Foto's met nieuwe camera. Canon Powershot S3 IS.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Christah

Foto's met nieuwe camera. Canon Powershot S3 IS.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-06 15:08

Ja, nieuwe camera. Erg blij mee.
Maar nu wil ik wel eens horen wat jullie van de foto's vinden. En ben benieuwd naar tips.

Kleine selectie van de vele foto's die ik al gemaakt heb...

1
Afbeelding
Bloementje van de bonenstaak.

2
Afbeelding
Gijs en Loebas. Oppaskindje en oppashond. Lachen

3
Afbeelding
Loebas.

4
Afbeelding
Gekke Gijs.

5
Afbeelding
Loebas weer.

6
Afbeelding
Gijs en Loebje.

7
Afbeelding
Vriendje.

8
Afbeelding
Vriendje maakt handstand.

9
Afbeelding
Vogeltjes in Londen.

10
Afbeelding
Moeder beste vriendin. Jammer van de spiegeling in zonnebril. Hoe kan ik dat voorkomen?

Ik hoop dat jullie wat tips hebben voor me. Lachen
En welke vinden jullie nou wél goed gelukt? en welke minder?
Ben erg benieuwd naar jullie mening Lachen

smurf1988

Re: Foto's met nieuwe camera. Canon Powershot S3 IS.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 15:08

Leuke foto`s Haha!

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 15:11

Ik vind ze allemaal erg leuk, misschien kan je nog wat spelen met de plaats van het onderwerp. (bijvoorbeeld van de duiven)

Leuk vriendje *LOL*

Christah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-06 12:43

ijslanderfan schreef:
Ik vind ze allemaal erg leuk, misschien kan je nog wat spelen met de plaats van het onderwerp. (bijvoorbeeld van de duiven)

Leuk vriendje *LOL*

Dankje.

Lachen

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 18:40

Ik vind het wel mooie foto's
ff commentaar per foto

1. Heel veel ruis Nagelbijten / Gniffelen En het was mooier als het takje in het midden was, nu is er zo veel groen om heen.
2. Leuke foto voor een plakboek, kan ik niet echt foto technisch commentaar op geven.
3. De kin van de hond is niet helemaal scherp, en de onderkant van zn nek ook niet helemaal.
4. Naar mijn idee niet helemaal scherp bij zijn linker [ voor ons ] oor. Verder leuke foto
5. Mooie foto, alleen jammer van het overbelichte op zijn rug.
6. Naar mijn idee niet helemaal scherp, Ook jammer dat je ze er niet alle 2 op hebt gezet, je ziet nu alleen de poten van de hond, Dat ziet er een beetje raar uit Bloos
7. Mooie foto, Warme sfeer heeft de achtergrond gekregen
8. Was een leuke foto geweest als zijn benen er helemaal opstonden, nu is de foto zo,, uhm afgehakt
9. Vind ik niet zo, het zijn een beetje te veel duiven, En die rechts onderin[ voor ons ]
is ook niet helemaal scherp
10. Leuke foto, alleen indd jammer van de weerspiegeling, en die overbelichte achter grond Nagelbijten / Gniffelen érg zonde.

Ik bedoel dit allemaal niet aanvallend, maar gewoon om te helpen, puntjes waar je aan kunt denken bij de volgende keer Knipoog

Christah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-06 13:11

Dankje Lachen
Met meeste commentaar kan ik ook echt wat.
Met een enkel commentaar ben ik het niet eens. Maar goed.

Zo heeft de eerste foto helemaal geen ruis, heb gefocust op de bloem, en die is haarscherp. De achtergrond is zo'n 30 meter erachter en het was juist de bedoeling om dat zo vaag en groen te krijgen. Zodat de bloem er echt uit springt. Achtergrond is niet scherp, mee eens. Maar dat is met opzet. Lachen Maar er is in deze foto echt nergens ruis te zien hoor! ( Ik heb wel andere foto's met échte ruis! )
Dat je het niet zo'n gelukte foto vind, is persoonlijke smaak. Ben het dus alleen niet eens over ruis.

De foto met handstand, daar heb ik ook een foto met zn hele lijf erop. Maar die vond ik persoonlijk weer minder mooi. Zelfde idee. Maar dat met benen en armen. Tja, persoonlijke smaak denk ik.

Ik probeer me niet te verdedigen hoor. Maar ik geef mijn eigen mening er ook even op.
Verder heel erg bedankt voor de tips. Is toch altijd verhelderend als iemand commentaar geeft en tips Lachen

Verlies aan scherpte heeft helaas ook veel te maken met het uploaden.
Terwijl de kin van de hond inderdaad niet scherp is hoor. Dat geef ik ook onmiddelijk toe. Lachen