[ART] Pony Pimpin´2

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

[ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-06 00:01

N.a.v mijn topic Pony Pimpin´, weer een nieuwe Haha!

Ik moet alleen nog een naam hebben voor de paarse pony, DUS MENSEN IDEEËN ZIJN WELKOM!

Dit zijn mijn 2 nieuwe ponypersonages waarmee ik al een plannetje heb... dit ga ik lekker nog niet verklappen Tong uitsteken
Dus hier de beginselen van `Pimp my pony` Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik krijg het de komende tijd behoorlijk druk, dus kan niks garanderen Tong uitsteken hoe lang het duurt voor ze af zijn...

IcePrincess

Berichten: 7746
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 00:08

Die baby heb ik vorig jaar voor 50 euro verkocht Lips are sealed
Welliswaar zonder geknipte haren en vlekkern, maar zelfs zo had je er nog flink geld voor kunnen vangen, nu niet meer dus...

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-06 00:11

Oh die bedragen maken me niet zoveel uit, ik heb plezier in wat ik nu doe... en de pony was ook niet mooi meer...

IcePrincess

Berichten: 7746
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 00:29

dat zeg je nu, maar had je hetzelfde gezegt als je het vantevoren had geweten? Voor dat geld kun je meer dan 50 verwaarloosde ponies kopen die je kun 'pimpen' (wat een walgelijk woord, gewoon customizen is normale taal)
Wat jij niet mooi meer vind maak je een verzamelaar helemaal blij mee. Zoals die grote pony bijv had ik nog heel blij mee geweest, ik meerdere van zulke écht opgeknapt, gewoon hersteld naar hun oorspronkelijke staat en staan nu trots in mijn kast te staan of bij andere verzamelaars.
Doodzonde, is neit de eerste keer dat ik dure ponies verknalt zie worden waar ik en veel andere verzamelaars soms al jaren naar opzoek zijn en er veel geld voor hadden willen neerleggen.

Maarja, als jij graag dingen kapot maakt moet je dat vooral doen. Voor mij voelt dit iig hetzelfde als wanneer je iemand een pony van vlees en bloed ziet mishandelen Scheve mond .

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-06 07:28

Dit meisje waarvan ik ze gekocht heb had ze al een hele tijd met foto en al op marktplaats staan en daar kreeg ze geen reactie op vandaar dat ik ze voor een klein prijsje heb overgenomen Verward
Ik snap wat je bedoelt, maar ik vind dat ik zelf moet weten wat ik er mee doe... uhm en dat mishandelen, dat valt wel mee hoor Vork

Maar ik zal je voortaan ff een mailtje sturen, voor ik een pony ´verknal´, kun je hem keuren Haha!

xLaus_

Berichten: 10253
Geregistreerd: 10-06-05
Woonplaats: Wageningen

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 07:33

PIMP YOUR POOWNIEJJJ Haha! (hoebedoel penny Verward)

maak er weer wat tofs van cynt.....
jou pony's Lachen
nu lelijk, straks super mooi Haha!

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-06 07:35

Tja ik weet het ,... customizen heet het Tong uitsteken
Maar ik vind ´pimp´ je pony meer van deze tijd Haha!

xLaus_

Berichten: 10253
Geregistreerd: 10-06-05
Woonplaats: Wageningen

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 07:54

ja ik ook Lachen

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 08:27

Ziet er al heel goed uit.. Schijnheilig
Hehe, veel succes enzo..

Helderder

Berichten: 10128
Geregistreerd: 13-06-04

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 09:13

Oh als ik zo'n pony had, t.w.v 50 euro, zou ik ze écht niet voor mijn lol even gaan ''pimpen''.
Op die laatste foto, heb je ze daar nou gewoon wit geverfd? Volgens mij heb je namelijk weer te dikke verf gebruikt, of zie ik dat verkeerd.
Naja ik ben wel benieuwd wat eruit gaat komen, alleen een waarde heeft het dan niet meer Jammer hoor.
En noem het liever maar gewoon customizen, pimpen is echt zo'n niet serieus woord.

Puera

Berichten: 8140
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 10:04

*krijgt eurotekens in ogen*

Zijn die My little pony's zo gewild? Wow! Ik ga eens zoeken wat ik nog heb. Tong uitsteken

Mensen, spat a.j.b. niet zo op. Het zijn maar dooie dingen, hoor. Ik vind de vergelijking echte paarden en speelgoed wel heel rigoureus. Maar goed, het is iemands mening, en die respecteer ik. Al is míjn mening dat je dan gewoon niet moet reageren. Lachen

Cyntje, ik vind het heel knap dat je je aan zo'n pimpsessie waagt. Ik zou 't niet aandurven, ben niet zo creatief. Ben heel benieuwd wat het eindresultaat wordt.

PoelieWoelie

Berichten: 4717
Geregistreerd: 08-12-04

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 10:23

Waarom is iedereen zo negatief? Laat haar doen wat ze zelf wil toch!
En pimpen/customizen.. wat maakt het uit, iedereen weet wat je bedoelt.

