(Verhaal ) : Te verliefd.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Manderino

(Verhaal ) : Te verliefd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 16:55

Heej ik ben een verhaal aan het maken ,weet niet of het boeiend is ,hoop van wel .
staan wel wat dingen in van mijn leven Bloos

Te verliefd .

Zat ik dan in de klas ,achter m’n boeken te hopen op de eerst volgende pauze ,
Dat ik weer naar m’n grote liefde kan staren . Genaamd Joery
Hij zit niet bij me in de klas ,gelukkig eigenlijk maar, dan kon hij tenminste niet al m’n blunders bijwonen .
Het begon allemaal vorig jaar dat we allebei bijleshadden van Biologie .
We waren de enigste twee .Eerst vond ik hem niet zo byzonder ,maar na een paar bijlessen was ik verkocht, ik viel als een blok voor hem .
Ineens werd ik aangetikt ,ik keek gauw op . “Hannah! Moet jij niet gauw aan het werk,,
Zei mvr sober . “ Ik eh ben eh al bezig,, zei ik snel er achteraan. Even later toen mvr Sober gretig in m’n werkboek heeft rondgeneust liep ze weer weg . Ik pakte m’n pen en begon even snel wat antwoorden in te vullen . Wat niet lang zal duren voordat ik weer met m’n gedachten bij Joerie zal zijn .
Toen ging de bel en ik liep met snelle passen naar buiten waar Joerie enzo ook altijd zat. Toen rende m’n vriendin Marije achter me aan ,” wacht is even jij!!! Riep ze ,,Ze stond buiten adem naast me . “ Wat is er toch met jou de laatste tijd ,, Ik stond met een brede grijns op m’n gezicht .” ow , nu snap ik het ,ben je nog steeds op die ene Joery ?!,,
“Ja” zei ik nonchelant “ “ Ow laat hem toch een keer los !” . “nee hij zo leuk “ . Zei ik.
“ Ok wat jij wilt ,maar stap toch is een keer op hem af ! ,anders weet je zeker dat het nooit wat word tussen jullie “ , ja maar hij wil me toch niet ,hij vind me vast lelijk en dom”
Toen kwamen Joery en z’n vrienden langs lopen ,en even later plofte hun neer op een stukje gras . Ik keek snel even om . En voelde m’n maag omdraaien , Waarom is verliefd zijn toch zo ingewikkeld en raar ,dacht ik bij mezelf .Toen kwamen er nog twee meiden aanlopen . Ik voelde gelijk het jaloezie ontwaken in mezelf . Ze gingen bij de jongens zitten ,en pakten sigaretten , en deelde ze uit , ook aan Joery .Stond eigenlijk best wel stoer bij hem . Ik begon gelijk te dagdromen over hem ,dat ik bij hem stond en dat hij een arm om me heen sloeg ,en dat hij me het mooiste meisje van de wereld vond.
“ Hallo ! ,hier aarde , ben je er nog ?” Marije wapperde met haar handen voor m’n gezicht . “ Ow eh , ja ik ben er nog hoor “ De bel ging weer en we liepen richting het gebouw . Ik keek nog een keer achterom naar Joerie . Ik kreeg weer zo’n raar gevoel in m’n buik.
Na twee lessen was ik uit , ik was thuis en ik bedacht ; ik ben al twee jaar verliefd op Joery ,ik moet er op af ,maar ik durf niet . En mischien heeft hij al wel wat met die andere meiden die daar ook bijzaten. Pfff wat is het leven toch ingewikkeld .
Waarom komt hij niet gewoon even naar me toe en vraagt of ik met hem wil .en dan zeg ik met open armen jaaa! . Ow dit is gewoon te stom . Waarom zie je in films altijd dat twee mensen heerlijk verliefd kunnen zijn ,En ik niet .

