Hmm, ik zal wel heel vreemd zijn, maar ik vind 't maar niets eigenlijk.
Ik vind het weinig gevoelens overbrengen, vooral de tweede alinea gaat zo snel & op een koude manier voorbij, met weinig inleving lijkt het wel. Er klopt ook weinig van wat betreft inhoud. (leg ik meer naar beneden nog uit hoor!)
Ik denk dat je in je schrijfstijl meer met emoties moet werken, niet zo puntsgewijs als in een handleiding (ik doe dit, ik doe dat, het bad dit, de telefoon dat). Verder heb je ook wat kleine foutjes / suggesties, ik gooi ze hier even neer voor je 
‘Wat moet ik doen’? --> Ik zou de aanhalingstekens weglaten, omdat je de rest van de gedachtes ook niet tussen aanhalingstekens hebt. Als ze dit zegt, en niet denkt, kan het uiteraard wel.. dan zou ik wel het vraagteken ook tussen de aanhalingstekens plaatsen.
Ik haal mijn huissleutel uit mijn zak en steek hem in het sleutelgat: ‘hallo’? fluister ik terwijl ik door de deur loop. --> Beetje een rommelige zin. Ik haal mijn huissleutel uit mijn broekzak, en steek hem in het sleutelgat. 'Hallo?' Fluister ik, terwijl ik door de deur loop. (bijv.)
Stap voor stap neem ik een trede --> Stap voor stap neem je een trede?
Dat is niet erg logisch. Stap voor stap loop je de tredes op, maar je kan vrij lastig stap voor stap een trede nemen.. dan blijf je maar eeuwig op een trede stappen. Iets wat trouwens wel goede krachttraining zou zijn voor bepaalde spiergroepen in je benen.. dat terzijde 
Mijn hand glijd --> Mijn hand glijdT, want je loopT ook en je loop niet!
badkamer, en --> badkamer en - want na een komma mag je nooit 'en' neerzetten, omdat een komma eigenlijk al 'en' is, als 't ware.
loop met een beslissing de baskamer in --> Zelf zie ik liever 'vastbesloten' dan 'met een beslissing', en overigens een klein typfoutje dat je zelf ook wel ziet denk ik
ik druk het dingetje in mijn vel van mijn pols --> op deze manier zal het niemand lukken zelfmoord te plegen, of althans je zal zo niet een slagader op de 'juiste' wijze doorsnijden zegmaar. 'Mijn vel van mijn pols' vind ik een beetje raar klinken.. beter 'het vel van mijn pols'. of 'door het vel van mijn pols'.
ijskoud water --> Nu ben ik er zeker van dat dit een mislukte zelfmoordpoging van de hoofdpersoon is. Bij koud water stolt je bloed, daarom is een ijskoud bad juist iets heel vreemds om te doen in zo'n situatie? Correct me if I'm wrong, maar juist bij warme temperaturen stolt je bloed niet. Simpele natuurkunde
Het bijna helemaal rode water kan dus ook absoluut niet in dit verhaal
Of ze had een heel, heel klein badje!
Vat het niet op als lulligheden maar als opbouwende kritiek