[verhaal] Italie, het droomland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein_

[verhaal] Italie, het droomland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 19:15

Ik ben bezig met een verhaal, ik heb nu alleen nog deel 1 maar ben al bezig met deel 2. Dit is een van me eerste verhalen en de 1e die ik op bokt plaats. Dus hij is niet geweldig ofzo Knipoog

“Eva?? Ben je nou al klaar? Simone en Flair zitten nu al heel lang te wachten op je” hoorde ze haar moeder roepen vanaf de trap. Snel propt ze nog een extra bikini in haar grote weekend tas, en pakt de zak met de grote tent op. Eindelijk was het dan zo ver, ze zou met haar vriendinnen 3 weken naar Italië gaan. Snel rende ze treden af, daar stonden haar ouders. De ouders van Flair zouden hun naar schiphol brengen. “Doei pap en mam, ik zal zo vaak mogelijk bellen” en ondertussen geeft ze haar ouders alle twee een kus. Haar vader pakt haar weekendtas en liep mee naar de auto. Snel gooit Eva haar spullen in de achterbak en gaat achterin naast Simone zitten. Ze glimlachen breed naar elkaar en Simone geeft even een vreugdegil. “O meiden ik heb echt zo veel zin” zegt Eva enthousiast. “Nou je bent niet de enigste, de laatste dagen waren echt een hel. Het duurde veels te lang” zei Flair grinnikend.

“Zo meiden, kan de reis beginnen?” vraagt de vader aan de giechelende meiden. Eva zwaait haar ouders uit, en de reis kan beginnen. Ze pakt haar handtas, waar ze boekjes in heeft en de laatste dingen. Het was uiteindelijk doodse stilte, de meiden keken starend en dromend uit het raam. Opeens hoorde de meiden een luide tril van een mobieltje gaan, gouw graaien ze naar hun tassen. Het bleek de mobiel van Eva te zijn. “Het zal ook wel weer niet zo wezen” zei Simone lachend. Eva pakt haar mobieltje, ze had een sms’je. Die zal wel van Jordy zijn. “Hè eef, hoelang heb je nou al met Jordy?” vraagt Flair geïnteresseerd met een vals lachje. Je zag Eva denken. “Ik denk iets van 4,5 maanden” zei ze. Ze opende haar mobiel en las het sms’je ‘Heey lieverd, veel plezier hé. En niet teveel achter de jongens aan zitten. Ik mis je nu al, x jor’ Simone pakte lachend de mobiel af en las grondig het sms’je. “Ah! Wat schattig” zei ze luid. De vader van Flair keek lachend toe naar het ritueel. Eva pakte grinnikend haar mobiel terug, ze zou someteen in het vliegtuig wel wat terug sturen.

Flair die voorin zat hoorde een leuk liedje van de radio en zetten de volume harder. Ze hoorde hard het refrein door de auto ‘Girls just wanna have fun’ al snel zaten de meiden luid mee te zingen. De auto maakte een bocht naar het tankstation en de vader van Flair zetten de auto naast de pomp en begon met tanken. Ondertussen was het liedje afgelopen en zetten Flair snel de muziek uit. Ze wurmde zich naast de meiden op de achterbank. Ze pakte hun armen “ Oh ik heb echt zoveel zin in deze waanzinnige vakantie” zei Flair, Simone begon meteen enthousiast de meiden te knijpen. “Ja wat dacht je anders, uitgaan, jongens, strand en chillen!” dat is alles wat een meisje wilt. Na een tijdje kwam de vader van Flair terug. “Zo meiden, nog een kwartiertje en we zijn bij Schiphol” zei hij. De meiden keken elkaar uitdagend aan en gingen hun eigen gangetje, Flair begon dromend naar buiten te staren. Eva pakte haar iPod en ging muziek luistere en Simone begon in de Girlz! Te bladeren. De tijd ging snel voorbij, en voor ze het wisten reden ze het parkeerterrein van schiphol op. Eva keek haar ogen uit, dit zou de eerste keer zijn dat ze met een vliegtuig ging vliegen. Flair haar vader had snel een plaatsje gevonden en de meiden sprongen haastig de auto uit en opende de achterbak. Ze pakte hun tassen, en de vader van Flair pakte de tent en bijhorende spullen. “Zo meiden, even de tickets regelen en jullie zijn van mij verlost” zei hij luid. De meiden keken elkaar aan en Flair zei liefjes tegen haar vader “Dat vind ik nou echt jammer” en gaf een knipoog naar Eva en Simone. Flair haar vader zag dat en begon hard te lachen. Ze liepen naar binnen, en gingen op een bankje zitten met al de spullen terwijl de vader van Flair de tickets regelen. Het was helemaal niet druk en 10 minuten later kwam de vader van Flair al aanlopen met de tickets in zijn handen.

