermoeid laat ik me op zijn bureau stoel vallen. ‘’Eey Chicaa’’. Gapend sta ik op, ik laat me op zijn bed vallen. ‘’Ik kom afscheid nemen’’ roep ik dramatisch. Menno’s glimlach verdwijnt van zijn gezicht. ‘’Nee, hé’’ roept hij zielig. ‘’Spaanse jongens zijn dol op mooie blonde meisjes zoals jij’’. Lachend kus ik hem op zijn wang. ‘’En Franse meisjes zijn dol op mooie bruinharige jongens zoals jij’’. ‘’Met hemelse bruine ogen’’ zwijmel ik er achteraan. Hij lacht. Ik strijk over zijn wang. ‘’Maar je mammie vond het toch niet goed, dat je ging’’ hij kijkt me ondeugend aan. ‘’Ze vind wel meer dingen niet goed héa’’ mompel ik terwijl ik hem kus. Menno legt zijn hand op mijn dij, er ontstaat een warme plek. ‘’Ik ga je zo missen’’ zucht hij. Zijn ogen staren zielig voor zich uit. ‘’Tot over vier weken’’ mompel ik zielig. Ik kus hem nog één keer op zijn mond.

‘’Oh, Ik heb er zo’n zin in’’ gilt Kelly opgewonden. Kirsten en ik kijken elkaar met opgetrokken wenkbrauwen aan. We zitten met zijn drieën naast elkaar in het vliegtuig, misselijk kijk ik voor me uit. Het mannelijk geslacht loopt vriendelijk naar me te lachen, Een klein glimlachje breng ik er nog net van af. Zuchtend kijk ik door het raampje naar buiten. ‘’Het is net slagroom’’ mompel ik zwijmelend. Kelly begint hysterisch te lachen. ‘’Waarom hadden we er ook alweer mee genomen?’’ fluister ik tegen Kirst. Lachend haalt ze haar schouders op. ‘’Aha’’ mompel ik. ‘’En mis je Menno al?’’ Roept Kelly net iets te hard. Moest ze daar nou over beginnen. Verdrietig staar ik voor me uit. Ja, ik heb ook gevoel hoor. Zwijgend kijk ik voor me uit. Kirsten kijkt me begripvol aan. ‘’Ja, is mis hem ontzettend’’. Kirsten legt troostend haar hand op mijn schouder. Ze glimlacht bemoedigend. ‘’Je gaat toch niet zo’n trouw trutje worden hè’’ roept Kelly zeurend. Ik negeer haar opmerking er plunder de voorraad snoep van Kirst leeg. Als ik terug kom van mijn trouwe wc ronde, kijkt een jongen van ongeveer 17 mij lief aan. Als ik langs loop pakt hij mijn hand vast. ‘’Ehmm sorry’’ mompel ik verbaasd. ‘’Maf joch’’ zucht ik terwel ik door loop.

‘’Hoe bedoel je ‘’Ik ben de kaart vergeten’’ roep ik paniekerig. ‘’Nou, ik dacht, uuhm.’’ Kelly kijkt me verdrietig aan. Moeizaam probeer ik de Chauffeur uit te leggen waar we heen moeten.’’Had ik toch maar goed opgelet met Engels’’ zucht ik vermoeid. Chagrijnig staar ik voor me uit, de vliegtuigreis heeft me uitgeput. Nadat Kelly eindelijk had toegeven dat ze de kaart vergeten was, was ik geflipt. Nogmaals vertel ik de naam van de camping tegen de chauffeur. ‘’We mogen hem wel honderd euro fooi geven’’ mopper ik. Na tien minuten stopt de man voor een camping, een camping met de goede naam. Moeizaam sleep ik mijn koffers mee naar de balie. Kirst kijkt slaperig om zich heen. Veel heeft zij niet mee gekregen, we zaten nog geen drie minuten in de taxi of ze was alweer in slaap gevallen. Zuchtend begin ik Engels te praten tegen de jongen achter te balie. ‘’Nederlands is ook goed hoor’’ zegt hij lachend. Blozend kijk ik hem aan. Kirst kijkt de jongen dromerig aan. Zijn zwoele stem is nog niks vergeleken met zijn heerlijke koppie. Vermoeid strijk ik door mijn haar. ‘’Ik wijs jullie wel even de weg naar jullie plaats’’ eindigt hij zijn verhaal. Ik knik en loop achter hem aan. Een groepje jongens passeert ons. Eén van de jongens houdt mij tegen. ‘’Kom je vanavond ook naar de disco’’ vraagt hij met een schorre stem. ‘’ Ik kijk wel even’’ antwoord ik. ‘’Anders zie ik je wel hé’’ glimlach ik. Kirst Kel en de jongen staan ongeduldig te wachten. ‘’Had je weer eens sjans’’ gilt Kirsten lachend. Zwijgend lopen we verder. Lachend pik het tweepersoonsbed in. ‘’Die is van mij’’ roep ik gretig. Protesterend lopen de meiden naar de eenpersoonsbedjes. ‘’Tsjaa, wie heeft de chauffeur zo goed uitgelegd waar hij heen moest’’. ‘’Daar wil ik natuurlijk wel wat voor terug hé’’ giechel ik. De jongen van de balie kijkt me lachend aan. ‘‘Jahoor, echt weer wat voor jou Shelly’’ roept Kirst lachend. ‘’Aangenaam Shelly’’ fluistert de baliejongen zwoel’’. ‘’Misschien tot in het tweepersoonsbed’’ mompelt hij zachtjes. ‘’Misschien wel hé’’ fluister ik geheimzinnig. Kelly kijkt me verontwaardigt aan. ‘’En Menno dan?’’. Zuchtend kijk ik er aan. ‘’Gelukkig is die jongen net weg’’ Snauw ik er toe. ‘’Anders had ik je wat gedaan’’. Beledigt begint Kelly haar spullen uit te pakken.

