[Foto] foto's hondjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Spetter

[Foto] foto's hondjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 18:45

Hallo,
Mijn eerste topic hier. Vind het leuk om foto's te maken. Ik heb een fuji finepix 5500. Ik heb soms leuke foto's er tussen, maar ben nog niet zo goed dat ze echt perfect worden. Maar we blijven oefenen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Moet nog eens goed de gebruiksaanwijzing lezen, maar wel moeilijk om op juiste punt scherp te stellen om de achtergrond een beetje wazig te krijgen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-06-06 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag in titel.

Butterfly14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 12:15

een algemene tip; let op de achtergrond! de achtergrond is al snel storend, maar helemaal bij een wat mindere cam (of het moet door mijnalbum komen, daar moet je gewoon NIET oploaden!) wordt de achtergrond al snel heel raar.

Foto 1: deze foto lijkt heel flets... ook de achtergrond is hier heel slecht, sorry (zie je het zelf ook? al die stukjes tak zijn hier niet wazig in de goede zin van het woord, maar gewoon raar... )
Foto 2: belichting is hier al veel beter, maar ook die achtergrond weer..
Foto 3: het is weer eens wat anders, maar de compositie is nog niet geweldig. je wilt de konten laten zien, maar het is nu veel meer en trekken de konten dus niet meer echt de aandacht.
Foto 4: mooi! avondzon zeker? vind denk ik alleen de compositie/afsnijding bij de kont niet geweldig, maar het totaal geen verstand van dat soort dingen

goed gelukt, en ik denk dat je een goede cam hebt! (ik weet dat ik in het begin zei 'de mindere cams', maar daar kwam het door weinig licht. voor normale(re) omstandigheden een goede cam!