Een ruime 20 minuten later waren de meiden alleen, ze hadden net hun tassen op de band gelegd en besloten nog eventjes in de winkels te gaan neuzen voordat ze naar het vliegtuig vetrokken. “Jeetje meiden, stel je is voor over 2 uur zitten we gewoon al in Italie. “ zei eva. “Dat is waar, hoelang duurt de reis dan?” vroeg Simone. Flair pakte de ticket uit Simone haar handen en wapperde ermee voor Simone haar ogen. Ze wees met een vinger op een regel. “Moeilijk hé lezen siem” zei ze grinnikend. “Ja hartstikke!” zei Simone overdreven. Na een tijdje besloten ze naar het vliegtuig te lopen. Eva keek zoekend rond, “Gate 2 moeten we zijn” zei ze. Toen Eva omhoog keek zag ze ene bordje met ‘Gate 2” erop staan. Ze trok de meiden mee erheen en liepen een grote buis in en kwamen in het vliegtuig.

Ze liet de tickets lezen aan de stewardess, die wees ons onze plek. Simone en Flair zaten naast elkaar en Eva zat in haar eentje erachter. Eva pakt haar mobiel en smste terug naar Jordy ‘He lief, we zitten nu in het vliegtuig. Ik hou voor altijd van je xx eef’ stuurde ze. Ze legde haar mobiel voor haar op het tafeltje en pakte haar iPod en begon muziek te luistere. Het liedje ‘Living On Video’ van Pakito galmde door de oordopjes. Ze begon starend het kleine raampje uit te kijken. Ze waren nog niet gestart, een kleine 10 minuten daarna zei de piloot een welkomstberichtje en luide dat ze klaar waren om te vetrekken. Het lampje van de riemen gingen aan en Eva trok de riem vast. Simone was in slaap gevallen en Flair zat zoekend in het rond te kijken of er nog een lekkere jongen in het vliegtuig was. Eva gaf Flair een zachte klap op haar hoofd. “He muts, niet zo opvallend” Flair lachte en begon te lezen in de Fancy. Eva voelde dat het vliegtuig voort maakte, ze keek uit het raampje en zag dat het vliegtuig de baan rond ging en na een tijdje omhoog ging. Het was een raar gevoel, maar helemaal niet eng dacht Eva. Ze begon wat lekkerder in de stoel zitten, ze had een rustig liedje op en viel langzaam in slaap. Een klein uurtje later werd ze wakker, ze voelde dat ze bekeken werd. Ze opende haar ogen en keek recht in de uitdagende ogen van Flair en Simone die haar lachend aankeken. “Ah! Je sliep zo schattig” zei Flair luid, Eva was nog niet helemaal wakker maar moest erom lachen. Naast haar zat een vrouw van een jaar of 20, ze was best knap. Ze zat t.v te kijken. Toen Eva zag dat de lampjes van de riemen weer begonnen te branden, kneep ze de meiden even vast. “We zijn er bijna” gilde Eva zacht. Ze ging terug in haar stoel zitten en knipte de riem vast, 10 minuten later voelde ze hoe het vliegtuig langzaam naar beneden ging. Opeens hoorde ze een luide knal en begon het vliegtuig scheef te vliegen. Het leek net alsof het aan de andere kant van het vliegtuig zwaarder was. Opeens zag ze vuur uit de rechtervleugel komen, de stewardessen raakte in paniek en gingen zo snel mogelijk zitten. Eva voelde zich niet lekker worden en het werd zwart voor haar ogen..

chillaxing

Re: [verhaal] Italie, het droomland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 22:50

Leuk verhaal! Leest erg fijn.Lachen

Marjolein_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 10:43

Hier deel 2 alweer Knipoog

De piloot zei iets door de telecom, maar Eva hoorde het niet. Ze was zo gespannen ze zag alleen het ongeluk van laatst op de t.v met het vliegtuig. Opeens kwam er een shock door Eva heen, ze waren op de grond en er waren vele geluiden. Geluiden dat duidde op dat het vliegtuig niet in orde was. Het vliegtuig reed talloze rondjes op de banen en uiteindelijk stopte ie. Het was enkele seconde stil, alleen voor Eva leek het uren. Toen begon de piloot te praten “Sorry mensen, we hebben een noodlanding moeten maken. Blijkbaar is de rechtervleugel niet helemaal in orde. Onze excuses. Eindelijk kwam Eva weer een beetje bij haar positieven. “Meiden, hoe heftig!! Echt kicke” zei Flair enthousiast. Simone was nog steeds verschrikt maar moest er uiteindelijk om lache “Kijk Eef haar gezicht nou” zei ze schaterend. Ze moesten lachen, Eva was weer helemaal helder en dacht na over de gebeurtenis. Er is niks gebeurt, laten we nu maar van de vakantie genieten, zei ze in zichzelf. De meeste mensen hadden het vliegtuig al verlaten en de stewardess kwam aanlopen. “Alles goed? Weer een beetje bijgekomen van de schrik?” zei ze. “Ja hoor” zei eva en ging ondertussen staan. Ze pakte haar handtas en ruimde de spullen bij elkaar. Toen ze klaar waren verlieten ze het vliegtuig.