Liedje_

Re: (Verhaal ) : Te verliefd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 17:00

Het is een beetje.. Snel achterelkaar.. beschijf het iets langer.. maak het ook wat spannender Haha! Maar ben wel benieuwt naar het volgende stuk Tong uitsteken

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 17:31

ok Haha! goed dat je het zegt Lachen

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 18:00

Weer even een klein stukje

Ik lach op m’n bed en bladerde door m’n agenda .en zag dat de zomervakantie eraankwam . Er kwam een glimlach op m’n gezicht ,maar die verdween snel weer .
Oh nee ! ,dacht ik dan zie ik joery heel lang niet en en mischien krijgt hij dan een vakantie vriendinnetje en en ,Ik moet echt wat gaan regelen ,ik moet z’n msn hebben .
We hebben nog maar 1 week , dus ook 1 week om moed te verzamelen om op hem afte stappen . Ik klikte m’n tv aan en ik zapte even naar net 5 ,waar een stel hevig aan het zoenen waren ,Bah, Hun wel , dacht ik ,toen zapte ik verder waar weer een stel hand en hand op het strand lopen .” Het is gewoon niet eerlijk!” Riep ik ,en ik pakte m’n knuffelbeest stevig vast ,Er Sprongen tranen in m’n ogen ,waarom waarom kan ik de echte liefde niet voelen . Joery hoort gewoon bij m’n leven , Ik hou van hem ,hij hoort bij mij.Dan zapte ik naar tmf waar het liedje van marco borsato en Do ‘ voorbij’ net begonnen is , Toen barste ik echt in tranen uit ik huilde en zong zo mee met het lied ,” De gedachten draaiden door me heen dat ik hem heel lang niet zou zien . De moed zonkt me toen echt in m’n schoenen ,als ik hem zie dan durf ik het toch niet ,ik ben gewoon een preuts kind .Aan de andere kant voelde ik me ook weer heel blij als ik aan hem dacht ,gewoon een raar gevoel . Ik eet niet veel meer ,ik slaap slecht . ineens had ik een idee toen ik het medaillon om m’n bureau zag liggen .

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 18:02

ik vind het een goed verhaal maar er zitten we wat gram. fouten in. als je wilt haal ik die er wel voor je uit Lachen pm me dan maar Haha! kan ik je wel bij helpen

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 18:03

Het verhaal is leuk Lachen Maar probeer de zinnen niet zolang te maken. Maak meer gebruik van punten ipv komma's Lachen

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 18:04

OK ,zal ik aan denken Knipoog
m'n zinnen kloppen niet echt Bloos

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 17:39

ps. Sorry voor als de zinnen niet helemaal kloppen Bloos ,word aan gewerkt Vork
(krijg em niet bij m'n vorige post ,heb ik al geprobeerd Ja )

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 18:02

ik zou wel graag een stukje meer lezen Knipoog

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 22:54

Ik ben al begonnen aan een nieuw stukje Haha!

