Na mijn werk ben ik zowat meteen doorgecrosst naar de paarden om het toestel uit te proberen!
Daar is het volgende uitgekomen..
Graag commentaar !
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Die vind ik erg mooi

adnariM schreef:Bij de 2e foto is de horizon niet horizontaal maar schreef, ik weet niet als dit de bedoeling was?
Voor de rest de laatste 2 foto's konden misschien nog iets beter in beeld. Voor de rest vind ik het niet verkeerd hoor, ben zelf ook absoluut geen top talent dus
maarja verder leuke foto's hoor, voor vragen kan je altijd pb-e
Foto 3 vind ik wel weer beter, ik zou zelf aan de kleuren iets gefriemeld hebben in photoshop/filtre of een ander programma, nu is het voor mijn gevoel wat flets. Verder misschien ook nog wat meer van opzij, ik heb het idee dat je wat meer door je knieen had kunnen gaan nog om goed van de zijkant 't hoofdje te fotograferen
Foto 4 vind ik nog de beste, vanuit een goede hoek genomen! Jammer van de haren die in 't gezicht waren, maar vooral van de ietwat overbelichte bles! Foto 5 en 6 vind ik om eerlijk te zijn helemaal niets, meer van die fotoalbum-foto'tjes.. je onderwerp vliegt uit beeld en de foto's zijn vanaf een vreemde hoek (bovenaf) genomen, waardoor 't lichaam niet zo mooi uitkomt. Probeer eens wat lager te zitten als je foto's neemt, dan komen paarden vaak mooier uit
Veel plezier verder met fotograferen