Gillend van het lachen laat ik me op een strandbedje vallen. ‘’Je had dat gezicht moeten zien’’. Giechelend komt Kirst aanhollen.’’Dacht dat kind nou echt dat we met haar om zouden gaan’’. ‘’Mijn moeder vond dat we er mee moesten nemen, anders mocht ik niet weg’’ roept Kirsten snibbig. ‘’Is het niet een beetje banketstaaf wat we hebben gedaan’’. ‘’Eigen schuld , moest ze het maar niet tegen dat joch gaan zeggen’’ roept Kirsten verontwaardigt. ‘’Ik schaamde me dood man’’ roept Kirsten erachteraan. ‘’Hij had gewoon een vriendin, die lag notabenen naast hem’’ vul ik haar aan. ‘’Gaat zij vragen wat hij van me vind’’ mompelt Kirsten afkeurend. ‘’Hoe konden jullie’’ gilt Kelly. ‘’Wat?’’ Vragen wij poeslief. ‘’Waarom hebben jullie gezegd dat die jongen mij leuk vond’’ Gilt ze kattig. ‘’Hij vindt jou leuk’’ roept ze snibbig tegen mij. ‘’Hoe konden wij dat nou weer weten’’ roepen wij kattig terug. Kelly’s blik verzacht. ‘’Zand erover oké?’’. Kirsten en ik kijken elkaar verbaasd aan. Maar knikken dan toch maar. *Piep**Piep*. Lachend haal ik mijn mobiel uit mijn strandtasje.
Heej allerliefste lekkerste engel van me!
Ik mis je nu al! Nog 4 weken *Zucht* Hoe overleef ik dat.
Er zijn hopelijk niet al te leuke jongens. Wij vertrekken morgen.
Ik heb er best wel zin in. Behalve dat ik voortdurend aan jou ga denken.
Xxxxxxxxxxxx hhvvj Luf yOu MennO. Xxx

‘’Ah, wat lief’’ gilt Kirsten die over mijn schouder heeft meegelezen. Ik glimlach en duw kirsten weg.
Lieve scheetje van me!
Ik mis jou ook. Ik mis je mooie bruine hemelse ogen.
Je lieve kuiltjes in je wangen.
Je mooi bruine haren. Ik mis je lichaam. Ik mis je hersenen.
Ik Mis jOUU. Dramatisch hé. Nu weet je dus hoe ik me voel.
Er Zn best leuke jongens, maar niet zulke leuke als jou.
Xxxxxxxx hhvvj Shelly xxxxx.

Kirsten knikt goedkurend. Een groepje jongens loopt langs onze handdoeken. Nog geen twee stappen verwijderd van ons leggen ze hun handdoeken neer. ‘’Dat noem ik nou asociaal’’ mompel ik afkeurend. ‘’Ohjaa’’ vraagt één van de jongens lachend. oliebol, het is de baliejongen. Kirsten wordt knalrood, en kijk verlegen naar het zand. ‘’Ik ben Jim trouwens’’ mompelt de baliejongen. ‘’Kirsten’’ klinkt het verlegen. ‘’Shelly’’ roep ik vrolijk. ‘’Hallo, Kelly’’ klinkt Kelly’s stem. *Piep**Piep*
Hoi schatje!
Misschien kunnen we mailen.
Ik mis jou lichaam, je blonde haren
Je lieve mooie blauwe ogen.
Ik mis je heerlijke lippen! Je lekkere kontje.
Xxx hhvvj Menno xx.

Commetaar is welkom Lachen

Myrtje_

Re: [Verhaal] Vakantie in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 14:03

Leuk verhaal. Komt er nog een vervolg of blijft het hierbij? (omdat het van je zusje is) Haha!

_Laris_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 14:06

Komt nog een vervolg, ze heeft al meer geschrevebn, maar we wachen eerst nog even op meer reactie's.

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 14:19

leuk verhaal gaak zekr weten volgen Haha!

het begint gelijk al leuk Haha!

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 14:19

_Laris_ schreef:
Komt nog een vervolg, ze heeft al meer geschrevebn, maar we wachen eerst nog even op meer reactie's.

mag ik voor meerdere reactie's spele Tong uitsteken Haha!

_Laris_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 15:21

Ze heeft nu 1200 woorden, dus het volgende stuk komt er snel aan Haha!

