[Foto] Mijn hondje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Saskiaatje

[Foto] Mijn hondje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-06 11:04

Mijn ouders hebben een gloednieuwe camera gekocht en ik wil fotografe worden. Wat krijg je dan? Foto's van je hond. Hier de mooiste:

Afbeelding

En graag geen kritiek, ik ben een amateur.
Misschien tips hoe de foto beter had gekund?

Groetjes, Saskia

jenne

Re: [Foto] Mijn hondje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 13:21

Leuke foto.
Ik zou zelf de foto vanuit een lager standpunt hebben genomen, dan krijg je het koppie beter in beeld.

Daisies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 13:21

Vind het persoonlijk niet echt een mooie foto. De lichtinval vind ik storend. Verder is het geen scherpe foto. Weet niet of het komt door het uploaden? Verder had het hoofdje iets hoger op de foto gemoeten zodat die meer uitkwam op de foto.

__Robijn__

Re: [Foto] Mijn hondje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 13:58

Ik ben het eens met Karoliefje_

Ik vind het ook persoonlijk geen mooie foto. Hij is heel donker en het hondje springt er niet echt uit. Ook vind achtergrond niet zo mooi.
Ik zou hem ook uit een lager punt gemaakt hebben. Zodat het hondje groter lijkt. En iig betere licht inval gekozen.
Misschien kan je fortaan naar een groot grasveld gaan.. en dan daar foto's maken als de zon hoog staan. Zo krijg je al veel betere foto's denk ik.
Maar dit is niet boos bedoelt!!! dus voel je niet aangevallen. Ik geef alleen een tip hoe je het beter kunt doen:P

Saskiaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-06 10:07

Het was ook niet echt een 'geplande' foto. Hij draaide zich om en het was echt zo 'klik'. Ik vond het een leuk foto wegens de onduidelijke achtergrond en duidelijke hond.