[FB]Life and Death

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Escha

[FB]Life and Death

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 16:36

Afbeelding
Het roosje en de vlinder staan voor het leven, het kruisje voor de dood
Commentaar en tips zijn welkom

Butterfly14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 16:44

hij heeft iets, maar toch ook weer niet...

wat heb je precies gedaan? een soort filter eroverheen gegooid ofzo? (je kan het beste uitleggen watie doet, niet hoe die heet, daar weet ik echt niets van ) op sommige plaatsen is het namelijk 'uitgeveegd' waar ik het niet zou doen. bijvoorbeeld bij de roos en de vlinder. ook de voeg in het midden had ik niet zo erg gedaan. je zou ook kunnen proberen om het gezicht net ietsje op te lichten, zodat je het oog wat meer ziet.

er zit wel wat in, ik denk dat je gewoon nog wat verder moet 'rommelen' , en dat er dan opeens iets staat van;

BAM!! WOWIE!!
snapje wat ik bedoel?

Escha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 16:56

zie hier het orgineel
http://img111.imageshack.us/img111/7209/ntitled30hs.jpg
in deze bewerking zitten iets van 6 lagen en ik heb weinig zin om alles uittetypen wat ik nou allemaal heb gedaan.
Hier een klein samenvattinkje
Eerst ben ik bezig geweest met de achtergrond om die wat onscherper te maken, foto meer contrast gegeven
Mijn huid een egale kleur geven(lastig uitteleggen, maar het is niet dat van puisten weg halen maar wat anders)
Met dat heb ik 4 lagen gebruikt, en heb toen mijn broek en haren bewerkt in de zelfde stijl zal maar zeggen
En de laatse 2 lagen een 'finishing touch' -> Tattoo's enzo, uiteindelijk nog een beetje ruis tegevoegd om een bepaalde sfeer er bij tevoegen

Ik wou juist dat het gezicht donker was zodat dat niet opvalt. Ik wou dat de twee tattoo's het meeste opvielen en dat je daar dus als eerste heen kijkt en niet naar het gezicht

Butterfly14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 17:42

ik snap dat je het niet helemaal uit gaat typen

ik ben het inderdaad toch wel met je eens van het gezicht, maar ik blijf erbij dat de tattoo net iets minder wazig zou mogen...

wat ik eraan zie, is denk ik dat je teveel het verschil tussen 'echt' en bewerkt ziet... ik weet het niet, voor mij is hij het gewoon net niet helemaal...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 20:28

Zelfde commentaar als Butterfly14.

Poenarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 17:32

Ik vind hem te donker, te nep en de tattoo's springen er niet uit.
Daar moet ik echt naar opzoek.
Ooh: wat klink ik kattig.
Ik zou hem liever zien met wat minder contrast en minder vaagheden.
Daarbij de tattoo's duidelijker.