) op komen te staan. Hij is niet heel groot, ik had ff geen zin om 'm enorm te maken. Een vriendin van mij gaat binnenkort voor 3 jaar weg, een studie paardengedoe gedoen in Duitsland ergens (ze woont zelf net over de grens). Ze heeft zelf 3 paarden waarvan ze er 1 meeneemt, een donkerbruine hengst. Haar shet blijft sowieso hier, dat is gewoon de tuinkabouter daar haha. Verder heeft ze nog een springpaard, een witte ruin, waar haar instructeur (degene die ik altijd groom
) in het M mee springt. Heel lief beest, daar wandel ik ook nog wel eens op rond. Haha genoeg achtergrond informatie, deze staat rechts in de hoek op A4. Zeg maar op 1/4e van het blad. Linksonder komt denk ik de bruine hengst, en daartussen ergens shetlanderhengst. Een beetje als aandenken van d'r knollies.
Dit is trouwens een foto, half in het donker genomen omdat in het licht hij veel te overbelicht was. De scanner is in gebruik, dus er komt spoedig een duidelijkere scan

Ohja, nb. ik ben geloof ik aan het herstellen van mijn tekendip...

Naar mijn idee staat de uitdrukking echt goed. Commentaar mag. Eventuele foto wil ik liever niet publiceren wegens auteursrecht haha etc. Weet niet of zij daar zo blij mee is you know. Zal er eentje uit m'n profiel plukken.