Vandaag weer op pad geweest met mijn camera, we kwamen langs een slootjes met eendjes en waterhoentjes, ook kwamen er regelmatig meeuwen overgevlogen, maar die had ik dan weer te laat in de gaten. Had ook erg veel last van de zon op sommige momenten, dus het was soms moeilijk om foto's te maken, maar ik blijf oefenen
De foto's zijn gemaakt met de Nikon D50 70-300 lens
Woow...super de eerste 2 foto's doen het alleen niet bij mij...vooral die meeuw spreekt mij aan Ik heb niet zo verstand van foto's en foto's maken, maar ik vind ze goed gelukt
Deze zien er al beter uit! Je gaat vooruit Toch vind ik ze nog iets aan scherpte missen... (ja, ik hou van haarscherpe foto's ).
Jammer dat bij foto 6 de kleuren wat flets zijn (helderheid/contrast, kleurverzadiging verbeteren met fotobewerkingsprogramma), vind dat 1 van je betere (dat water op de achtergrond is zo mooi zacht).
Ziet er al goed uit Olymp . 3 en 9 vind ik wat minder. 3 omdat ik het camerastandpunt niet zo geweldig vind, de vogel komt zo niet zo goed uit. 9 mis je net het laatste stukje veren en dat is jammer.