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 15:41

woehoe Haha!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 15:48

Erg leuk verhaal Ja

_Laris_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 16:50

Zo hier een extra lang stuk Knipoog

‘’Menno?’’ Vraagt Kirsten. Ik knik blozend. ‘’Is Menno je vriendje’’ vraagt Jim. Ik knik trots. ‘’Jammer Jim’’ roepen zijn vrienden joelend. Verlegen kijk ik naar de grond. ‘’Zwemmen?’’ Stel ik voor. ‘’Gaaf’’ gillen de jongens. Lachend ren ik naar de zee. Snel duik ik de golven in.
‘’Gaan jullie mee naar de disco’’ vraagt Jim verlegen. ‘’Het is meer een schuimparty, echt onwijs gaaf’’. ‘’En het zo me een eer zijn om met zulke mooie meiden te gaan’’ doet hij er nog een schepje boven op. Ik merk dat Kirsten echt helemaal gek op hem is, ze staart hem met koeien ogen aan. ‘’Ik ga zeker mee’’ Gil ik opgewonden. Een knappe bruine jongen komt naar ons toegelopen. Hij knielt naast me neer. Zijn bruine body is goed zichtbaar. Ik kijk hem verlegen aan. ‘’Er is vanavond een schuimparty, kom je ook’’. Hij drukt een kus om mijn mond. Verbaasd kijk ik hem aan. ‘’We waren al van plan om te komen’’ Mompel ik verlegen. Hij strijkt over mijn been. Ik duw zijn hand opzij. ‘‘Oh, proppertjes’’ Roept Jim dramatisch. ‘’Je wordt Honderd procent verliefd op die gasten, je komt een keer gezellig op bezoek, hem verrassen, ligt hij in bed met een ander’’ Jim kijkt me verveelt aan. ‘’Sommige meiden gaan er helemaal kapot aan, ze beloven ze te schrijven, nee hoor’’. ‘’Ik geloof sowieso al niet in jongens die zeggen dat ze gaan schrijven’’ roep ik lachend. ‘’Heel goed uitgelegd, vriend’’ roept de jongen geïrriteerd . ‘’Kars’’ stelt de jongen zich voor. ‘’Ze is jou meisje toch niet’’ vraagt Kars aan Jim. Jim schudt van nee. ‘’Mooi zo’’. ‘’Tot vanavond hé’’ hij drukt een kus op mijn mond en loopt weg. ‘’Je moet echt niet met zulke gasten om gaan’’ waarschuwt Jim me. ‘’Ze vrijen één keer met je, en het is over’’. ‘’Ervaring mee?’’ vraag ik. ‘’Ik ben inderdaad wel eens verliefd geweest op een vrouwelijke proper ja’’. ‘’Hij was wel jammie jammie’’ zwijmel ik. ‘’Leuker dan mij’’ vraagt Jim zielig. Ik geef hem lachend een kus op zijn neus. ‘’Misschien’’ roep ik geheimzinnig. ‘’Ik waarschuw je, als ik je morgen uit zijn bed moet vissen, danneh, ben ik niet blij’’ maakt hij zijn zin af. ‘’Misschien vind jij me wel echt leuk’’ roep ik lachend. ‘’Jaja, jou wel hé’’ roept Kelly joelend. Kars komt langs lopen en knipoogt naar me. Hij kijkt me stout aan. Jim schudt zijn hoofd. ‘’Hoe oud ben je eigenlijk?’’. ‘’15’’ antwoord ik. ‘’Jij?’’. ‘’17’’. ‘’Hoe oud zou Kars zijn’’ vraag ik aan Jim. ‘’18 ofzo’’ mompelt hij. Kars loopt weer langs, hij stopt voor mijn handdoek, en knielt weer neer. ‘’Moet je niet ingesmeerd worden ofzo’’ roept hij lachend. ‘’Alleen als jij het doet’’ mompel ik vleiend. Hij glimlacht, maar pakt de zonnebrand aan. Hij begint me zorgvuldig in te smeren. ‘’Hoe is het om een propper te zijn?’’ vraag ik voorzichtig. ‘’Leuk’’ roept hij blij. ‘’Ook om steeds met anderen meisjes, uuhm’’. ‘’Maak jij je daar maar nou niet druk om, met je mooie hoofdje’’. Ik kijk hem verslagen aan. ‘’Hoe oud ben je?’’ Vraag ik verlegen. ‘’18, jij?’’. ‘’15, ik voel me zo klein vergeleken met jou’’. Hij knipoogt. ‘’Is dit wel goed voor de zaak?’’ Vraagt Jim. ‘’Wat?’’ vraagt Kars geïrriteerd. ‘’Dat je haar loopt in te smeren’’. ‘’Kan mij die zaak nou schelen, ik smeer het mooiste meisje van het hele stand in’’. Verlegen kijk ik hem aan. ‘’Jaja, tegen hoeveel meisjes heb je dat deze dag al gezegd?’’. Kars kijkt Jim vuil aan. ‘’Bemoei je met je eigen zaakjes man’’ Snauwde Kars. ‘’Kappen’’ gilde ik. ‘’Shelly!’’ riep Jim verbaasd. ‘’Mooie naam’’ fluisterde Kars zwoel.