Een ruim halfuur later zaten ze met zijn 3e in een taxi. Het was verschrikkelijk heet in Italie, maar alles was zo mooi. Ze moesten nog een half uur in de taxi zitten. Ondertussen was het al 8 uur. Het spullen ophalen van de band was goed verlopen en ze hadden zo hun spullen, alhoewel Eva haar tas er niet af kreeg en een aardige man haar te hulp schoot. De meiden zaten alle drie starend naar buiten te kijken, ondanks dat het al in de avond was, was het bloedheet. Na een half uur kwamen ze de camping op rijden, het zag er prachtig uit. Eva liep naar de balie en begon vloeiend in het engels te praten. De vrouw was heel aardig en gaf een plattegrond en ze had een cirkel om de plaats gezet waar hun konden. Ze pakten hun spullen bij elkaar en liepen erheen. Ze hadden al snel door dat het zwembad en het strand vlakbij hun staanplaats was. “Dat komt mooi uit man!” zei Flair enthousiast. Simone die doodmoe was, wilde graag meteen de tent op zetten. “Wil je dan niet eerst de buurt verkennen?” zei Flair dramatisch. “Ik wil de buurt verkennen in mijn slaap, ik ben echt heel erg moe. Ik ga morgen wel rond kijken” zei Simone op de vraag van Flair. Eva gaf Flair een knipoog, en ze zetten snel en handig de tent op. Toen de tent stond pakte ze 3 stoelen en de tafel en zetten dat tafereel ook neer. Eva pakte wat fris te drinken en ging vermoeid op de stoel zitten. Ze voelde weer een tril in haar broekzak, ze pakte haar mobiel. “Weer een smsje van Jor” zei ze lachend. Ze opende de sms en las ‘He lieverd, jij bent er nu vast en zeker al. Maar ik moet je wat vertellen, zou je mij morgen ochtend kunnen bellen?’ Eva was een beetje in shock, ging ie vreemd? Dacht ze bij zich zelf. Flair pakte de mobiel en las. “O oh” was het enigste was uit haar grote mond kwam. Simone pakte de mobiel en zei luid “Hij gaat vast niet vreemd, het zal wel wat anders zijn” zei ze wantrouwig. “Ach meid, kan je tenminste de bloemetjes buiten zetten deze vakantie” zei Flair. Ze probeerde haar vriendin wat op te peppen. “En anders dan maar, je hebt gelijk Flair. Ik ga er niet verder over piekeren” zei Eva besluiteloos. Simone vetrok in de tent naar haar slaapplek en Eva en Flair gingen nog een rondje lopen. Ze liepen het strand op. “Flair hoe laat is het?” vroeg Eva. Flair leek denkend maar haar gedachte dwaalde al snel af. Naar een groepje jongens die op een muur zaten. “Kom mee Eef”zei Flair en trok Eva mee richting de jongens. Flair ging voor hun staan, de jongens keken op. Blijkbaar zagen wij er nederlands uit want een van de jongens begon in het nederlands te praten. “Zo,zo kijk is wie de daar hebben” zei een van de jongens. “Ik ben Flair en dat is Eef” en ze wees op Eva. De 3 jongens keken naar elkaar. “Ik ben Rick, dat is Rogier en die gast daar is Cas” en Rick wees ondertussen op de 2 andere jongens. Cas ging staan en sloeg een arm om Eva heen. “En wijfie, heb jij een vriend?” zei Cas. Eva ging denkend en je zag Flair kijken, Flair schudde nee naar Eva. “Nee, op vakantie nooit hé” zei Eva. Rick pakte Flair haar hand en trok haar naast hem. Eva ging naast Flair zitten. Ze praten een tijdje over de camping totdat Eva tegen Flair zei “Kom Flair we gaan terug, anders is Siem zo alleen” . Rick keek verward “Wie is Siem?” vroeg Rick. Eva moest lachen om zijn verwarde hoofd en zei “Onze vriendin, die ligt al te slapen. Die was erg moe” Flair en Eva liepen weg. “Die jongens waren wel lekker hé Eef?” zei Flair ondeugend. Eva moest lachen en begon te rennen. Bij de tent aangekomen kruipt Eva vermoeiend haar bed in. Flair bleef buiten zitten. Opeens kwamen er 2 dronken jongens aanlopen. 10 minuten later vetrok Flair met de jongens naar de kroeg…

De volgende ochtend nadat de meiden hadden uitgeslapen zaten ze aan de brood. Flair had grote wallen. “Jeetje Flair, heb je niet geslapen ofzo? Wat heb je nou weer uitgevreten” zei Simone. “Er is iets gebeurt” zei Flair. Eva kwam wat dichter bij zitten en begon te luisteren. “Nou kijk, gisteren kwamen er 2 jongens bij de tent ze waren duidelijk dronken, toen ben ik met hun mee gegaan naar de kroeg.. “ Zei Flair zelfbeheerst. “Oh, oh” zei Simone heel erg dramatisch vergeleken met Flair. “En.. toen had ik best veel gedronken, een van de jongens wilde een rondje op het strand lopen dus liep ik mee, hij was stomdronken. En ging zitten, we zoende. Hij probeerde mijn truitje uit te trekken. Maar zo dronken was ik nou ook wel weer niet, ik wilde weg komen. Ik had hem dus weggeduwd en ben hier heen gerend. “ zei Flair. Eva schrok zich dood van het verhaal. “Jeetje Flair, dat is best heftig waarom doe je nu zo koel erover?” vroeg Eva. Het was even stil en toen zei Flair “Omdat het mijn eigen schuld was, dat hoort er nou eenmaal bij. En bovendien, het was heel erg gezellig. “ Eva en Simone keken elkaar lachend aan. “Je bent wel erg hoor Flair “ zei Simone grinnikend. Toen Simone en Flair naar de douches vetrokken ruimde Eva de spullen af. Simone en Flair kwamen lachend aangelopen. “Eef, Eef!! “ zei Simone gierend van het lachen. Eva keek meteen verbaasd op. “Hoe lache, net kwam die jongen die dronken was van Flair naar Flair toe. Hij smeekte of Flair hem ging vergeven! Ik piste zowat in mijn broek van het lachen, echt een leipo.” Zei Simone, Flair keek lachend toe.

