Lief dagboek ,
ik weet niet meer wat ik moet. ik wil alleen maar bij james zijn. de mensen waar ik eerst zoveel om gaf boeien met nu een stuk minder. maar als ik hun laat vallen dan heb ik als het ooit uitgaat ( wat natuurlijk nooit gebeurd ) . En die mensen waar james mee omgaat.. ze zijn een beetje raar zo popu. ze denken dat ze alles zijn. nu snap ik dus ook waarom ik nooit met ze ben opgetrokken. Naom en kat lijken ze wel aardig te vinden. ze genieten meet van mijn populariteit. en die mensen vinden ze aardiger dan mij lijkt het wel. daar wordt ik echt jaloers van. dankzij mij is naomie nu populiar op dansles. maar goed nu even over mijn gewelidige date met james. we waren naar la venzia gegaan en hebben daar samen uit 1 rietje 1 milkshake gedronken super romantisch we hebben daar wel 2 uur gezeten. je kan ook zo goed met hem praten en hij vroeg of ik zaterdag mee uit wou naar die te hippe disco. maarja na dat we daar 2 uur gezeten hebben gingen we nog even naar wat winkels toe. toen heeft hij me thuisgebracht en is het gebeurd. ik ben ontgroent !dat is echt zo geweldig he. bijna waren we nog een stap verder gegaan maar dat had ik liever niet dus hebben we het niet gedaan. dat vind ik zo gewelig aan hem hij denk niet alleen maar aan dat wat later wel komen gaat. de dingen waar de meeste mannen elk moment van de dag aan denken. nee hij kroelt liever , fluisterd liever live woordjes in mn oor. zo is james en daar val ik voor. mischien ook voor zn uiterlijk maar dat is gewoon een extratje.. uiterlijk brengt bij elkaar en innerlijk houd het bij elkaar dat was wat katie vroeger altijd zij. volgens haar zijn kat ik en naom ook zo bij alkaar gekomen. nouja eerst kat en ik en in de kleuters naom erbij. we zijn al die jaren beste vriendinnen gebleven. in groep 3 naar duinrel met onze ouders , in groep 4 een weekendje naar ponypark slagharen.. in groep 5 toen kat in het ziekenhuis kwam vanwege hersenvliesontsteking. wat hebben naom en ik toen gehuild. kat heeft 9 dagen in coma gelegen ze zou het niet redden zeiden de dokters. naom en ik waren ontroostbaar ookal waren we zo jong.. maar alles kwam goed behalve de groeiachterstand die kat nu heeft.. ze was dat jaar ook blijven zitten. het was te voorspellen ze was 4 maanden niet op school geweest en had teveel gemist.. maar onze vriendschap ging door we werden ook wel de ntbers genoemd we waren onafschijdelijk gingen samen op paardrijden. als 1 van onze ruzie had zaten we er allemaal bovenop.. toen in de eerste begon het al een beetje te veranderen kat zat nog in groep 8 en had veel meer vrije tijd dan mij en naom. naom en ik kregen er ook nieuwe vrienden bij en we lieten kat een beetje vallen.. we waren nog wel 5 dagen in de week naa school bij elkaar maar meer ook niet. toen gingen naom en ik naar de 2e en kat kwam naar onze school.. oh wat waren we blij eindelijk zouden we elkaar weer elke schooldag zien gewoon wij 3.. maar toen kwamen er wat meer ruzies tussen mij en naom.. kat leed daar onder onze vriendschap begon weer minder te worden en toen kwam james. james heeft alles nog meer vedanderd , ik geef nu meer om james dan om naom en kat.. ik weet niet waarom voor hem heb ik meer gevoelens. ik ben zo bang dat dit het einde van onze vriendschap gaat worden. maar ik wil james echt nooit van mn leven meer kwijt.. oh dagboek ik ben zo in de war..
t zijn een aantal delen tegelijk maar post het ook ergens anders