‘’Hoe bedoel je dat nou weer?’’ snauw ik naar Kelly. Kelly keek me onzeker aan. ‘’Je moet echt uitkijken met zulke jongens’’. ‘’Zulke jongens?’’ vraag ik kattig. ‘’Ja, jongens als Kars’’. ‘’Kars is een hartstikke lieve jongen’’ roep ik beledigt. ‘’Valt het je ook op dat hij de heletijd aan je zit’’. ‘’Nou en, dat vind ik helemaal niet erg hoor’’. ‘’Shel, straks lig je bij hem in bed, en de eerste keer moet speciaal zijn’’ Kelly keek me lief aan. ‘’Menno, denk aan Menno’’ Riep ze.’’Wil je het niet veel liever met hem doen’’. ‘’Wie heeft het er nu in godsnaam over in bed liggen en ‘’het doen’’ riep ik kattig. ‘’Shel, als je zo door gaat dan gaat dat zeker gebeuren’’.’’Ik waarschuw je, als ik jou was zou ik vanavond niet te veel bij Kars rondhangen’’. ‘’Hij gaat je pijn doen, net wat Jim zegt’’. ‘’Ik ben geen klein kind meer’’ riep ik verontwaardigd. ‘’Shel jij bent 15 hij is 18, het verschil is er’’. ‘’So what, Menno is 17’’. ‘’Maar Menno is lief’’. ‘’Kappen oké, ik ga mezelf klaar maken voor vanavond’’ roep ik gestrest.

‘’Wat ben je mooi’’ roept Jim verlegen. Kirsten keek hem verlegen aan. ‘’Jullie natuurlijk ook’’ riep hij naar Kirsten en Kelly. ‘’Kars nog gezien?’’. Ik schudde van nee. Zoekend keek ik om me heen. ‘’Shel, blijf alsjeblieft bij mij vanavond’’. ‘’Ga niet naar Kars’’ hij riep het zowat smekend. Ik schudde van nee. ‘’Ik ben geen baby meer’’. Jim pakte mijn hand vast en keek me recht in de ogen. ‘’Nee, maar je bent nog maar 15’’. Boos duwde ik hem weg. Woedend liep ik door de disco. Ik zag kars staan. Glimlachend liep ik op hem af. Versteend bleef ik staan, hij stond te zoenen. Kars keek op en zag mij staan. Hij liep op me af en pakte mijn hand vast. ‘’Shelly’’ mompelt hij. Ik trok mijn hand los. ‘’Hij had gelijk, blijf van me af proppertje’’. Boos beende ik weg. Een onwijs knappe jongen keek me aan. Ik ging voor hem staan en begon verleidelijk te dansen. Hij sloeg zijn armen om me heen. Ik trok hem zachtjes een stukje mee. Kars keek me aan. Ik ging vlak voor hem staan en begon onwijs te bekken. Swingend danste ik tegen hem aan. Hij drukte zijn lichaam tegen de mijne. Kars trok me ruw mee. ‘’Blijf van me af’’ gil ik kwaad. ‘’appelflap, je maakt me helemaal gek’’ gilt hij. Hij drukte zijn mond tegen de mijne, en begon me te zoenen. Zijn zachte tong draaide rondjes in mijn mond. Hij stopte, en glimlachte naar me. ‘’Dit kan niet’’ mompelde ik verward. ‘’Je hebt me nu die tent ik gekregen, nu moet het over zijn’’ mompelde ik. Verward liep ik terug de disco in. Het schuim spoot alle kanten op. Jim kwam aanlopen. ‘’Sorry Shel, ik bedoelde het niet zo’’. Kars sloeg zijn armen om mijn middel en trok me dicht tegen zich aan. ‘’Ik weet heus wel dat je het lief bedoelt’’ roep ik glimlachend. ‘’Blijf je vanavond bij mij slapen?’’ Vraagt Kars lief. Jim kijkt me waarschuwend aan. Ik schud van nee. ‘’Waarom niet?’’ vroeg Kars. Hij kust me op mijn oor. ‘’Ik heb thuis nog een vriendje, daarom’’. ‘’Oh’’ Kars kijkt jaloers, of verbeeld ik me dat allen maar. ‘’En hoe oud is dat vriendje dan wel niet?’’ Vraagt Kars zuchtend. ‘’17’’ mompel ik. ‘’Kan je hem niet dumpen voor mij’’ hij kijkt me lief aan. ‘’Nee, dat kan ik niet’’ ik kijk hem lachend aan. Jim kijkt Kars minachtend aan. ‘’Je denkt echt dat je iedereen kan krijgen hé?’’ roept Jim boven de muziek uit. ‘’Bemoei je toch niet overal mee, ventje’’ roept Kars. ‘’Praat niet zo tegen Jim’’ Gil ik boos. Ruw duw ik hem weg. Kars springt geschrokken achteruit. ‘’Je bent een naïef klein meisje, weet je dat’’ roept Kars. ‘’Ik pas bij je, niet die rare Jim’’. ‘’Waarom kom je niet gewoon bij mij slapen, is toch veel gezelliger’’ hij kijkt me flirterig aan. Een meisje van ongeveer 17 komt aanlopen. ‘’Was leuk gisteravond hé’’ roept ze zwoel tegen Kars. Mijn hoofd begint te draaien, Ik graai naar Jim. Jim pakt me stevig vast. Kokhalzend ren ik naar de wc, met Jim achter me aan. ‘’Rustig maar meisje’’ kalmeert Jim me. Hij wrijft over mijn rug. Kokhalzend hang ik over de wc. Jim houdt mijn haar vast, zodat het niet voor mijn gezicht hangt. Kars komt binnen rennen. ‘’Shelly, meisje, gaat het?’’. Moeizaam kom ik overeind. Jim houdt me vast. Kars wilt zijn armen om me heen slaan, maar ik duw hem weg. ‘’Ga weg’’ mompel ik moeizaam. Mijn keelt voelt droog en stug aan. Als een stuk schuurpapier. Jim strijkt over mijn wang. Hij veegt een traan van mijn wang. Snikkend klamp ik me aan hem vast. ‘’Ik ga naar huis’’ slik ik. Kelly en kirsten komen bezorgt de Wc binnen. ‘’Liefje, gaat het?’’ gilt Kirst. Kelly werpt Kars een woedende blik toe. Als blikken konden doden. Ach, jullie kennen hem wel. ‘’We gaan naar huis’’ roept Kelly.

