Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
, dat doe je heel vaak in dit verhaal. sindbad schreef:Er zit een kern van waarheid in en ik kan het niet meer met je eens zijn.
Bij elke zin had ik echt zoiets van: ze heeft gelijk.
En je ziet het niet meteen, maar als je idd na gaat denken over deze wereld, en hoe de mensen zijn zie je ook dat dit zo niet langer door kan. Want alles word extremer, en dingen worden normaal.
Mensen willen niet meer delen of helpen, ze zien alleen zich zelf en hun problemen. Mensen die 'anders' zijn, worden met de nek aan gekeken. Maar die zijn uniek, daar zijn er weinig van die lef hebben, en want anders durven. Tegen de haren in strijken, en in zich zelf geloven.
Tanya schreef:Vind het een goed verhaal, er zit inderdaad waarheid in.. Let op dan een zin nooit met het woordje En kan beginnen, dat doe je heel vaak in dit verhaal.
RoOws schreef:ik vind je verhaal tja wat moet ik zeggen, het is gewoon KEIHARD de waarheid, dat is het meer kan ik niet zeggen. en ja nog een ding we moeten het ook veranderen, maar als iedereen nou is bij zich zelf begint inplaats van alles ope en ander schuiven..
verder ik ben ff wkijt watk moet zeggen
[/quote]
Maar je moet mensen niet alleen op gebied van geld helpen, das aara een klein deel. Er gewoon eens zijn voor iemand, iemand helpen wanneer hij of zij problemen heeft! Luisteren naar iemand...Das al heel veel. Dat doen mensen tegenwoordig niet meer.

paOlien schreef:Ik was even stil na het lezen.. het is gewoon zo.. goed geschreven.
pharagirlke schreef:klopt ToOws; ik ga ook voor orthopedagoog denk ik. Omdat ik zowiezo iets wil doen om mensen te helpen. En dan wil ik liefst met drugsverslaafde werkenMaar je moet mensen niet alleen op gebied van geld helpen, das aara een klein deel. Er gewoon eens zijn voor iemand, iemand helpen wanneer hij of zij problemen heeft! Luisteren naar iemand...Das al heel veel. Dat doen mensen tegenwoordig niet meer.

Citaat:Oo maar dat doe ik ook zoiezo wel. Ik ga stuuderen voor psygoloog of psigiator. vind het gewoon leuk om mensen te helpen, daar ligt mijn geluk. En het is omdat ik geen rijk iemand ben maar anders of als ikd at ooit nog ga worden ga ik zeker weten arme mensen helpen! Heb je oooit wel een sgezien hoe blij die mensen kunnen wezen met een gewoon simpel huis en aandacht van mensen! of gewoon een heel simpel speeltje voor de kleine kinderen. die mensen zijn je dan ZO dankbaar en de meeste van ons daar in tegenover zijn gewoon sorry rondom aarogant onbeschoft en VERWEND!

Mariekjee schreef:*stil
Heel goed stuk..

RoOws schreef:dat lijkt me ook leuk, maar heel moeilijk en zwaar beroep, je moet een heel sterk zelfkarakter hebben om zeg maar niet te veel verdriet van die mensen te voelen zodat je dan zeg maar ook depresief er van word, lijkt me wel geweldig als je dat zou kunnen, niet veel mensen willen en kunnen dat!
dat snap ik zoals ik al zij als je gewoon aandacht aan die mensen geeft.
Dat schuingedrukte stukje moest zijn voor, mijn nederlands is niet zo goed beetje moeilijkheid met lange stukken schrijven, woon namenlijk ook niet in nl.
Misz_J schreef:heel mooi geschreven!
Je hebt een hele goede manier van schijven zeg!!

Evaa_ schreef:Amen..
Mooi geschreven, en gewoon keihard de waarheid!