Ze vetrokken naar het strand, vol met spullen, zwembaden, zonnebrillen en nog meer dingen. Onderweg besloten ze nog even een ijsje te nemen, natuurlijk konden ze weer niet kiezen tussen alle ijssoorten. Toen ze eindelijk hun ijsje hadden besteld gingen ze even op het terras zitten. “Hé Eef, ga je Jordy nog bellen?” vroeg Flair, Simone en Flair keken Eva vragend aan. Eva denkte na, ze kon het doen. Als hij namelijk vreemd ging, ging ze het zeker uitmaken, en kon zij met andere jongens gaan. Al hoewel ze er wel verdriet van zal hebben. “Ja, ik bel zo” zei Eva uiteindelijk. De meiden wenste haar succes, en aten hun ijs verder op. En gingen toen verder naar het strand, ze kwamen onderweg Rick, Cas en Rogier nog tegen. Ze babbelde even met ze, ze vroegen of ze vanavond weer naar het strand kwamen. Simone kende hun niet en stond vragend achter de meiden, ze spraken om 10 uur af. Toen de jongens vetrokken tikte Simone Eva op de schouder. “Hé wie waren dat?” vroeg Simone. Flair en Eva legde uit over de avond daarvoor, toen hun nog een rondje aan het lopen waren en ze de jongens tegen kwamen. “Hmm.. Ze zijn dan ook wel erg knap” zei Simone giechelend. Opeens hoorde ze de mobiel van Simone. Het waren haar ouders, ze had een kort gesprek met hun, en je hoorde Simone telkens ‘Ja, nee, goed en ja hoor” zeggen. Flair keek schaterend naar Simone en de telefoon. Toen Simone zuchtend op hing, besloten ze verder te lopen naar het strand.
Rond 12 uur waren de meiden op het strand, ze keken toe naar alle mensen. Het was heerlijk weer, Eva had nu alweer een kleurtje. “Eef? Ga je mee zwemmen” vroeg Simone. Eva schudde van nee, en Flair en Simone vetrokken samen naar het water, Eva pakte haar mobiel uit de tas, en toetste het nummer van haar vriendje Jordy in. Ze hield de mobiel bij haar oor en hij ging over. “Met Jordy” hoorde ze..

miepjevlug11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 11:01

Erg leuk verhaal! Leest makkelijk en er gebeuren allemaal spannende/leuke dingen in Knipoog Kom maar op met dat vervolg ik wil weten hoe ie afloopt! Haha!

laurien_u

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 11:35

Ik vind het ook een heel leuk verhaal Haha!! Dan kom je helemaal in het vakantie sfeertje Knipoog

me_meisiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 12:11

heel leuk verhaal, heel benieuwd hoe het verder gaat, echt goed geschreven.

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 13:59

Leuk verhaal.. zeker door gaan

Marjolein_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 14:22

Dank julie voor de leuke reacties! Hier deel 3 alweer..