‘’Goedemorgen, sneeuwwitje, lekker geslapen?’’ fluistert Jim. Moeizaam open ik mijn ogen. ‘’Even mijn ogen laten wennen aan dit licht hoor’’ mompel ik slaperig. Jim lacht. ‘’Hoelaat is het?’’. Jim werpt een blik op zijn horloge. ‘’1 uur, liefje’’ mompelt hij liefdevol. ‘’Is Kars nog langs geweest?’’. Eigenlijk weet ik het antwoord al, maar toch, even voor de zekerheid. Jim schudt zijn hoofd. ‘’Sukkel’’ roep ik vol haat. Jim glimlacht. Moeizaam ga ik op de rand van mijn bed zitten. ‘’Ah, mijn rug’’. Kreunend sta ik op. Sloffend loop ik naar de keuken. ‘’Kijk eens wie er op je zit te wachten’’ roept Kelly chagrijnig. Als ik op kijk, zie ik Kars zitten. Hij wordt rood en stamelt iets van goedemorgen. ‘’Ga maar weer weg’’ mompel ik. ‘’Ik heb geen zin in gezeik aan mijn kop’’. Kars kijkt me verlegen aan. ‘’Het spijt me’’ mompelt hij zachtjes. ‘’Ik word echt helemaal gek van het gevoel wat jij veroorzaakt’’. ‘’Dit heb ik nog nooit voor een meisje gevoeld’’. ‘’Hallo, je hebt me al die tent ingelult, nu is het over oké?’’. Ik laat even tot me door dringen wat hij net zei. ‘’Je meent er echt helemaal niks van hé?’’. ‘’Jawel, ik vind je echt zo’n topwijf’’ glimlachend kijkt hij me aan. Sloffend loop ik naar de keuken, een kopje thee zetten. ‘’Willen jullie ook wat?’’ Vraag ik aan de jongens. ‘’Nee’’ hoor ik ze in koor roepen. ‘’En wie lag er vannacht in je bed?’’ Vraag ik Kars. ‘’Shel, het hoort bij mijn werk. Ik schud mijn hoofd. ‘’Nee, jou werk is, mensen jullie tent ik banketstaaf. ‘’Dit doe je er gewoon nog even bij’’. Kars schudt zijn hoofd. ‘’Zo zit het helemaal niet’’. ‘’Willen jullie nu allebei weg gaan?’’ Vraag ik. ‘’Ik ben het even allemaal zat’’. De jongens knikken en lopen weg.

Van: mennobrug@msn.com
Aan: Shelly_SexyGirl@msn.com
Onderwerp: Ik mis je zoo!
Hooi meisje…
Dit is toch iets beter, goedkoper(voor mij dan) en ik kan meer vertellen.
Ik mis je zo. Gister ben ik met een paar vrienden uit geweest. Ik had het koonstand over je. Ze werden er gek van. Zelfs toen er een meisje op me af kwam. Ik heb het allen maar over jou gehad. Je snapt nu wel hoe ik me voel. Verlaten, allen: P
Ik ga morgen weg. Ben nu druk aan het pakken, zoals je merkt. Ik Heb de halve nacht over je lopen fantaseren. Nu zie ik pas hoeveel je voor mij betekent. Mijn broer verklaart me voor gestoord, maar die heeft dan ook niet zo’n moordwijf als jou. Ik ben van plan om in Frankrijk allen maar naar het strand te gaan, te zuipen en te niksen. Dat is nou echt vakantie. Ik word geroepen door me moeder, en niet op een normaal volume. Ik ga nu maar, anders ben ik dood. Ik hoop dat je het leuk heb? Niet te leuk: P
Doei Engeltje xxx luf yOu!

Even voelt ze zich vreselijk schuldig. Hij loopt haar onwijs te missen en zij loopt allen maar met andere te zoenen. Snel schudt ze die gedachten weg.

