1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

De foto's zijn gemaakt met de Nikon D50 70-300 mm lens. Bij foto 4 is het erg jammer dat de staart er niet helemaal op staat van het musje, maar ja, die beesten waren ook weer zo snel weg..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Heb ze gelokt met brood, niet dat dat viel hielp, maar wel een beetje.. Ze zitten hier vooral de heggen en struiken, dus daar zijn ze ook zo weer ingedoken met hun stukje brood..
Nerwen schreef:Ze missen eigenlijk allemaal iets aan scherpte. Een statief of je camera op een stevige ondergrond zetten helpt vaak goed.
Je zou evt. kunnen proberen om je foto's met een fotobewerkingsprogramma te verscherpen. Maar daar moet je mee oppassen. Je krijgt snel last van een ''lichtrandje'' en/of ruis.
Foto 4 is wel de beste trouwens. Beste compositie, mooiste achtergrond.
Olympia schreef:Nerwen schreef:Ze missen eigenlijk allemaal iets aan scherpte. Een statief of je camera op een stevige ondergrond zetten helpt vaak goed.
Je zou evt. kunnen proberen om je foto's met een fotobewerkingsprogramma te verscherpen. Maar daar moet je mee oppassen. Je krijgt snel last van een ''lichtrandje'' en/of ruis.
Foto 4 is wel de beste trouwens. Beste compositie, mooiste achtergrond.
Ik heb he tniet zo op foto´s bewerken, precies om die redenen die jij geeft!
Gewoon goed oefenen
Qimm schreef:Pff die laatste 3 zijn meesjes
Nerwen schreef:Ik heb he tniet zo op foto´s bewerken, precies om die redenen die jij geeft!
Gewoon goed oefenen

bliksem schreef:Ik vind foto 2 het beste van deze serie.
Vogeltje staat er leuk op en verder zijn er geen storende voorwerpen.
Ik kon het toch niet laten om hem eventjes iets te bewerken![]()
http://img514.imageshack.us/img514/1075/musje4ig.jpg
Zo vind ik hem persoonlijk wel wat sprekender.