[foto] van alles natuurlijks

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Butterfly14

[foto] van alles natuurlijks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 19:42

ik ben zaterdag met mn ma gaan wandelen, uiteraard met een tas om te gaan picknicken , en heb ook mn camera maar meegenomen :p
het was een eindje fietsen, maar een prachtig gebied. mijn kaartje was weer te klein, waar ik wel vaker last van heb

Foto 1
Afbeelding

Foto 2:
Afbeelding

Foto 3:
Afbeelding

Foto 4:
Afbeelding

Foto 5:
Afbeelding

Foto 6:
Afbeelding

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en ik kan tegen kritiek! ik heb liever dat je echt zegt wat je vind, dan dat je een beetje, ja, nou eigenlijk, weet je wel

ow, ik zie net dat jullie bij 6 je hoofd moeten draaien

Woplala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 19:44

Zoo echt mooi hoor!! Het zijn echt van die foto's die in een encyclopedie staan ofzo
Vind ze mooi gelukt
Ik heb verder geen kritiek, want ik heb niet zo'n goede camera en weet er weinig van

Butterfly14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 14:38

dankje woplala! dat is nog eens een compliment!

Joyce_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 14:45

Foto 1: prachtig! De wazige achtergrond en het heldere vogeltje, echt heel mooi, goeie scherpstelling en goede foto!

Foto 2: Jammer dat ie een beetje ver weg is, kan niet zo goed zijn wat het is eigenlijk Het voorste stuk zou ik er trouwens afhalen, dat is een beetje wazig

Foto 3: Leuke foto, echt leuk! Alleen had ik graag de rest van de kin ook gezien, dan was ie nog leuker

Foto 4: Beetje wazig.. Jammer van het grasje ervoor (al kan je moeilijk eerst dat gras gaan wegknippen natuurlijk )

foto 5 en 6: Geweldig leuke foto's! Ik moest even nadenken wat ik ervan vond (de schilpad gaat een beetje op in de omgeving), maar zag dat ik het toch wel erge leuke foto's vond!

Je maakt echt mooie foto's!

Butterfly14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 15:11

@Myukii: dankje deze tips kan ik zeker gebruiken!