) Het gaat over een meisje wat altyd gepest werd op school en dan op eens bij een populaire kliek komt foute vrienden , ze begint verslaafd te raken aan drank en drugs , en langzaamaan gaat het steeds slechter met haar27 maart :
Lief dagboek.
Vandaag was zo leuk met shir , angela , jeff en linda. angela was dus jarig , ik ga helemaal niet echt met dr om maar ze had me dus uitgenodigd ze vond me wel een chill kind. dus had ze me uitgenodig. ik ahd geen idee wat we zouden gaan doen maar het was geweldig. eerst gingen we wat drinken . en nee geen cola ofzo echt drinken , drank alcohol. daarna begonnen alle andere te roken , eerst wou ik niet maar ik heb het toch maar gedaan omdat ik anders zo buiten de groep val. na het roken gingen ze nog ietsjes verder. ze gingen blowen , ik wist eerst niet wat me overkwam ik dacht dat het het ergste was wat je kon doen in je leven. maar weetje het is fantastisch ik zou het zo elke avond eventjes doen. je wordt er zo ontspannen van heerlijk. ik wil dit alleen niet tegen mam en pap vertellen want die worden dan natuurlijk gelijk weer helemaal boos op me en daar heb ik nu echt geen zin in hoor.. Ohja ik moet ook nog nieuwe kleding kopen , de andere vonden mn kleding kinderachtig het is natuurlijk ook allemaal op de kinderafdeling gekocht dus het is logisch dat ze dat vinden haha. maar morgen ga ik dus shoppen met shir en angela. linda kon niet ze moest nog even wat halen vooor die avond. dan gaan we weer met zn alle chillen maar nu bij linda thuis. oh dagboek ik ben zo blij dat ik eindelijk vrienden heb.. mischien dat de mensen uit de klas nu stoppen met me pesten..
28 maart :
Vandaag was zo leuk shoppen. ik heb een manier gevonden waarop je alles voor veel minder geld kan krijgen of eingelijk gratis. spullen in je tas stoppen en dan de winkel uitlopen. zo komt shir ook altijd aan haar kleding zij ze. angela doet het alleen niet , zover wou ze niet gaan zij ze. nou om erbij te horen wil ik alles doen. ik heb dus ook gestolen ja ( laat pa en ma het maar niet weten ) maar nu heb ik dus wel een superhip vestje , als ik het had moeten betalen had ik er nooit genoeg geld voor gehad het was een echte van vondutch. verder heb ik vandaag bij wiskunde gespijbeld samen met linda. we gingen naar onder de brug waar die jongens altijd staan die me eerst altijd heks noemde , maargoed we gingen heel dat uur bij ze staan. 1 daarvan was de neef van linda en bij hem had ze 'wat' gekocht en toen hebben we dus in dat uur ook staan blowen. op school keken ze me wel raar aan , ik wagelde door die gang heen joh. dalijk ga ik naar linda toe en blijf daar ook slapen je snapt wel dat jij dan niet meekan he. maar tegen mam en pap het ik gezegd dat linda een heel net meisje was dus toen mocht ik. morgen is het zaterdag dan gaan we met shir , jeff linda en nog wat mensen die ik niet ken ( ze zijn ookal rond de 18) stappen. tegen mam en pap zeg ik dan dat ik weer bij linda ga slapen want als ze erachter komen dat ik uitga dan zwaait er wat zeg.
19 maart :
gisteravond en vannacht was echt geweldig , we gingen helemaal los en ik ben voor het eerst ontgroent ik zal het je vertellen :
we hadden heel veel gedronken en waren allemaal behoorlijk aangeschoten. nou toen was er dus zo'n jongen van 18 , phil hete die en hij ging zo met me praten en zij dat die me wel een 'lekker wijf' vond. ik dus helemaal blij. toen ging linda de muziek aanzetten en iedereen ging dansen , en toen opeens gebeurde het er kwam een schuifelnummer en phil pakte me beet en zoende mij , MIJ dat lelijke meisje wat een week geleden nog gepest werd. ik heb nu de msn van phil maar ik durf hem niet toe te voegen -_- ben bang dat die gaat doen alof die me niet kent. want hij was hartsikke aangeschoten toen die me leuk vond. trouwens ik ook dat die vanavond weer mee gaat als we met zn alle uitgaan hij zou nog even kijken. oh ik ben zo in de zevende hemel.
Meeer ?
Slim van dat nieuwe meisje