ten eerste, niet bij mijnalbum oploaden! dan krijg je zo'n irri dingetje in beeld en wordt de kwaliteit minder.
Foto 1: wat zit hier op de achtergrond (ik vind het niet zozeer storend, maar ben gewoon benieuwd
) dik schaap!
en nou ffies terug naar de foto's
; aan de ene kant vind ik het niks, en aan de andere kant heeft die toch wel wat door dat kleine koppie op dat grote lijf, en dan met die kont van die ander erachter... 
Foto 2: wowie!! ik had net iets meer laten zien aan de linkerkant, maar ik vind hem wel heel gaaf! (is het een jaguar?
)
Foto 3: niet bijzonder, geen mooie belichting, achtergrond en te groot
Foto 4: geen mooie compositie, dat is altijd de moeilijkheid met de dingen 
Foto 5: als je hier iets meer naar links had gaan staan en dan een beetje naar rechts was gedraaid, dan zou dat bruin van de achtergrond mooier zijn (ik vind dus de compositie wel goed hoor!)
Foto 6: is opzich goed, alleen jammer van de achtergrond
Foto 7: doordat je paard in de zon staat en de achtergrond in de schaduw zit, had je hier door je belichting iets aan te passen de achtergrond zwart kunnen maken
Foto 8: zie 7. fotogenicke (:S) pony!
Foto 9: mooi! hij had misschien nog iets meer ruimte mogen hebben rechts (en dus ook onder), maar wat een pony, blik, foto!
Foto 10: hier iets te weinig hals, maar wat een beesje 
Foto 11: slecht te beoordelen door de kwaliteit, maar hij ziet er heel goed uit! als hij in het echt geen ruis heeft, vind ik hem toppie!
Foto 12: hier had die bol iets hoger moeten zitten, zodat hij geheel in het lichte groen van de achtergrond zit, en er had ook nog wel wat meer steeltje opgemogen
Foto 13: creepy!
iets te weinig contrast, maar wel heel mooi
Foto 14: zie 13, en ook die palen zijn jammer, maar weer een mooie foto!
Foto 15: deze vind ik niet zo
Foto 16: dat linkeroog (voor ons) is echt supersprekend! als de achtergrond vager zou zijn was hij goed geweest!
Foto 17: timing! ben je er lang mee bezig geweest of was het een toevalstreffer? 
het blijft gewoon een mooi cameratje toch 
en alsie tog nog gesloten wordt, dan heb je in ieder geval vast wat gehoord