Van: Shelly_SexyGirl@msn.com
Aan: mennobrug@msn.com
Onderwerp: Ik jou ook
Hooi lieverd,
Ja, ik mis jou ook. Oh gossie, je mist me wel erg hé. Maak je maar niet druk , je bent niet de enige. Ik mis jou ook. Ben gisteravond ook uit geweest. Je kent het allemaal wel hé. Ik hoop echt dat je het onwijs naar je zin gaat hebben in Frankrijk. Ik kan niet zoveel typen, me kaart is namelijk bijna op.
Doei, xxx Luf you!

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 17:00

super ik lees hem zo even maar ik moet eerst even eten Knipoog

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 17:54

wowh goed stuk echt super

_Laris_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 18:04

Zal het der zeggen Knipoog

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 18:15

Leuk stuk! Wel wat typfouten hier en daar.

_Laris_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 18:38

Oke, zal zorgen dat ze erop let Knipoog

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 21:17

ze gaat toch wel verder schrijve he Tong uitsteken Haha!

Evaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 21:52

Wauw, ik heb het gelezen.
Echt een super leuk verhaal!
Wanneer komt er een vervolg? *Wanhopig! Schijnheilig

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 22:15

gaaf verhaal, we want moreee Haha!

dniejs_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 08:40

goed verhaal:D

_Laris_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-06 10:45

Ze gaat nu verder schrijven, dus er komt vandaag zeker nog een nieuw stuk Haha!

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 10:52

_Laris_ schreef:
Ze gaat nu verder schrijven, dus er komt vandaag zeker nog een nieuw stuk Haha!

woehooe

ik ga woensdag op donderdag nacht o vakantie Verward

ik hoop dat er dan al een nieuw stuk is

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 21:52

Ik wacht en ik wacht... Nog wel voor 12 uur hoop ik? Tong uitsteken

Evaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 22:24

Komtíe nog?

*Sssttt dat heb ik niet gezegt! Schijnheilig

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 08:58

ah pleas zet het nog voor 12 uur vandaag er op ja ? Haha!

_Laris_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-06 09:54

Als ik der spreek zal ik het der uitleggen, of mij laten sturen, ik zit namelijk nu op Texel.. maar ik denk dat het nog wel gaat lukken Knipoog

_Laris_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-06 10:27

Zoo, vakantie cadeautje Knipoog
‘’Jullie missen elkaar echt hé?’’ Kirsten kijkt me begripvol aan. Ik knik verdrietig. ‘’Ik voel me zo schuldig’’. ‘’Menno begrijpt echt wel dat het zo kan gaan’’ roept Kirsten sussend. Verdrietig schud ik mijn hoofd. ‘’Ik kan er gewoon echt niets aan doen, hij is gewoon zo knap’’. Kirsten kijkt me verbaasd aan. ‘’Lekkere vriendin ben jij zeg’’ roept ze boos. Met gefronste wenkbrauwen kijk ik eraan. ‘’Je weet godsame dat ik Jim leuk vind’’. Ik begin te lachen. ‘’Wat lach je nou’’ gilt ze kwaad. ‘’Ik heb het niet over Jim, maar over Kars, Gekkie’’. Kirsten kijkt me verbaasd aan, maar begint daarna ook te lachen. ‘’Ik dacht echt dat je het over Jim had’’ hikt ze. Ik schud van nee. ‘’Hij is alleen een goede vriend, maar ik kan jullie wel koppelen hoor’’ roep ik lachend. Kirsten word knalrood en schud haar hoofd. ‘’Ik heb jou nog nooit zo bij een jongen gezien’’ roep ik lachend. Ze zucht. ‘’Ik weet het, het is ook helemaal nieuw voor mij, ik heb het ook nog nooit zo meegemaakt, tot nu toe dan hé’’. ‘’En weetje, volgens mij vindt hij me helemaal niet leuk’’. ‘’Hij heeft allen maar oog voor jou’’. ‘’Ik ga zorgen dat jullie verkering krijgen, let maar op’’ troostend sla ik een arm om der heen.’’Maar, zullen we even naar het strand gaan?’’ stel ik voor. ‘’Even weg hier, even der uit’’. Kirsten knikt opgewonden. ‘’Misschien is Jim er ook wel’’. ‘’Ik denk dat hij vandaag werkt’’. Kelly komt luid pratend naar beneden. ‘’Dat irritante proppertje staat voor de deur’’. Ze zegt het vol haat. Ik sta op van de bank en loop naar de deur. Ik zucht nog één keer diep maar doe dan toch maar de deur open. Hij zag er nog lekkerder uit dan ik me kan herinneren. Zijn donker blonde haar stond alle kanten op. Zijn fel blauwe ogen kijken me ondeugend aan.
Zwijgend kijken we elkaar aan. Het is net of er iets breekt. Of de muur het vuur niet meer aan kan. Hij slaat zijn armen om me heen. Hij kust me teder op mijn mond. Kelly kijkt met opgetrokken wenkbrauwen toe. Even lijkt het of ze ons uit elkaar gaat trekken. Chagrijnig loopt ze weg. ‘’Oelala’’ mompel ik.’’Het spijt me zo!’’ fluistert Kars. Het spijt me zo. Menno heeft dat vaak gezegd. Als hij mij pijn deed, bij zoenen ofzo. Hij zei het altijd zo lief. Opeens ziet ze Menno’s gezicht voor zich, met zijn kuiltjes en zijn sproetjes. Opeens verlang ik heel erg naar Menno. Naar zijn rara lompe grappen. Zelfs naar zijn jaloerse gedrag. Kars zoent me op mijn mond. Ondertussen staan we bij het zwembad. Menno kuste me altijd zachtjes. Ruw duw ik Kars weg. Huilend ren ik weg. Weg van hier, weg van Kars.

