[verhaal] Popular girl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Meikevdv

[verhaal] Popular girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-06 01:29

Hoi,
Ik wil een beetje een chick flick verhaaltje maken Knipoog
Ik heb een begin maar veel gebeurt er nog niet, maar ben van plan om een groot verhaal ervan te maken Lachen Sorry mijn nederlands is niet goed Bloos

Nee die paarse zijn beter hoor,Die gaan veel beter met je truitje! Zegt Renate tegen haar beste vriendin Noortje. Weet je het zeker? wordt het niet TE paars dan? vraagt noortje terwijl ze hopeloos voor de spiegel staat. Haar hele vloer ligt vol met verschillende kleren, en haar burea staat vol met make-up en sieraden. nee joh! ze staan er perfect bij glimlacht Renate.Ik kan nog steeds niet geloven dat je echt op een date gaat met mike, dit gaat je hele leven gewoon veranderen hij is helemaal populair! Het is niet echt een date hoor we gaan gewoon naar het park, zegt noortje nuchter. Ja maar HALLO het is met MIKE, moet ik je herinneren wie mike is? Vraagt Renate. Nou doe maar niet ik ben al doodsbang renaat! wat als hij me niet leuk vind. Wat nou als hij iedereen verteld hoe saai ik ben? zucht Noortje. Je bent helemaal niet saai! roept Renate.en je bent ook super mooi, wat kan er nou mis gaan? als hij jou niet leuk vind is dat zijn probleem.
Noortje kijkt naar renate, ze wou dat ze zo zelfverzekerd kon zijn als haar. Renate was al haar vriendin vanaf groep 2, ze zijn altijd samen.
Noortje!! roept haar moeder van beneden. Er staat een jongen voor je aan de deur. Renate vliegt van het bed af en noortje raakt in paniek. Nee nee ik ben nog niet klaar! roept Noortje terwijl ze door haar kamer scharrelt.Noor je ziet er prachtig uit ga nou maar je prins staat te wachten lacht Renate. Noortje loopt langzaam van de trap en ze ziet de voordeur al open staan. Zenuwachtig loopt ze naar de deur en daarvoor staat Mike te wachten met zijn fiets. Ze denkt aan wat Renate haar heeft verteld, gewoon cool en spontaan blijven.
Hoi alles goed !? vraagt ze met haar grootste glimlach. haha nou,na zon grote glimlach kan mijn dag niet meer stuk knipoogt hij. Noortje wordt verlegen en voelt haar wangen warm worden. Het is even stil. Mike verbreekt de stilte,nou zullen we dan maar?
ja is goed, ik ga even mijn fiets halen! zegt Noortje. Waarom ga je niet lekker achterop? vraagt mike.
um, ja dat kan ook zegt ze verlegen. Mike rijd langzaam aan en ze rent een stukje mee. Dan wil ze erop springen en ze kan nog net haar evenwicht houden, ze grijpt naar Mikes been. Mike begint hard te lachen en vraagt of alles wel goed gaat. Ja hoor zegt ze stotterend, alles is prima.

Nou dat was een klein begin, het verhaal gaat wel nog helemaal de andere kant op Knipoog
doorschrijven?
groetjes sanne

__Robijn__

Re: [verhaal] Popular girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 07:57

Het leest wat makkelijker als je zegt

"Nee die paarse zijn beter hoor,Die gaan veel beter met je truitje!" zegt Renate tegen haar beste vriendin Noortje.

dan weetje dat ze dat zeggen Tong uitsteken
en ieder stuk moet 1500 woorden hebben.

Kun je zien bij word. Extra -> woorden tellen

Verder wel een leuk verhaal Knipoog

_loekie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 20:42

Leuk verhaal!

baister

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 20:46

hm.. nou is het nog een beetje eentonig.. maar zoals je zelf al zegt wil je er een groot verhaal van maken.