“Heey met Eef” zei Eva door de telefoon. Het was even stil, “Heey lieverd, ben blij dat je belt” Eva wist even niet wat ze moest zeggen. “Ja eh.. Wat moest je mij zeggen?” zei ze uiteindelijk. Jordy kuchten en zei “Ik zeg het, maar je moet mij verzekeren dat je niet boos wordt” Dit was de druppel, Eva hing meteen de haak erop. Ze had geen zin om het aan te horen, die zin was gewoon duidelijk dacht ze. Ze kreeg tranen in haar ogen en rende naar de w.c hokjes en spoelde haar ogen, die opgezwollen waren. Hup Eva, laat je niet op de kast jagen door een jongen! Zei ze tweemaal tegen zichzelf, ze trok haar bikini bandje goed en liep zelfverzekerd terug naar haar handdoek. Ze zag Flair en Simone bezorgd naar elkaar kijken, ze knoopte haar strandrokje los en keek op de display van haar mobiel. Jordy had drie keer gebeld een smsje gestuurd. Ze wilde het niet weten ze wiste de sms en klikte de mobiel uit en rende het water in. Het was een beetje koud, maar ze zetten door. Deze vakantie wordt top, zei ze tegen zichzelf. Toen ze bij Flair en Simone aan kwamen, was ze stil. De meiden keken bezorgd naar Eva. “Nou, hij is dus vreemd gegaan” zei Eva. “Je hing wel snel op, heeft ie dat allemaal gezegd?” vroeg Flair bezorgd. Eva schudde haar hoofd “Hij zei iets, waardoor ik zeker weet dat ie vreemdgaat. Maar ik wil het er nu even niet meer over hebben! Kom we gaan zwemmen en lol maken” zei Eva en ze zwom verder. Flair en Simone keken elkaar raar aan, maar lieten dit er maar bij zitten en zwommen achter Eva aan. Op een gegeven moment kwam er een grote speedboot aan, de boot ging langzamer. De meiden stopte met zwemmen en probeerde in de boot te loeren, wie er in zou zitten. Het waren Cas, Rick en Rogier! “Kom op meiden” zei Flair enthousiast. Ze begon overdreven te zwaaien en de jongens zetten de motor uit. “Gaan jullie mee?” zei Cas met een grote grijns. Dit keer was het Eva die meteen de boot op stapte. “Natuurlijk, komen jullie Siem en Flair” Simone en Flair stapte ook de boot in en de boot maakte verder vaart. Rick zat achter het stuur, Cas had al gouw goed contact met Simone, en Rogier begon ook in dat gesprek mee te praten. Flair en Eva lieten Simone alleen met de jongens en liepen naar de punt van de boot, waar kussens lagen. Ze gingen liggen. “Heerlijk dit, lekker bruin worden” zei Flair. Eva knikte “Ja zeker, wil je mij even insmeren Flair?” Flair wilde zo juist de zonnebrand pakken maar Rick die het stuur aan Rogier had gegeven kwam er al mee aanlopen. “Ik doe het wel” zei Rick. Eva giechelden en ging er goed voor liggen. Het voelde goed, de tijd vloog voorbij.

Ze kwamen vermoeid naar hun tent toe lopen. De middag was geweldig geweest, ze gingen aan de tafel zitten. Flair en Simone besloten hun ouders te bellen en Eva begon in haar dagboek te schrijven:

[i]Lief dagboek, 26 juli

Gisteravond laat zijn wij aangekomen op deze prachtige camping. Alles is mooi, ook hebben we al 3 leuke jongens leren kennen. Het vliegtuig was een ramp, de rechtervleugel had een soort stoornis. Het is hier hartstikke mooi weer, gelukkig is er pas 1 dag voorbij en we blijven 3 weken dus we houden het zeker wel vol. Het is ook uit met Jordy, het begon al met een rare sms, toen ik belde zei hij iets waardoor ik meteen wist dat ie vreemdging. Stomme sukkel, we hebben 4 fantastische maanden gehad en dan doet ie dit. Maar zo erg is het niet, ik kan nu tenminste de bloemetjes buiten hangen, en lekker erop los flirten. We zijn namelijk niet altijd in dit prachtige Italie. Hé maar ik stop met schrijven, want er loopt een lekkere jongen al voor de 5e keer langs onze tent, ik ga hem even aanspreken!

xXx Eef.

Ze legde de pen neer en deed vlug haar slippers aan, de jongen was de rechterkant in gelopen. Ze wachtte en zo als verwacht kwam ie weer langs. Ze stond op en liep haastig naar de jongen toe en ging voor hem staan. “Heey, ik ben Eva !” zei ze vriendelijk de jongen leek duidelijk verast door de spontane reactie van haar. “Ik ben Rafjick, en Nederlands” zei hij lachend. Eva moest lachen. “Heb je zin in een ijsje?” vroeg Eva. De jongen stemde in, Eva liep naar haar tas en haalde er €5,- uit. “Flair en Siem, ik ga even een ijsje halen willen jullie ook wat?” vroeg Eva. Ze wilde niet, ik liep terug naar Rafjick en we liepen samen naar de ijsbar. “Hé Rafjick, waarom loop je telkens langs onze tent?” vroeg ze uiteindelijk. Hij grijnsde “Ik vond je wel aantrekkelijk!” zei Rafjick. Deze reactie had Eva niet verwacht en ze zweeg. Uiteindelijk zei ze “Ha! Ik jou ook wel” ze moesten lachen en Eva bestelde 2 magnums voor haar en Rafjick. Ze gingen even aan een tafeltje zitten en kletste was, toen het ijs op was. Moest rafjick gaan “Zullen we anders vanavond samen varen?” vroeg ie. Dat wilde ze wel en ze stemde in en zei hem gedag. Ze vloog nog even de winkel in om meteen 3 pizza’s te bestellen, het was snel klaar en ze liep terug naar de tent. “Meiden, kijk is wat ik heb gehaald” zei ze enthousiast. “Ahh lekker” zei Simone kwijlend. Ze vielen aan op hun eten en hadden het binnen een halfuurtje op.