Ik hoor kars dingen roepen. Ik voel dat iemand mijn arm vast grijpt, en me dicht tegen zich aan trekt. Ik voel dat ik op een stoel gezet wordt. Ik voel zo veel, maar ik zie niks. Alles ziet zwart. Kleurloos, saai. Ik hoor Menno’s stem, hij zegt lieve dingen. Hij zegt dat ik mijn ogen open moet doen. Ik gehoorzaam, ik doe alles wat hij zegt. Moeizaam knipper ik met mijn ogen. ‘’Ze is wakker’’ hoor ik Kelly roepen. Als ik mijn ogen open doe, zie ik dat ik op schoot lig. Een hand streelt zachtjes over mijn wang. Als ik nog eens kijk zie ik dat het Kars is. Wilt begin ik om me heen te slaan. ‘’Menno’’ gil ik. ‘’Ga weg, ik wil Menno’’. Jim pakt me vast en kijkt me recht in mijn ogen. ‘’Shelly, wakker worden’’ roept hij. ‘’Weet je wie je bent?’’ hij fluistert zowat. ‘’Ja, ik ben Shelly’’. Ik voel dat er wat water over mijn gezicht word gegoten. Het helpt! Moeizaam word ik wakker uit de nachtmerrie over Menno. Jim heeft zijn armen om me heen geslagen. Hij fluistert lieve woordjes. Kirsten staat er maar erbij. Ik adem een paar keer diep ik. ‘’Het gaat wel weer’’ fluister ik. ‘’Heey meisje, was dat even schrikken’’ mompelt Jim. Kars komt naar me toe lopen. ‘’Liefje’’ piept hij. Ik kijk hem minachtend aan.

‘’Koudddd’’ gilt Kelly. Lachend duw ik haar onderwater. ‘’Ja, dit had ik nodig’’ mompel ik goedkeurend. Kirsten kijkt sip voor zich uit. Lachend spring ik op de kant. Moedig loop ik op Jim af. ‘’Jim, wil je even komen?’’ ik vraag het op mijn allerliefst. ‘’Natuurlijk’’ antwoordt Jim. ‘’Oké, Ik wil je wat vragen’’. Ik kijk hem serieus aan. ‘’Eindelijk’’ mompelt Jim. Hij drukt zijn lippen op de mijne. Geschrokken duw ik hem weg. ‘’Wat doe je nu?’’ Roep ik. Jim kijkt me glimlachend aan. ‘’Dat wou je me toch vertellen? Dat je verliefd op me bent?’’. Langzaam valt alles op zijn plaats. ‘’Jim was niet gewoon een vriend, hij was verliefdt op mij’’. Kirsten loopt naar me toe. ‘’Jij vuile ***’’ sist ze kwaad. ‘’Ik volg het even niet meer hoor’’ roept Jim. ‘’Ik ben niet verliefd op je’’ mompel ik tegen hem. ‘’Maar Kirsten wel’’. Jim loopt weg. ‘’Kirs, dit is je kans, ga hem achterna’’. Kirsten loopt achter hem. Ze slaat troostend een arm om hem heen. Kelly komt op me af lopen. ‘’Kijk die jongen daar’’ sist ze lachend. ‘’Die heeft het de hele tijd over je’’. Ze kijkt me lachend aan. ‘’Jij vind hem leuk hé’’ roep ik lachend. ‘’Ja, ik heb je wel door’’. Kelly wordt knalrood en stottert iets over dat ze weg moet. Lachend kijk ik erna. Eigenlijk is ze best gaaf, besluit ik.

‘’Menno, liefje wat fijn dat ik je spreek’’.
‘’Shell, oh schatje!
‘‘Hej, gekkie huil je nou?’’
‘’Sorry, maar ik mis je zo’’
‘’Ik jou ook’’
‘’Is het daar wel leuk?’’
‘’Ja, en bij jou?’’
‘’Ja, ook wel’’
‘’Ik mis je zo, ik ben flauw gevallen, toen zag ik de hele tijd jou voor me’’.
‘’Oh’’
‘’Is er wat, liefje?’’
‘’Shelly, ik wil eerlijk tegen je zijn’’
‘’Ja, wat is er nou?’’
‘’Ikke, ik’’
‘’Jaa, jij?’’
‘’Ik heb met een ander meisje gezoend, het betekende echt helemaal niets’’
Ik weet het, ik heb het zelf ook gedaan, maar ik het is zo erg om te horen. Zonder nog iets te zeggen, hang ik op.

