het is maandag en annie gaat naar de manege.
ze hebben vandaag springles en dat wil ze niet missen. ze mag vandaag op pepper
dat is haar lievelings pony en hij kan super springen als ze bij de manege is gaat ze eerst even naar
lady de bejaarde pony waar niet meer opgereden mag worden daar gaat ze eerst altijd even heen voor ze naar pepper gaat.
maar lady is er niet ze zoekt het hele weiland af maar geen lady.
ze besluit naar de stalhulp te gaan die zegt dat lady gewoon is de wei staat.
en ze gaat nog een keer kijken maar ze staat er echt niet.
dan gaat ze naar meneer de haan de eigenaar van de manege die zegt dat lady verkocht is aan een handelaar. ze schrikt ze vraagt met angstige stem wat er met haar gaat gebeuren.
meneer de haan woord boos wat kan mij die oude knol nou schelen ik hoop dat ze dood is
en ik haar nooit weer zie annie begint te sniken en vraagt met huilende stem waaraan hij haar heeft verkocht
als je dat echt wilt weten zeg ik het wel ze is naar de slager ik kan geen pony houden
die niet meer kan rijden. annie begint te hollen ze gaat naar huis.
daar heeft ze in haar spaarpot nog 300euro ze vraagt zich af of dat genoeg is. maar ze gaat toch naar de slager.
daar ziet ze lady ze is heel bang wat hebben ze met je gedaan lieve schat vam me ik zal je hier weg halen hoor.
dan ziet ze de slager in de deur opening staan ze vraagt kan ik deze pony van u kopen?
de slager vraagt hoeveel wil je geven? annie zegt 250euro de slager zegt neem maar mee dan ben ik haar maar kwijt.
annie is dol blij maar dan komt boven wat ze heeft gedaan ze heeft een pony gekocht daar ze niet eens plek voor heeft.
hooftstuk 2 komt nog

). verder moet je er veel meer hoofdletters, komma's, punten, aanhalingstekens enz inzetten. als je er dan ook nog op let dat je geen msntaal gebruikt wordt het misschien wat