Meikevdv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-06 21:11

mmm wat ruikt hij lekker, denkt noortje waneer de wind zijn heerlijke geur naar achter blaast.
Hey Noortje zegt Mike terwijl hij wat langzamer fietst, ik weet dat we naar het park zouden gaan maar mijn vriend heeft gevraagt of ik bij hem thuis wou komen chillen. Vind je dat ook goed?
O jee denkt noortje, wat moet ze nu zeggen, ze vond dit helemaal niet leuk maar ze kon toch niet zeggen " nee doe maar niet ". Uhh, ja tuurlijk lijkt me leuk! zegt Noortje. Ok cool zegt Mike. En hij slaat rechts af. Eenmaal aangekomen bij zijn vriend zijn huis wordt Noortje wat zenuwachtig. Ze stappen af en lopen richting de deur. Noortje hoort harde muziek en veel lawaai. Mike slaat ineens zijn arm ok haar heen. De deur word open gerukt en daar staat een jongen met een sigaret in zijn mond. Mike gozer! hoe gaat het man....oh je hebt iemand mee genomen, een heel mooi iemand zie ik, zegt hij met een vage glimlach. Ja zegt mike, dit is Noortje. Hoi, zegt Noortje en ze probeert te verbergen hoe eng ze dit vind. Moet ik ineens zijn vrienden ontmoeten? Nou kom binnen man er is genoeg alocohol en peuken we kunnen ff vooruit roept de jongen lachend, ik ben Dennis trouwens.
Alcohol,peuken!? Noortje schrikt, is dit een feest ofzo? Ze lopen naar binnen en er zijn een heleboel mensen. Ze ziet mensen roken, drinken, dansen, zoenen en sommige liggen knock out op de bank. Ze herkent sommige van school.Mike pakt haar hand en trekt haar door de mensen heen, iedereen butst lomp tegen haar aan en kijkt haar na. Ineens ziet ze daar Femke lopen, ze schrikt. Ze kent Femke al 3 jaar ze is 1 van de populairste meisjes van de school, en ook een van de gemeenste!
Femke kijkt haar ineens strak aan. Noortje draait snel haar hoofd weg maar in haar oog hoeken ziet ze femke haar richting in lopen. Hey Noortje! roept Femke. Wat doe jij nou weer hier, is dit niet een beetje te wild voor je!? ga terug naar je vrienden kring op school, jij hoort hier niet!
Noortje weet niet wat ze moet zeggen, ze stotterd en zoekt naar Mike, ondertussen zijn Femkes vriendinnen achter Femke gaan staan. Zij is hier met mij! hoort ze Mike ineens zeggen.
Mike? zegt Femke verondwaardigt, wat doe jij hier met haar!? We zijn op een date zegt Mike en hij slaat een arm om Noortje heen. Noortje voelt zich helemaal warm worden van binnen.
Femke en haar vriendinnen kijken elkaar aan en Femke geeft Noortje ineens een grote glimlach. Wil je wat drinken? vraagt ze met een lief stemmetje. um, ja graag zegt Noortje. Was dat nou Femke die aardig deed tegen HAAR? Mike zakt ineens naar beneden met zijn arm, en ze voelt zijn hand over haar kont glijden. Hij kijkt haar aan en glimlacht. Ongemakkelijk glimlacht ze terug. Nou HIER, geniet er van he knipoogt femke, die ondertussen is terug gekomen met een glas met drinken.
Noortje neemt een grote slok en een brandend gevoel gaat door haar keel. Ze begint heel hard te hoesten. Lekker he? zegt femke. Het is heel veel rum met een klein beetje cola lacht ze. Gatver wat is dat vies dacht noortje, ze voelde beetje een zweverig gevoel in haar hoofd, het voelde best goed. Kom op drink het op Noor, dan kunnen we dansen! zegt mike. Noortje kijkt naar het beetje drinken dat er nog in zit en besluit het nog een x achterover te gooien. Dit is de eerste keer dat ze alcohol heeft gedronken en het voelde best goed aan. Maar wat smaakte die alcohol vies!

marthine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 10:38

haha leuk Tong uitsteken
heb ik ook een x gehad ..
ben benieuwt naar het volgende stuk let idd op de 1500 woorden anders wordt het topic gesloten Knipoog
groetjes marthine

Lady_Tamzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 11:49

super stuk Haha!

_loekie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 12:11

Leuk stuk weer maar volgens mij voldoet het niet aan het minimum aantal woorden?
Let er volgende keer eventjes op Knipoog

Meikevdv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-06 12:12

Ok sorry ik ga langere stukjes maken Lachen
IK begin zo straks aan een nieuw stuk