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 10:51

Vervolg

Ik liep vrolijk door de gang met het medaillon om mijn hals.
Marije komt net aanlopen en richt gelijk haar ogen op het medaillon.
“ Waarom heb je dat geval om ?”. “Dat zal je zometeen zien in de handvaardigheidles.
“ Handvaardigheidles”?Bromt Marije zacht.
Ze lopen samen het handvaardigheidlokaal in,en zoeken een plekje om te gaan zitten.
“ Ow ja ,vandaag moeten we het hele lokaal opruimen met de hele klas ,omdat het bijna zomervakantie is “ klaagd Marije. “Heb ik geen problemen mee “.Zei ik grijnsend.
En ik tik op het medallion.”Hmm het zal wel “.Zei Marije.Toen de lerares klaar was met uitleggen ,Trok ik Marije snel mee naar de lerares.”mvr Hogenwoud is het goed dat Marije en ik de mappen uitzoeken van alle klassen ?”vroeg ik .”ja dat is wel goed hoor” zei mvr Hogenwoud.Ik liep met snelle passen naar de mappen ,want dit was mijn plan met het medaillon ,want in elke map staat een foto van de leerling . Ik graaide in de bak
van de mappen opzoek naar die van Joery,”Yes ik heb hem “! , Zei ik opgetogen.
Marije keek me met een rare blik aan , Toen scheurde ik zijn foto eruit . “ Wat doe jij” !
Dat mag helemaal niet “!,Je gaat toch niet zomaar iemand z’n foto eruitscheuren”!,Zei Marije geschrokken .”Ssst “!,Zeg het nog harder,dan weet je zeker dat iemand het ziet “.
Zei ik met een Kattige toon. “Het is niet eens erg want deze mappen hebben ze toch niet meer nodig volgend jaar “.Ik kijk om me heen en zag dat mvr Hogenwoud de opbergruimte in gaat,en de rest van de klas is druk aan het werk. Ik pak de foto en doe hem snel in m’n medallion.”Jij bent echt zo erg weet je dat “Zei Marije op een giegelende toon.”Weet ik “Zei ik trots . De bel ging en ik ruimde snel m’n spullen op .Op naar de volgende saaie les .”Hannah?!”,lees jij is de volgende vraag voor “Zei de wiskunde lerares.”Eh.. waar zijn we ?”.De hele klas moest lachen,en ik voelde dat ik rood werd .
“sorry mvr Boomgaard”Zei ik met een smekende blik ,want ik wist dat zei streng zou optreden.”Ze pakte een blaadje onder m’n arm weg ,En las voor ,voor de hele klas:”Waarom doet verliefd zijn toch zo’n pijn als ik nooit de jouwe zal zijn “De klas schoot nog een keer in de lach, en ik voelde dat ik boos werd,maar ik zwijgde,anders dan wist ik zeker dat ik tot 5 uur op school zal zitten.”Hannah “.zei ze terwijl ze haar nablijfboekje pakte.”Jij blijft maar even een uurtje extra vandaag”.En Ze verscheurde het blaadje en gooide het weg.Met een diepe zucht zakte ik dieper in m’n stoel.

Toen het pauze was liep ik met Marije naar dat plekje waar we altijd zaten.
“Wat was jij toch weer lekker bezig tijdens wiskunde”,zei Marije.”Nu moet je nablijven slimpie”.”Ik wist toch niet dat ze mij zou uitkiezen ,voor het oplezen van een vraag”zei ik.
“jaja,je moet gewoon niet meer aan die Joery denken”.Zei Marije.”Hoe kan dat nou!,hij is zo geweldig”!Zei ik.”Nou wat geweldig”.Volge Marije daarop.Ik lette even niet op het stoeprandje ,en toen viel ik met een klap op de grond.Het touwdje van m’n medaillon bleef hangen aan m’n tas en brak ,en viel daarom op de grond en de foto van Joery viel eruit .”Auw!”Riep ik .En ik keek omhoog ,en daar stond Joery.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:04

Je verhaal moet per keer minimaal 1500 worden hebben. Anders gaat je topic op slot. Hou er rekening mee!

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 11:07

ow ok ! goed dat je het zegt Ja
Ik zal er voortaan rekening mee houden Knipoog

shirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:53

het is nu een stuk beter als eerst en best spannend

marthine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:57

haha leuk stukje zin in niewue stukje spannent Tong uitsteken

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 19:26

Ik ben al weer bezig met een nieuw stukje Haha!

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 20:04

Leuk verhaaltje.. Het spreekt me wel aan!

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 10:52

Al een stuk beter dan je 1e stuk weet je dat! Haha!
Vind het leuk aan het worden Ja

Moest wel weer even inhalen met lezen Clown

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 13:19

wordt echt stukken beter. schiet op met schrijven jij! Clown ik wil weten wat er gaat gebeuren Haha!

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 13:31

Ik ook! Haha!

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:27

Leuk verhaal, Geluksvogel, toevallig dat jij 't ook leest. Haha!
Ik wil meer lezen. Clown

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 18:44

wat een leuk verhaal!! ik ga deze even blijven volgen Tong uitsteken haha.. ik wacht al op het volgende stuk Knipoog

Lady_Tamzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:10

super verhaal Haha!

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:21

Ierepier schreef:
Leuk verhaal, Geluksvogel, toevallig dat jij 't ook leest. Haha!
Ik wil meer lezen. Clown

ik heb haar geholpen met corrigeren van het verhaal Haha! ik heb al een piepklein stukje meer gelezen Haha!

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:54

wauw Haha! ik vind het echt een leuk verhaal!! Bloos
hoop dat er snel weer een nieuw stukje komt Knipoogik blijf dit topic volgen Pling