[FOTO] Bloem + andere dingen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

__Robijn__

[FOTO] Bloem + andere dingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 08:06

Ik had gister weer wat foto's gemaakt.
Ze zijn aardig gelukt. Meestal als ik een Close-up maakt flipt dat ding. Vork Vaak steld hij dan niet helemaal scherp. Maar het is gelukt Tong uitsteken Met een tijdje prutsen. En veel geduld Sigaar

1.Afbeelding
Niet helemaal scherp. Klein beetje wazig.
2.Afbeelding
Door het verkleinen is er ruis opgekomen Boos!
3.Afbeelding
Ik weet eigelijk niet wat voor een plant/bloem is. Een knop Tong uitsteken
4.Afbeelding
Close-upje van mijn hond's snuit. Storende achtergrond. Maar hij wilde niet de kant op kijken die ik
wilde Ach gut
5.Afbeelding
Hij is donker. Maar daardoor komen de druppels er mee uit. Vind hem persoonlijk wel leuk geworden.
6.Afbeelding
Het zelfde als ik bij 5 zei Haha!
7.Afbeelding
Mocht wat scherper aan de onderkant. Verder ben ik er wel tevreden over.

Graag opbouwend commetaar. Wat ik beter kan doen. Ik wilde nog even vermelden, dat ik echt een *** camera heb. Waar ik altijd ruzie mee heb Tong uitsteken Dus wees niet al té streng Bloos

__Robijn__

Re: [FOTO] Bloem + andere dingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 11:05

niet allemaal tegelijk Vork

okee ik weet het.. ik verveel me. En jullie zitten Allemaal nog op je werk/ school.
Wat is het saai opbokt Slapen

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 12:19

klaar met school! Haha!:D:D Go jij! Go jij! laatste herkansing gehad, nu VAKANTIE!!!
sorry, ffies heel offtopic Knipoog

ik vind ze eerlijk gezegt niet zo.. vind dat er toch een hoop niet scherp zijn, en dat bijvoorbeeld de bladeren heel erg bewerkt lijken...
alleen de laatste is wel goed scherp, en die vind ik dan ook gelijk een stuk mooier. dan krijg je ook gelijk een veel mooier beeld. vind het ook niet erg dat het van verder weg genomen is, de rest vind ik standaardfoto's.. misschien dat je dichterbij wilt dan je cam aankan? ((a) herkenbaar (a))

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 16:09

Butterfly14 schreef:
klaar met school! Haha!:D:D Go jij! Go jij! laatste herkansing gehad, nu VAKANTIE!!!
sorry, ffies heel offtopic Knipoog

ik vind ze eerlijk gezegt niet zo.. vind dat er toch een hoop niet scherp zijn, en dat bijvoorbeeld de bladeren heel erg bewerkt lijken...
alleen de laatste is wel goed scherp, en die vind ik dan ook gelijk een stuk mooier. dan krijg je ook gelijk een veel mooier beeld. vind het ook niet erg dat het van verder weg genomen is, de rest vind ik standaardfoto's.. misschien dat je dichterbij wilt dan je cam aankan? ((a) herkenbaar (a))

hahah ja.. het probleem is ook. Dat als hij niet genoeg licht heeft. Hij niet goed scherp steld héééél irritand.. Boos! gek van de te worden

En ik heb ze niet bewerkt. Ik heb niet eens een écht bewerk progamma Vork