_loekie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 12:21

Goedzo Haha!
Zet hem er maar z.s.m op Tong uitsteken

baister

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 13:01

sjeej.. ik neem terug wat ik de vorige keer zei.. vind het echt leuk Lachen

Meikevdv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-06 15:03

Mike trekt haar mee naar de mensen toe, hij gaat dicht bij haar staan en begint te dansen. Als ze om haar heen kijkt ziet ze allemaal mensen "dirty dancing" .ze heeft dit al vaak met Renate voor de lol geoefent. Normaal zou ze doods bang zijn geweest maar ze voelt zich best op haar gemak en helemaal zweverig. Ze begint mee te dansen en afentoe komt er iemand langs met een drankje. Ze drinkt weer wat meer omdat Mike dit ook doet. Ze wordt er helemaal vrolijk van. Ze begint de meisjes om haar heen na te doen en danst uitdagend om Mike heen, langzaam werkt ze zich naar benden via mikes lichaam en ze kan zien dat Mike dit erg leuk vind. Wat is dit gaaf, denkt ze in haarzelf.Hier staar ze dan te dansen...op een feest voor 4de jaars. Femke en haar vriendinnen zijn de enige 2de jaars die hier zijn. Langs haar ziet ze Femke heel "sexy" tegen een jongen aan dansen.Femke ziet Noortje en geeft haar een grote glimlach. Ze glimlacht terug en ze focust zich weer op mike die haar ondertussen om haar middel heeft gepakt. Noortje voelt zich geweldig, alsof alle zorgen ineens weg zijn en alles is perfect. Ze drinkt nog wat meer en ze wordt er helemaal rustig van, ze voelt dat ze slap wordt. Mike heeft dit ook in de gaten en hij vraagt of ze even wil rusten in een andere kamer. Op dit moment wou ze niet liever,even weg van de muziek, weg van de drukte. Samen lopen ze rustig naar een andere kamer en Mike beglijd haar naar een bed. Hij spoelt een glas om brengt haar wat water. Dat hielp wel. Ze voelde zich slap maar ook zo...goed. Mike kwam langs haar zitten en kijkt haar ineens doordringent aan. Ik vind je echt leuk Noor,zegt hij ineens serieus.Noortje begint te lachen. Ik jou ook hoor, zegt ze. Mike komt steeds dichter bij en voor ze het weet raken zijn lippen de hare. Mm wat waren zijn lippen zacht, dat ze. Van alles ging door haar heen, ik zoen nu gewoon echt met een jongen, dacht ze. Het leek wel alsof ze deze avond allerlei geweldige dingen had ontdekt. Hiervoor was ze een onschuldig 2de jaars meisje. Het enige slechte wat ze ooit had gedaan was roken met Renate, maar dit vond ze vies. Nu heeft ze alcohol gedronken op een super vet feest. Femke deed ook ineens super aardig tegen haar. Mike ging ineens naar beneden en begon haar nek te zoenen. Het voelde echt heerlijk. Hij ging steeds verder naar beneden en zoende haar tussen haar borsten. Ze opende haar ogen en keek recht in een klok die zei kwart over 10. SH*T! riep ze ineens, ik moest half 10 thuis zijn. Moeizaam staat ze op en Mike zucht, moet je echt weg lieverd? Ja sorry, zegt Noortje, mijn moeder wordt woedent. Ze loopt uit de kamer, en beseft ineens hoe ongelofelijk duizelig ze zich voelt. Alles is wasig, en ze hoort een paar jongens wat ranzige dingen naar haar roepen. Ze voelde ineens dat Mike haar hand pakte en ze voelde zich weer helemaal veilig. Ze liepen naar buiten. Wat was het ineens stil zeg. Mike pakte zijn fiets. Ineens gaat de deur open en Femke komt naar buiten lopen. Hey Noor!roept ze ineens. heb jij msn? Ja zegt Noortje, het is Noor_123@hotmail.com.
ik voeg je toe oke? vraagt Femke. Ja is goed, Noortje probeert ondanks de duizeligheid een glimlach te geven. Mike en Noortje rijden aan en onderweg bid ze dat haar moeder al slaapt zodat ze haar niet in deze toestand hoeft te zien. Ze heeft nu barstende hoofdpijn en ze voelt zich ook een beetje misselijk. Ze legt haar hoofd tegen Mikes rug aan. Voordat ze het weet is ze thuis. En Mike geeft haar een zoen. Ik bel je morgen schat! zegt hij. En hij fietst weg. Zachtjes opend ze de voordeur en loopt naar binnen. Op de tafel ziet ze een briefje liggen:
hey Noor,
ik ben even met Lillan wat drinken in de stad, ik kom misschien later terug als jou.
hou van je!
mama

Gelukkig! denkt Noortje, ze is er nog niet. Ze loopt naar boven en voelt zich erg beroerd. Ze stapt in even lekker in de Douche, ze voelt dat de misselijk erger wordt en krijgt ineens het gevoel dat ze moet overgeven. Na 2 minuten is dit ook het geval. Ze spuugt van alles uit. Het voelde wel als een opluchting.Ze poetst haar tanden en de viese smaak gaat ook weg. Ze trekt haar pyama aan en laat zichzelf op bed vallen. Ze voelt dat ze al meteen slaperig wordt. Ze doet het licht uit en valt in een diepe slaap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 15:39

Elke beginpost en volgende updates moeten uit minimaal 1500 woorden bestaan. Hier een slotje, je kunt een nieuw topic openen met minimaal 1500 woorden en volgende updates moeten er ook zoveel bevatten Knipoog