“Wat zullen we is gaan doen? We kunnen wel gaan zwemmen” zei Flair uiteindelijk. De meiden vonden het best en trokken hun zwemspul aan. Bij dit zwembad moesten ze van die zwembadpetjes dragen. “Belachelijk “ zei Simone boos terwijl ze bezig was haar haar in het petje te proppen. Toen ze uiteindelijk alles aan hadden de handdoeken gepakt hadden maakte ze vaart naar het zwembad. Het was aardig rustig, dat kwam waarschijnlijk doordat iedereen aan het eten was. Eva gooide haar handdoek neer en nam een aanloopje het zwembad in. “Joehoee!!” zei ze gillend, de meiden lachte en sprongen er gierend en gillend achteraan. Ze zwommen een rondje, het water was heerlijk. Ze begonnen wat over te gooien met een bal, toen er een paar franse jongens het zwembad kwamen verstoren met hun gegil. Simone irriteerde zich al snel. “Ga weg man, ga lekker ergens anders lopen krijsen” zei ze sacherijnig. De kleine jongens snapte haar natuurlijk niet en gingen door, de meiden pakte hun handdoek en droogde zich af. “Laat zitten Siem” zei Eva hulp saam. Toen ze afgedroogd waren liepen ze richting de tent. “We moeten we opschieten, het is al 9 uur en we hebben 10 uur met Rick, Cas en Rogier afgesproken op het strand” zei Flair. “Wat? Ik ga niet hoor! Ik heb met Rafjick afgesproken” zei Eva snel op de reactie van Flair. “Jeetje Eef, dit hebben we eerder afgesproken ik zou het banketstaaf vinden als je niet gaat hoor!” zei Flair een beetje pissig. Eva zuchte “Dan vinden jullie het maar banketstaaf ik ga toch niet mee, gaan jullie maar lekker!” zei Eva. Ze draaide zich om en pakte haar kleren bij elkaar en liep naar de douchehokjes. Ze gaat echt wel met Rafjick weg, ze had helemaal geen zin om weg te gaan met Simone en Flair dacht ze. Flair en Simone keken elkaar aan. “Ach Flair laat zitten, ze vind duidelijk een jongen belangrijker dan haar vriendinnen” zei Simone. Hier liet Flair het bij zitten, ruim 30 minuten later kwam Eva terug bij de tent. Simone en Flair waren al weg, ze had zich perfect opgemaakt en haar haar zaten ook weer is een keer goed. Ze deed nog snel haar oorbellen in en spoot een luchtje op. Nu maar wachten op Rafjick. Ze pakte haar tas en pakten haar iPod eruit. Ze deed het liedje van Madonna ‘Get Together’ op. De muziek galmde door haar oren, ze klikte de muziek wat zachter en pakte wat nagelijk en begon haar afgeraffelde nagels mooi met glitters te lakken. Ze keek op, Rafjick was er nog steeds niet. Wat was ze toch een tut, het was pas 10 minuten later. En ze hadden iets van half 11 afgesproken dus hij was vast al bezig. ‘I hope, i hope you, te same to you’ duidde de muziek door haar oren. Ze pakte haar sieradendoos en begon wat sieraden uit te kiezen. Ze werd een beetje dromerig en viel in slaap, ze droomde over haar en Rafjick samen in een bootje. Hoe het bootje zonk en hun met zijn tweeen op een stuk hout terug naar de kust moesten drijven. Het was een lachwekkende maar romantische droom. Opeens schrok ze wakker doordat iemand een hand op haar schouder legde. Het was Flair. “Wat doe jij nou weer hier? Je moest toch zonodig weg met die jick ofzo?” Eva keek beduusd op haar horloge het was al 5 voor 12, en Rafjick was niet komen opdagen. “Hij is denk niet op komen dagen” stammelde Eva verlegen. “Ach meisje, zo zijn jongens kom hier” ze gaf Eva een grote knuffel. “We moeten vriendinnen blijven, er komt geen een jongen meer tussen. Oke?” zei Flair. Eva knikte. Ze besloten naar bed te gaan, en liepen naar de tent.
Eva lag er nu al een half uur in. Maar ze kon maar niet slapen. Opeens hoorde ze voetstap en hoorde een tikje op de tent. “Eva??” hoorde ze iemand zacht roepen. Eva opende snel de tent en sprong eruit. Wie zal dat nou zijn, ze liep naar achter de tent waar het vandaan kwam.
[/i]

miepjevlug11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 18:03

Nog steeds heel leuk Tong uitsteken Ik krijg helemaal zin in de vakantie Haha!

marthine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 18:37

whaha leuk want more,more Knipoog

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 07:32

Leuk stukkie Haha!

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 11:34

Leuk verhaal Ja
Graag meer Lachen

me_meisiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 12:51

Leuk leuk leuk, Ben benieuwd naar het vervolg Pling

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 14:03

Leukleuk! Haha!

