1; Mooie foto, en ik vind het geweldig dat het dier zo met het water speelt. Alleen jammer van de steen op de voorgrond, die stoort en snijd de slurf van de olifant af.
Technisch wel inorde en gewoon een mooi plaatje!
2; Is op het verkeerde punt scherp gestelt. Ik had liever het hoofd scherp gehad, en de achtergrond wazig. (Diafragma?) Wel mooie sfeer, en leuk moment voor een foto.
3; Héérlijke foto, alleen wat bewegings-onscherpte bij het hoofd, en er zitten 2 zwarte vegen boven zijn/haar hoofd? Of ben ik nou scheel aan het worden?
4; Is voor mij de topper uit deze serie. Heerlijke compositie, mooie sfeer, geen storende dingen, gewoon een super foto. 
5; Hoe knullig kunnen die giraffen kijken?
Leuke foto!
6; Opzich goede foto, alleen mij ietwat te druk, teveel dingen, en dat geeft een benauwd plaatje. Ook omdat je die nek van het andere dier aan de bovenkant van de foto hebt, dat geeft het plaatje nog meer benauwdheid doen uitstralen.
7; Mooie scherpe foto. Niks op aan te merken, alleen misschien iets tèveel contrast.
8; Beetje een saaie foto, niet zoveel op te zien. Verder wel goed. Misschien iets te donker. Ben ik nog niet over uit, of ie nou wel of niet te donker is. 
9; Wederom op het verkeerde punt scherp gesteld. Geeft nu een raar beeld; als je goed kijkt tenminste. Verder wel een leuke foto hoor!
10; Vind ik ook een erg mooie foto, alleen had ik liever wat meer van het lijf van het dier gezien. 
Nou; mijn complimenten verdien je toch wel.
Foto's maken van dierentuin-dieren is niet simpel.