[Foto] Zon, zee, strand deel II.. Zeeuwse kust in Dishoek!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

[Foto] Zon, zee, strand deel II.. Zeeuwse kust in Dishoek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-06 18:29

Leonie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 19:41

Spijtig van de strepen van de zon, anders hadden ze nog mooier geweest.
De 1ste en de 4de zijn de mooisten.

Persoonlijk vond ik de andere reeks wel mooier.

Vladeli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 07:59

Gaaf! Heel erg mooi! Ik vind de eerste de beste!:D

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 10:29

Vladeli, het is op UK de bedoeling om onderbouwd je mening te geven over waarom de foto's ze mooi/goed zijn. Mooie foto's etc. reacties zijn hier niet toegestaan, het gaat hier echt om het fototechnisch commentaar

Sjietaah, foto's zijn op zich wel leuk om te zien, maar denk eigenlijk dat het net te donker was om goede foto's te maken. Die laatste vind ik wel erg goed geworden met het schip zo pal voor de ondergaande zon, zo breng je de aandacht daar mooi naartoe.

Op foto 1 en 2 mis ik het strand, vind het iets te afgekapt. Ook bij twee is het jammer dat je 2 palen rechts ziet, had mooier geweest als die er of niet stonden, of meer ervan.

Misschien kan je eens proberen om een volgende serie vanuit andere houdingen te doen? Bijv. liggend of zittend en dan wat meer omhoog kijken. Of creeër een doorkijkje door die palen.

Butterfly14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 15:33

ik vind het niet hele bijzondere foto's... de vorige serie was inderdaad mooier

toch vind ik hiervan de laatste ook weer mooi... ik vind het schip hier storend. als je de zelfde foto had zonder de paaltjes zou het juist wel weer goed zijn, dan krijg je een soort excotisch (ofzo ) gevoel. (op een groot cruiseschip naar verweggistan )
alhoewel hij dan wel vanaf dichterbij genomen had moeten worden, en dat wel heel hard rennen is