[verhaal] De nachtmerrie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Noraly_

[verhaal] De nachtmerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 19:18

hallo,
ik heb een inimini stukje gerschreven, ik vraag me af of jullie meer zouden willen lezen!:

Help nee, laat me los.Au! Ik schrok wakker, het zweet liep met straaltjes langs mijn hoofd. Niet weer niet weer! Ik word gek, ik kan er niet meer tegen. Ik rende mijn kamer uit, naar buiten, naar buiten, dat moet ik! Rennen, harder, zo snel mogelijk. Weg hier! Het bos, daar moet ik heen. Blijven rennen, ik blijf rennen! Au! Niet struikelen, nee, niet struikelen! Wat hoor ik daar? Waar kwam dat vandaan? Ik , plotseling voelde ik een arm om mijn nek, ik gilde. Wat gebeurde er, wat is dit! Laat me los, HELP! Ik werd meegesleurd. Ik trapte met mijn benen, na een tijdje liet ‘het’ me los. Ik rende ik rende! Waar moet ik heen? Waar ben ik veilig? Ik rende, ik was bijna thuis. Hijgend en bevend van angst stond ik voor de voordeur, Ik Rommelde aan het slot, gelukkig, de deur was open. Ik rende naar binnen gooide alles om wat ik tegen kwam. Ik rende doodsbang naar mijn kamer......

Liefs Noraly

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 20:02

leestekens zijn handig en iets meer er in gaan zou handig zijn nu lees je er zo snel door heen

Noraly_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 20:40

dus meer...?

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:00

+ dat elk stukje 1500 woorden moet hebben...

Mouskatje

Re: [verhaal] De nachtmerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:27

kyralover schreef:
Ik , plotseling voelde ik een arm om mijn nek, ik gilde.

Deze zin klopt niet, die eerste ik heeft geen nut.

MirZam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 07:36

Misschien is het zo bedoelt, maar het is heel rommelig heel gestressed geschreven, waarshcijnlijk is dat de bedeoling, amar niet dat hethele verhaal zo is.
Je hebt nu ook wel erg veel! leestekens en eigenlijk geen volledige zinnen. Daarbij weet nietmand war dit over gaat, dus moeilijk om een oordeel te vellen.

Limitless

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 11:19

Ben het mirzam eens, en je moet bovendien 1500 woorden hebben

Noraly_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 12:30

soirry dat wist ik niet, ik schrijf maar niet verder want, jullie vinden het niet mooi

kiimmie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 12:47

ow.. ik vond het best leuk moet ik zeggen... ik vind je manier van schijven wel goed voor de spannende momenten.. maar ik denk dat als je het een goed verhaal wilt maken je het met goede volledige zinnen moet schrijven. zodat het duidelijker word... want nu lees je er snel overheen, omdat er te veel leestekens en volledige zinnen

succes als je verder gaat

Mouskatje

Re: [verhaal] De nachtmerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 16:00

Eigenlijk moet je niet voor ons schrijven maar voor jezelf . Als je het zelf leuk vind, moet je zeker verderdoen.

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 21:33

In de regels van CB kan je lezen dat het niet de bedoeling is om dit soort vervolgverhalen op CB te zetten. Als je het verhaal af hebt (of een stuk van 1500 woorden hebt geschreven) kan je een nieuw topic openen.