‘’Shell, vertel nou wat er aan de hand is’’ Kelly heeft troostend een arm om me heen geslagen. ‘’Is er wat met Menno?’’. Ik knik. ‘’Hij heeft met een ander gezoend’’ piep ik. ‘’Oh, maar jij toch ook?’’. ‘’Ja, maar het is zo hard om het te horen’’. Snikkend laat ik me op de bank zakken. ‘’Ik hou zo veel van hem’’ roep ik paniekerig. ‘’Hij ook van jou, en daarom komen jullie hier zeker uit’’. ‘’Wacht maar af, straks is alles weer goed’’. Ik knik zuchtend. ‘’Zullen we vanavond, lekker uitgaan?’’. ‘’Even eruit?’’ Stelt Kelly voor. Ik knik.
Het warme water stroomt over mijn lichaam. Elke keer hoor ik Menno’s stem zeggen. ‘’Shelly, ik wil eerlijk tegen je zijn’’. Hoe warm het water ook is, ik blijf rillen, van de kou? Nee, van verdriet. Tranen lopen over mijn wangen. Het maakt me allemaal niks meer uit. Niemand kan het zien. Snel wikkel ik een grote witte handdoek om me heen, zo loop ik uit de badkamer. Jim zit op de bank. Geschrokken kijk ik hem aan. Zijn ogen zijn rood, van de tranen?. ‘’Shelly, kan ik je even spreken?’’ Hij fluistert zowat. Ik knik. ‘’hij loopt achter me aan, naar mijn kamer.
‘’Shell, ik dacht echt dat je om me gaf’’. ‘’En ik dacht dat ik eindelijk een vriend had, een echte vriend’’. Jim bloost en kijkt naar de grond.’’ Ik hield echt van je, hou van je’’ verbetert hij zich zelf. ‘’Ik dacht dat wij echt verkering konden krijgen’’ fluistert Jim. ‘’Ik had zoveel behoefte aan een gewone vriend, waarmee ik kon lachen en huilen’’ fluister ik. ‘’Maar die bestaan zeker niet’’.

We zijn ondertussen 1 week verder, en ik heb niks meer van Menno gehoord. Van Jim trouwens ook niet. Het gaat onwijs goed tussen mij en Kars, zo nu zijn jullie weer op de hoogte. ‘’Nog maar één week te gaan’’ zucht ik. Kars kijkt sip voor zich uit. ‘’Ik ga je zo missen’’ fluistert hij. ‘’Dat zeg je tegen iedereen’’ roep ik lachend. Hij kust me teder op mijn mond. ‘’Shelly’’ hoor ik iemand roepen. Geïrriteerd draai ik me om. ‘’Menno’’ fluister ik. Kars laat me geschrokken los. ‘’Wat doe jij hier’’ gil ik alert. Menno is nog knapper, dan ik me kan herinneren. Mijn onderlip begint te trillen. ‘’Je vermaakt je wel, zo te zien’’ schreeuwt hij kwaad. Menno rent weg. Met tranen in mijn ogen ren ik achter hem aan. Zal het ooit nog goed komen tussen ons?

Zal de muur weer breken? Door de hete vlammen. Ik struikel en val. Ik voel de pijn niet eens, allen de pijn in mijn hart. Mijn ogen zijn verblind door de tranen. Menno stopt met rennen. Zijn wangen zijn nat van de tranen. ‘’Shel, ik ga kapot, ik kan er niet tegen’’ fluistert Menno. ‘’Onze liefde voor elkaar, kan er wel tegen’’ piep ik. ‘’We zijn allebei fout geweest, is onze liefde zo sterk?’’ Mompelt Menno. Snikkend drukt Menno me tegen zich aan. Tranen stromen over onze wangen. Van verdriet? Van geluk? Wie zal het zeggen. Het enige wat zeker is, ik wil hem nooit meer kwijt. Ik hoor voetstappen op het grint. Als ik om kijk, zie ik Kars staan. Zijn wangen zijn kletsnat van de tranen. Zou hij dan echt om me geven, een propper?

‘’Shelly, dit is de grootste fout die ooit heb gemaakt’’ gilt Kars overstuur. ‘’Wij houden van elkaar, alleen van elkaar’’. ‘’Nee Kars, dat is niet waar’’ Roep ik terug. ‘’Je wist dat ik nog een vriend had, een vriend waar ik nog vreselijk veel van hou’’. ‘’Wij passen bij elkaar Shelly, ken je dat leuke rijmpje? Bij een potje past een deksel, bij de muur past behang, en de zon en de maan en de sterren, dit moet ware liefde zijn’’. ‘’Kars, je bent een propper’’. ‘’Je ligt iedere nacht met een ander in bed, en dat trek ik niet’’. ‘’Je was meer gewoon een vakantievriendje’’ piep ik. Ik weet het, ik ben hard. Maar wel eerlijk. ‘’En zo moet ik ook voor jou zijn, niet meer dan dat’’. In die tijd heeft Menno me nog niet losgelaten. Hij staart naar mijn mond, hoe ik praat. ‘’Ik verwoest jullie hele leven’’ schreeuwt Kars. En na die zin rent hij weg.