[foto]Nog meer foto's beesten in de tuin.Graag advies.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Wilawander

[foto]Nog meer foto's beesten in de tuin.Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-06 14:04

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

__Marije__

Re: [foto]Nog meer foto's beesten in de tuin.Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 21:42

Het is misschien handiger om ze in het vervolg te nummeren Knipoog

Foto 1: Heel mooi, echt een mooi sfeerplaatje!
Foto 2: Niet heel bijzonder, jammer dat er geen zon op schijnt en de foto niet geheel scherp is. Het beestej zag ik pas later
zitten Knipoog (was dit je object om scherp op te stellen?)
Foto 3: Leuk idee, wat is die wazige vlek linksvoor? Weer het licht, maarja jij kunt natuurlijk niet de zon met een vingerknip laten schijnen Knipoog Jammer want dan zouden de kleuren meer uitspatten
Foto 4: Jammer dat het bijtje een beetje wegvalt in de omgeving, die had ik liever wat scherper gezien en de omgeving desnoods ietsje waziger, wel heel leuk met dat blad rechtsvoor, alhoewel het wel de aandacht trekt
Foto 5: Idem foto 4, leuke compositie, helaas object niet scherp (Erg moeilijk hoor bij die harige en beweeglijke beestjes Knipoog)
Foto 6: Jammer van het overbelichte van de bloemetjes, erg lastig om een zwarte vlinder op een witte ondergrond goed te fotograferen, als je gaat onderbelichten zie je geen vlinder meer omdat die dan te donker wordt, ga je overbelichten om te zorgen dat de vlinder mooi uit komt, heb je de blaadjes overbelicht Knipoog
Foto 7: Leuke compositie, door de vlinder op die plek te plaatsen maak je het plaatje spannend. Toch mis ik iets aan deze foto maar ik weet nog niet wat, ga er over nadenken;)

Over het algemeen dus hele leuke foto's, hoop dat je wat aan het commentaar hebt!

Oja, als je bij MijnAlbum upload gaat er veel kwaliteit achteruit, beter is www.photobucket.com bijvoorbeeld. Ook is het raadzaam om ná het handmatig verkleinen (Dus niet door de uploadsite laten doen) nog even de foto een sharp te geven!

Xox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 07:56

MissPromiss schreef:
Het is misschien handiger om ze in het vervolg te nummeren Knipoog

Foto 1: Heel mooi, echt een mooi sfeerplaatje!
Foto 2: Niet heel bijzonder, jammer dat er geen zon op schijnt en de foto niet geheel scherp is. Het beestej zag ik pas later
zitten Knipoog (was dit je object om scherp op te stellen?)
Foto 3: Leuk idee, wat is die wazige vlek linksvoor? Weer het licht, maarja jij kunt natuurlijk niet de zon met een vingerknip laten schijnen Knipoog Jammer want dan zouden de kleuren meer uitspatten
Foto 4: Jammer dat het bijtje een beetje wegvalt in de omgeving, die had ik liever wat scherper gezien en de omgeving desnoods ietsje waziger, wel heel leuk met dat blad rechtsvoor, alhoewel het wel de aandacht trekt
Foto 5: Idem foto 4, leuke compositie, helaas object niet scherp (Erg moeilijk hoor bij die harige en beweeglijke beestjes Knipoog)
Foto 6: Jammer van het overbelichte van de bloemetjes, erg lastig om een zwarte vlinder op een witte ondergrond goed te fotograferen, als je gaat onderbelichten zie je geen vlinder meer omdat die dan te donker wordt, ga je overbelichten om te zorgen dat de vlinder mooi uit komt, heb je de blaadjes overbelicht Knipoog
Foto 7: Leuke compositie, door de vlinder op die plek te plaatsen maak je het plaatje spannend. Toch mis ik iets aan deze foto maar ik weet nog niet wat, ga er over nadenken;)

Over het algemeen dus hele leuke foto's, hoop dat je wat aan het commentaar hebt!

Oja, als je bij MijnAlbum upload gaat er veel kwaliteit achteruit, beter is www.photobucket.com bijvoorbeeld. Ook is het raadzaam om ná het handmatig verkleinen (Dus niet door de uploadsite laten doen) nog even de foto een sharp te geven!

Ha. ben inderdaad vergeten te nummeren. Wat stom. Bloos . Bedankt voor je commentaar. Wat is een sharp? Bloos

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-06 11:13

Ha ben schijnbaar vergeten uit te loggen op mijn PC. Xox is mijn vrouw.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 22:49

Sharp is scherpmaken Knipoog
als je even googled op bordermaker krijg je erg leuk programma'tje om er een randje, eventueel tekst bij te maken, deze gooit er automatisch een sharp over.. Mocht je zevoor afdrukken willen doen moet je dit doen in een programma als photoshop Haha!
Maar sharp is dus gewoon scherper maken