Cyntje, veel succes ermee! Ja

Francien_
Berichten: 2325
Geregistreerd: 06-06-05

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 10:30

porscherider schreef:
*krijgt eurotekens in ogen*

Zijn die My little pony's zo gewild? Wow! Ik ga eens zoeken wat ik nog heb. Tong uitsteken

Mensen, spat a.j.b. niet zo op. Het zijn maar dooie dingen, hoor. Ik vind de vergelijking echte paarden en speelgoed wel heel rigoureus. Maar goed, het is iemands mening, en die respecteer ik. Al is míjn mening dat je dan gewoon niet moet reageren. Lachen

Cyntje, ik vind het heel knap dat je je aan zo'n pimpsessie waagt. Ik zou 't niet aandurven, ben niet zo creatief. Ben heel benieuwd wat het eindresultaat wordt.

Volgens mij heb ik er ook nog wel een paar liggen... On topic, ik denk niet dat ik ze mooier ga vinden dan dat ze waren.

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-06 13:34

Je hoeft ze ook niet mooier te gaan vinden, smaken verschillen maar ik ga er iets van maken waar ik wel waarde aan hecht!
Edit: nu zijn ze niet gestreept.. de verf is nu dunner, maar er komen nog laagjes overheen..
Laatst bijgewerkt door Cyntje op 01-07-06 13:38, in het totaal 3 keer bewerkt

PoelieWoelie

Berichten: 4717
Geregistreerd: 08-12-04

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 13:35

Precies, daar gaat het om! Ja

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-06 13:39

En ik verklap nog niet wat ik ervan ga maken!

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 14:13

nouu, ik wil het weten.. Clown
maak het snel af.. Haha!
ik koop 'm van je, als je dat wil.. Clown en ik hem mooi vind..

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 15:04

Inderdaad is het verschil tussen een plastic pony en een echte pony heel groot, maar ieder heeft zo zijn eigen hobby en eigen passie. Zo ook echte MLP verzamelaars. Allemaal verzamelaars die dolgraag die ene bepaalde pony willen hebben, en die iemand anders gaat 'pimpen' (wat een ruk woord voor MLP cutomizen)

Ik ben benieuwd.... Je vorige pony vond ik niet mooi.

Verosjaak

Berichten: 8387
Geregistreerd: 02-10-05
Woonplaats: Molenaarsgraaf

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 15:43

ziet er weer crea uit hoor.... en at iemand dit mishandelen ken noemen.. Toen ik klein was rukte ik altijd mijn barbiepoppen hn hoofd af.. Dat doe ik nu toch ook niet met echte mensen Nagelbijten / Gniffelen

lovelynutia

Berichten: 4844
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 15:43

ben benieuwd hoe ze worden

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-06 17:51

Jullie kunnen het een rukwoord vinden, ik zocht een pakkende titel zodat mensen mijn topic bekijken... Ook slim he Pling
@ Fairie: Tis trouwens cuStomizen ipv cutomizen... Haha!

Tis mijn eerste pony die ik gemaakt heb die paarse, dus die kan ook niet gelijk super zijn...
@ Nonixjuh: deze verkoop ik niet die ik nu ga maken maar je zult begrijpen waarom als je het resultaat ziet ... Haha!

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 17:55

Jemig.. zullen we eens jullie topic gaan Euu.. nee laat dat woord maar zitten.. Clown
Eventjes gaan afzijken?? Laat d'r lekker, ieder z'n eigen hobby.

Nieuwe foto cyn?

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-06 17:57

nee, ga volgende maand samenwonen, dus ben erg druk bezig met inpakken en alles... maar als ik tijd heb doe ik het zeker.
Maar ik kan alleen nog maar vooruit met de kleine pony, dus die zul je het eerst zien Haha!

_Kelly
Berichten: 1068
Geregistreerd: 05-03-06

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 18:42

Verosjaak schreef:
ziet er weer crea uit hoor.... en at iemand dit mishandelen ken noemen.. Toen ik klein was rukte ik altijd mijn barbiepoppen hn hoofd af.. Dat doe ik nu toch ook niet met echte mensen Nagelbijten / Gniffelen



haha wat een op merking! maarre ik zou graag het eind-resultaat zien! Haha!
(ik maakte al mijn winnie the pooh beertjes stuk ik ga tog ook geen "echte"beren mishandelen Sigaar

Anoniem

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 18:45

Cyntje schreef:
@ Fairie: Tis trouwens cuStomizen ipv cutomizen... Haha!


Beetje kommaneuken, dit.. niets beters te doen?
'Pimpen' is gewoon een lelijk zogenaamd hip woord dat totaal niet hierbij past.

Overigens denk ik dat je toch beter iets kan plaatsen wanneer 't helemaal af is, want hier kan niemand nog echt veel commentaar op geven. Behalve wat Paula al gezegd heeft over de verf, maar dat heb je toch al weer weggewuifd. En hoe kunnen wij nu al namen verzinnen als niemand nog weet wat je precies wilt doen? Knipoog Echt.. 't lijkt mij passender en slimmer om gewoon wanneer ze klaar zijn nog eens voor - tijdens- na foto's te plaatsen. Lachen