Ik heb een fotoshoot gedaan met een vriendin van mij en haar paard. Het was mijn allereerste shoot en ik heb zelf ook geen digitale camera, dus kan niet oefenen, maar ben toch benieuwd wat jullie ervan vinden...
Ik vind ze zelf best goed gelukt voor de eerste keer...
Een kleine selectie hieronder:
Ja ik weet het, zonde van de snelweg op de achtergrond
Zonde dat ze hier zelf wat ingezakt zit, en dat je net dat randje bovenaan ziet
Wat vinden jullie?
Groetjes, [***]

Foto 2 vind ik (zie snelweg en bomen) op de achtergrond ook ietwat overbelicht, ik vind ook de lichtval op de top en rijbroek van 't meisje niet zo mooi, hetzelfde voor de maantop van de fjord. Jammer van die puntjes en wat je zelf al aangaf, verder is het een leuke hoek om een foto vanuit te nemen hoor! Foto 4 vind ik niet bijzonder, verder is haar broekspijp heel donker en tja.. ik vind het gewoon geen bijzondere compositie zo- hetzelfde geldt voor foto 5. Foto 6 vind ik wel 1 van de leukste van de foto's, jammer dat ze inderdaad zo zit en niet in de les kijkt ook, en ik mis 't linkeroortje van de fjord wat voor de 'vrolijke' look
Dat stukje bovenaan kan je trouwens gewoon wegknippen, zelfs in paint, dus dat is zeker geen probleem! De laatste foto vind ik toch wel zeker de leukste hoor