Handtas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 14:22

Tof Haha!
Ik zit de hele tijd te hopen op meer Schijnheilig

Marjolein_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 15:33

Dit keer een iets korter stukje ! Knipoog

“Rafjick!!” zei Eva iets te luid. “Wat doe jij nou hier?” fluisterde ze er meteen achteraan. Ze kwam iets wat dichter bij hem staan en zag nu dat ie een grote rugzak op zijn rug had. Rafjick suste, “Rustig maar, ik kwam alleen even langs om je te zien, door redenen kon ik niet komen vanavond” zei hij tegen Eva. Eva vond het een vaag verhaal. “Wat voor redenen dan?” vroeg ze uiteindelijk aan Rafjick. “Dat vertel ik nog wel Eva, ik zie je morgen!” hij zwaaide en rende weg en verween in de donkere nacht. Eva keek hen na en ging toen weer in haar tent, al snel viel ze in slaap. Rond 7 uur waren de meiden al wakker, Simone werd wakker en gaf een gil. “Meiden! Ik heb zo’n geweldig goed idee!” riep ze hard. “Jeetje rustig Siem wat is er?”zei Flair slaperig. “We kunnen vandaag wel met de bus naar Rome gaan, dat is helemaal te gek!” Flair ging meteen recht op zitten, en haar slaperige gezicht verdween in een big smile. “Geweldig goed strak plan! Vind je niet Eef? Maar dan moeten we wel 10 uur ongeveer in de bus zitten” zei Flair enthousiast. Eva knikte, en stapte de tent uit. Ze trok haar broek aan en zei “Ja! Gezellig, ik ga wel even broodjes halen”.

Niet lang daarna zaten de meiden aan het ontbijt. Eva dacht na, wat zou Rafjick te verbergen hebben en wat betekende die grote rugzak? Eva zuchtte, ze zou er maar niet te veel aan moeten denken. Ze kent hem immers niet eens. Na het ontbijt ruimde ze de spullen op en een uurtje later zaten ze met zijn 3en luisterend naar muziek in de bus. Het was best druk in de bus en dus hartstikke warm. Eva bestudeerde de voeten van een kleinte tengere itiliaan. Ze waren echt heel klein. Eva stootte Simone aan. “Hé moet je zien” zei Eva en ze wees naar de voeten van de vrouw. Simone barste in een lachbui uit.”Dat ziet er echt belachelijk uit, waarschijnlijk heeft ze die té grote schoenen in Nederland gekocht. Opeens zag Eva iets. Was dat Rafjick niet? Het was hem, hij stond daar met een oudere vrouw en 2 kleine kinderen. Hij had hun hand vast. Hij was wel erg close met hun, hij is hier toch alleen maar op vakantie? Eva kreeg kriebels bij het idee dat hij misschien wel loog tegen elkaar. Want Rafjick was gewoon geweldig, hij had humor,charmes en kon verschrikkelijk serieus zijn. Eva bleef de hele weg naar Rome eraan denken.

De meiden stapte de bus uit, het was verschrikkelijk heet. Maar Rome zag er prachtig uit. “Oké waar zullen we heen gaan? Eerst naar dat scheve ding, of shoppen?” wilde Simone serieus zeggen maar wat uit een giechelbui uitkwam. “We gaan eerst wel naar jou scheve ding Siem” zei Flair grinnikend. Eva begon maar mee te lachen en vergat het voorval met Rafjick. Ze gingen op weg. “Jeetje, je zou hier toch verdwalen” zei Eva. Ze bestuurde de kaart van Rome. Ze keek de rechterweg op, en keek weer op de kaart. “Ja correct, volg mij maar naar de winkels” zei Eva. “Hé we gingen toch eerst naar dat andere ding?” vroeg Simone verbaasd. “Doen we later wel Siem” zei Flair en achtervolgde Eva. Niet lang daarna waren ze bij een schattig winkelstraatje. De eerste winkel was een schoenenzaak. Ze gingen de winkel binnen. Flair die al best grote voeten had, pakte een schoen. “Jeetje, maat 34! Dit is echt ziek” zei Flair. Uiteindelijk gingen ze de winkel uit met 2 paar slippertjes voor Simone. Toen Simone een bankje in zich kreeg zei ze “Kom even zitten, ik wil mijn nieuwe slippers aan” Simone ging zitten en Flair ging er naast zitten. “Ik ga even die straatjes daar verder op bekijken of daar nog winkels zitten” zei Eva, ze liet de kaart en haar spullen bij haar vriendinnen. Ze sloeg de straten af. Daar zag ze een super schattig winkeltje met souvenirs. Ze kon wel iets leuks kopen voor haar ouders, ze vloog de winkel in. 10 minuten later had ze wat gevonden, het was een beeldje van de toren van Pisa, met daarop Italie in gekerfd. Ze haalde haar zakken leeg en vond precies €11,20 ze rekende het af. En ging de winkel weer uit, ze stond ervoor. “Welke weg was ook al weer terug naar haar vriendinnen? Links of rechts” zei ze tegen zichzelf, het zal rechts wel zijn. Ze sloeg de afslag in en begon wat harder te lopen, Simone en Flair zullen wel ongerust zijn. Ze kwam opeens ergens wat ze nog nooit gezien had. “Siem?? Flairr?” riep ze luid. Ze schrok, ze was toch niet de verkeerde richting in gegaan, ze wilde terug naar waar ze vandaan kwam. Maar ze wist niet meer welke richting. Het leek ook zo erg allemaal op elkaar. Ze pakte haar mobiel uit haar zak. Ze had 5 gemiste oproepen, 2 van Jordi en 3 van Simone. Ze wilde terug bellen. “Ja! Eef waar je nou” hoorde ze aan de andere kant van de lijn. Opeens was het stil. poedersuiker die mobiel is natuurlijk weer leeg. Ze begon te rennen. Het werd zwart voor haar ogen, waar waren opeens al die mensen. Ze was toch niet verdwaald hé? Ze had ook geen geld, zo dwaalde ze nog een uur rond. Ze vond het doodeng. De stad leek wel verlaten. Ze zag opeens een soort van kasteel staan, daar stond een bewaker voor. Ze liep erheen. “Hello? Speak you english? “ vroeg ze aan de man. De man keek raar op, nou lekker weer. Die spreekt nou net geen engels dacht Eva boos. Ze ging het kasteel in. Er was een soort zithoek in het begin, daar ging Eva zitten. Ze pakten haar mobiel en haalde de batterij eruit en daarna er weer in. Ze klikte weer op de aan knop, en weer viel ie meteen uit. “poedersuiker!” zei ze boos, ze pakten haar iPod en ging muziek luisteren. Langzaam viel ze in slaap. Ze droomde over dat ze thuis kwam en dat Jordi met een meisje stond te zoenen. Het leek wel een nachtmerrie, opeens schrok ze wakker. Het was donker, ze stond heel snel op en begon aan de deur te trekken. “Fijn, ik zit opgesloten!” ze liep een kamer in, daar stond een groot bureau met een mooie leren bekleden stoel. Er stonden hekjes voor, nu snapte ze het! Dit was een huis geweest van een koninkrijk gezin. Ze liep verder en kwam in allemaal kamers. Op een gegeven moment kwam ze in een reusachtige slaapkamer, ze liep onder het poortje door en ging op het grote bed liggen. Ze keek op haar horloge, het was nu half 11. Ze ging er goed bij liggen en keek de hele slaapkamer rond. Langzaam viel ze in een diepe en lange slaap. 6 uur s’ochtends werd ze wakker, ze stapte snel het bed uit en trok hem recht en rende de kamer uit. Ze hoorde dat iemand zat te rommelen met de deur.

