[Foto] Tips, fotoshoot samantha

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

xXIris

[Foto] Tips, fotoshoot samantha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 17:31

Ik heb gister foto's gemaakt, van samantha omdat het zo'n lekker weer was, ik heb zelf foto's gemaakt maar ook yvanka en marijke.... Ze kenden me camera niet goed maar ik heb toch wat mooie foto's gekregen, waar mij naam bij staat (iris) die heb ik gemaakt en bij de andere staat Fotografie en die hebben marijke en yvanka gemaakt en wat vinden jullie van de foto's ook tips voor hun is natuurlijk ook welkom, maar dan leer ik er ook weer wat van
hier de foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Commentaar laat ik aan jullie minst opbouwend
trouwens de foto's zijn gemaakt met een canon A530..

Groetjes Iris
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-06-06 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag in titel.

Anne_Baukje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 19:53

Leuke foto's, maar zorg voor een betere lichtinval.. sommige zijn donker door de schaduw.
En denk erom dat je alles goed op de foto zet, sommige foto's missen stukjes oor en bij foto drie een stukje hoofd.

NLieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 20:03

Mooi zeg! Een wat een mooi beestje

xXIris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 17:28

thnx

Liins

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 18:41

8ste foto vind ik de enigste die mooi is!,, probeer een mooiere achtergrond te zoeken en zorg dat je paard zopals bij foto 5 in het middenstaat bij zo'n foto Veel succes!

__Robijn__

Re: [Foto] Tips, fotoshoot samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 07:10

sorry ik vind ze niet zo mooi.

Ze zijn niet echt speciaal. als je snapt wat ik bedoel. Probeer wat mooiere achtergronden te nemen en mooiere licht in val. En zorg zoals hier boven al gezegt was, dat alles erop staat.

Lekker door blijven proberen

Butterfly14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 14:09

ik vind alleen foto 2 iets hebben. hij had wat scherper gemogen, maar ik vind hem wel leuk. (juist ook door dat oog)
verder zou ik juist niet met een hele felle zon gaan fotograferen, omdat dan de 'goedkopere' cams (hoor mij, net een superdure gekocht en ga nu al over de 'goedkopere zeure ) al snel foto's van mindere kwaliteit maken.
als je veel oefend kom je er wel vanzelf achter hoe je het beste de instellingen kunt zetten, maar het blijft toch wel moelijk... het lijkt ook alsof je je iso vrij hoog hebt staan...

er zijn verder ook al veel nuttige tips gegeven, dus ga gewoon verder met knippen, en dan ga je vanzelf vooruit