[Tek] Max 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Vladeli

[Tek] Max 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 20:11

Jawel! Hier weer een tekening van Max. Ik zal dit keer ook de foto erbij plaatsen, zodat jullie goed kunnen zien wat er verbeterd kan worden.

De picture:
Afbeelding

De tekening:
Afbeelding

TipZz zijn van harte welkom!!! Ben namelijk zelf niet helemaal tevreden over deze tekening.

Naomi21

Re: [Tek] Max 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 22:45

Hij lijkt al heel goed hoor! Ja

Eerste wat ik eigenlijk dacht: waarom teken je nou die longeerlijn erbij? Bloos Die voegt imo weinig toe aan t portret van t paard en had net zo goed weggelaten kunnen worden? Lachen
Verder vind ik t iets teveel geveeg, bijv bij t neusje/snoet lijkt hierdoor veel detail weg te vallen.
Bij t oogje lijkt je t stukje wit in t ooghoekje te zijn vergeten? Maar ik weet niet of dit paard vaak veel wit in t oog laat zien of juist helemaal niet Knipoog .

De knotjes vind ik stikke goed geworden en als geheel heeft t hele zachte sfeer om naar te kijken. Leuk! Ja

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 11:25

Het is allemaal nog wat vegerig. En blijf die verhoudingen oefenen, je bent al goed op weg daarmee.

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 17:15

Hij klopt vrij redelijk. Je werkt ook goed met de schaduwen op de juiste plaats. De longe over het hoofd had je misschien beter weggelaten. Het paardenhoofd is duidelijk die van de foto, alleen het hoofdstel heb je iets anders gedaan.
Je manier van werken past niet helemaal bij dit materiaal. Misschien moet je de volgende eens met pastel proberen?
In kleur heb je gelijk een extra troef om je tekening meer op het voorbeeld te laten lijken en je kunt dat mooie kleurtje van Max terug laten komen.

Francien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 17:16

Heel mooi! Alleen op de foto is de schouder 'ronder', en het sperriempje klopt iets niet mee Lachen

Vladeli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-06 13:22

Ik wil ook graag is met pastel gaan werken. Haha! Vind de resultaten van andere erg mooi! Maarja misschien bak ik er wel helemaal niks van! Maar ik kan het altijd is proberen.
Thx voor de reactie's!
Die overigens nog steeds welkom zijn! Pling Cool