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 17:00

Langzaam viel ze in slaap. Ze droomde over dat ze thuis kwam en dat Jordi met een meisje stond te zoenen. Het leek wel een nachtmerrie, opeens schrok ze wakker. Het was donker, ze stond heel snel op en begon aan de deur te trekken. “Fijn, ik zit opgesloten!” ze liep een kamer in, daar stond een groot bureau met een mooie leren bekleden stoel. Er stonden hekjes voor, nu snapte ze het! Dit was een huis geweest van een koninkrijk gezin. Ze liep verder en kwam in allemaal kamers. Op een gegeven moment kwam ze in een reusachtige slaapkamer, ze liep onder het poortje door en ging op het grote bed liggen. Ze keek op haar horloge, het was nu half 11. Ze ging er goed bij liggen en keek de hele slaapkamer rond. Langzaam viel ze in een diepe en lange slaap. 6 uur s’ochtends werd ze wakker, ze stapte snel het bed uit en trok hem recht en rende de kamer uit. Ze hoorde dat iemand zat te rommelen met de deur.

Heb dit stukje al 4 x gelezen, maar snap het niet helemaal. Wat is nou wakker? Wat is droom?

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 17:36

Leuk stukje Lachen

marthine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 17:40

leuk stuk Haha! kwacht met spaning op meer naar de uitleg (??)

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 18:10

Leuk verhaal, blijf het volgen Lachen

Marjolein_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 21:51

Rosa_ schreef:
Langzaam viel ze in slaap. Ze droomde over dat ze thuis kwam en dat Jordi met een meisje stond te zoenen. Het leek wel een nachtmerrie, opeens schrok ze wakker. Het was donker, ze stond heel snel op en begon aan de deur te trekken. “Fijn, ik zit opgesloten!” ze liep een kamer in, daar stond een groot bureau met een mooie leren bekleden stoel. Er stonden hekjes voor, nu snapte ze het! Dit was een huis geweest van een koninkrijk gezin. Ze liep verder en kwam in allemaal kamers. Op een gegeven moment kwam ze in een reusachtige slaapkamer, ze liep onder het poortje door en ging op het grote bed liggen. Ze keek op haar horloge, het was nu half 11. Ze ging er goed bij liggen en keek de hele slaapkamer rond. Langzaam viel ze in een diepe en lange slaap. 6 uur s’ochtends werd ze wakker, ze stapte snel het bed uit en trok hem recht en rende de kamer uit. Ze hoorde dat iemand zat te rommelen met de deur.

Heb dit stukje al 4 x gelezen, maar snap het niet helemaal. Wat is nou wakker? Wat is droom?

Wat bedoel je?

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 10:35

Marjolein_ schreef:
Rosa_ schreef:

Wat bedoel je?

Dat stukje snap ik ook niet ?
Verder goed stuk weer

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:33

leuk verhaal

marcellaZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 12:20

kom maar op met dat nieuwe stuk !

miepjevlug11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 18:39

ik denk dat als ze wakker word dat ze in dat kasteel achtig iets is? Een soort museum met die hekjes? Dat haal ik er tenminste uit Knipoog