[FOTO] daar hangt ie dan

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joel

Berichten: 1026
Geregistreerd: 05-02-06
Woonplaats: Dessel (B)

[FOTO] daar hangt ie dan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-06 17:23

Ik weet niet wat het is maar ik vind de foto wel lekker gelukt Haha!
toen ik gisteren morgend veelste vroeg op mijn afspraak was heb ik uit verveeling wat foto's genomen van detailtjes uit me wagen, hierbij mijn dreamcatsher en klompje dat aan me spiegel hangt.

ik vind enkel dat hij wat te donker is, hierdoor mis ik enkele details
commentaar welkom! Haha!

Afbeelding

Butterfly14

Berichten: 1065
Geregistreerd: 30-10-05

Re: [FOTO] daar hangt ie dan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 17:25

hij heeft wel iets! Knipoog
ik vind alleen de lijnen van het dak van het huis storend, en helemaal in combinatie met de bovenkant van de auto. (ik vind het dus niet erg dat er een huis achter staat hoor! dat geeft wel iets speciaals/grappigs. wordt het niet zo standaard Knipoog)

de veertjes lijken alleen niet echt scherp

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: [FOTO] daar hangt ie dan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 21:01

Zoals ik al zei op msn, jij bent beter dan mij aan het worden!
Ik vind het iets hebben, net als Butterfly. De veertjes lijken inderdaad niet helemaal scherp.
Maar dat stoort niet, net als het huis erachter, dat past wel op deze foto.
Netjes gedaan hoor!

joel

Berichten: 1026
Geregistreerd: 05-02-06
Woonplaats: Dessel (B)

Re: [FOTO] daar hangt ie dan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-06 20:50

ach ik wordt niet beter dan jou meis, en als het zo wel zou zijn zou het door jou en de andere forummers hun uitleg en tips komen Haha!

dankjewel alvast voor de reacties Lachen

Anoniem

Re: [FOTO] daar hangt ie dan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 17:29

Ik vind hem eigenlijk niet zo bijzonder... De dromenvanger en klomp is mooi scherp, goed duidelijk in beeld, maar ik vind de achtergrond te opvallend, mijn aandacht wordt daar meer naartoe getrokken, dan naar je onderwerp. Ik denk dat ik zelf voor een meer effen/rustigere achtergrond had gekozen.

Vind het wel een leuk effect dat de veertjes scherp zijn geworden, ik vind die dus wel scherp Clown maar naar mijn idee vallen ze precies weg in de ramen van het huis. Daarom ook dat ik de achtergrond zonde vind. Dat het klompje wat donkerder is, evenals de bovenkant van die ring vind ik wel mooi, zo wordt de nadruk op de veertjes gelegd. Misschien een volgende keer ook iets lager fotograveren? Zodat je de bovenkant niet mee hebt, of iig voor een minder groot vlak.