[foto] Madeliefje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Peperkroket

[foto] Madeliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-06 10:50

Hier 1 enkele foto.. ik vond hem wel mooi Lachen

Afbeelding

Hinata

Re: [foto] Madeliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 19:02

Mooie foto, alleen vind ik de andere bloem op de achtergrond een beetje storend! Probeer daar de volgende keer op te letten! Verder issie mooi hoor vind ik, hij lijkt trouwens wel een beetje donker. Stond je in het licht mischien? De andere bloem lijkt namelijk lichter!

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-06 19:19

Ik vond die bloem op de achtergrond juist leuk, omdat die wazig is en die ander heel scherp Tong uitsteken Maarja, alsnog bedankt Lachen

MirpieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 19:31

mooi hoor! alleen het is wel zo dat de achtergrond bloem wazig is en op een of andere manier toch raar word Tong uitsteken maar op zich heeft het ook wel iets! dat de andere helemaal naar voren word gehaald en de andere niet! ik vind hem mooi Haha!

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 19:35

Ik vind de tweede madelief ook storend, en wel omdat hij bijna even groot is als het hoofdonderwerp en dus ook de aandacht trekt maar wel wazig is. Je wordt eigenlijk ongevraagd naar die 'tweede witte vlek' getrokken en dat is denk ik niet de bedoeling.
Dat zou je bijv. kunnen oplossen door de hoofd-madelief nog meer dichterbij te halen, zodat die groter wordt en de andere madelief kleiner en onbelangrijker. Gewoon wat experimenteren.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-06 19:53

oja dat kan idd ook Lachen Dankje! Lachen