1)Toch beginnen met een paard
Kan het niet laten.2)Mijn hond met zwemles (jaja hij kan echt niet zwemmen)
3)De koeien van de buurman
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Kan het niet laten.

;
ook de belichting is hier wat minder, omdat de rug overloopt in de lucht... (maar wel goed dat je ook eens wat anders probeert!
ik zou alleen de volgende keer aan de andere kant gaan staan, zodat je meer van de voorkant kan zien. (een hond die niet zwemt
)
(ben er zelf ook verliefd op)
Butterfly14 schreef:ziet er goed uit! Toch nog even wat verbeterpuntjes;
Foto 1; je hebt hier waarschijnlijk geprobeerd eens iets anders te doen dan de standaardcompositie, maar dat is hier niet zo goed uitgepakt...ook de belichting is hier wat minder, omdat de rug overloopt in de lucht... (maar wel goed dat je ook eens wat anders probeert!
![]()
foto 2: mooi scherp, goed van belichting! alhoewel, ik zie nu dat het hoofdje net niet helemaal is, maar dat is weer miereneukerijik zou alleen de volgende keer aan de andere kant gaan staan, zodat je meer van de voorkant kan zien. (een hond die niet zwemt
)
Ha. Hij kan echt niet zwemmen. Hij is al eens gered)
Foto 3: de compositie vind ik leuk, maar hij is niet helemaal scherp, en ook de achtergrond stoort
Foto 4: dat doet het gewoon altijd mooi(ben er zelf ook verliefd op)
Foto 5: niet helemaal scherp en de achtergrond is ook wat jammer. wel een mooie hond trouwens![]()
Foto 6: niet helemaal scherp en verder ook niet echt bijzonder
Foto 7: ook niet helemaal scherp. de spiegeling van het water geeft wel een heel mooi effect!het randje is hier ook wel heel dik.
Foto 8: deze is wat minder. De kleuren van de roos komen wel goed uit, maar je ziet nog veel teveel van de achtergrond, en, nouja het is meer de 'gewone foto'.
Foto 9: wat een poepies! mooie kleuren!
Foto 10: ook mooi van kleur, maar iets te krap afgesneden
Foto 11: deze is opzich niets bijzonders, maar ook weer zo mooi van kleur ed. komt dat door een bewerking of is dat gewoon zo?
Qua kleuren heb ik op alle foto's niks bewerkt, weet niet eens hoe dat moet. ben echt een leek![]()
Foto 12: niet helemaal scherp en ietsje onderbelicht. ook iets te weinig ruimte aan de bovenkant
Foto 13: niet heel bijzonder
Foto 14: ook weer mooi, maar ook weer iets te weinig ruimte. wat is dat blauwe? Dat is een truiIk wou dat stukje ook helemaal zwart hebben en heb het geprobeerd te vervagen maar is dus niet bijster gelukt. De rest was zo donker behalve dat stuk
het is een hele mooie serie. meestal zijn er ook meerdere fotos zo van, mwa, is eigenlijk nix, maar hier was dat niet zo. mijn complimenten!

FlynnlOver schreef:ik vind vooral de 1e mooi!!
super mooi hoofdstel heeft je paard ook
10 is maximum...sorry...