en ik maar zoeken waar ik gezegd had nog een keer te komen kijken, ben hier al 10 keer 'gewoon' langsgeweest om te kijken of iemand anders al iets gezegd had, zonder naar mn eigen verhaaltje te kijken 
Dan komt t hier als nog;
Foto 1 en 2: hele mooie scherpe foto's, maar de achtergrond is te druk en niet wazig genoeg.
Foto 3: hier zie ik niet goed waar hij scherp is, en of er wel wat scherp is...
Foto 4: er zullen vast mensen zijn die vinden dat het hele hart scherp had moeten zijn, maar ik vind dit juist heel mooi! het is net iets anders van een mooie bloem, maar normaal is het snel 'standaard'.
Foto 5: ook mooi, maar minder dan 4. dat komt denk ik sowieso door het stuk bovenin, en de bloem erachter weet ik niet... 
Foto 6: heel mooi! hij had net iets scherper mogen zijn (maar dat komt ook alleen maar doordat ik zag hoe superscherp die eerste waren
)
Foto 7: geen commentaar. 
Foto 8: heb je deze bewerkt? de kleur lijkt namelijk wat onnatuurlijk...
Foto 9: op zich heeft deze niet zoveel, maar als je naar het linkerstukje kijkt, zie je een ander bloem erachter, waar iets aparts mee is... dat stukje heeft wel iets... 
Foto 10: niet echt bijzonder...
Foto 11: let op de achtergrond
Foto 12: had naar mijn idee vanaf iets lager genomen kunnen worden, en nu wel net iets verder scherp. ook hier is het bovenste stukje achtergrond storend.
Foto 13: mooi, maar zit niet bij de top 
Foto 14: mooie lijnen, maar ook weer die achtergrond...
Foto 15: jammer dat hij niet scherp is, anders had hij heel mooi geweest.
Foto 16: deze vind ik niet zo mooi.
Er zitten echt supermooie foto's bij! en die cam, is dat al een wat oudere of niet? ik had namelijk eerst de c-770 UZ, maar ik weet niet of die dan eerder of later uitgekomen is. (ik denk later) die van jou maakt namelijk echt supermooie (lees: scherpe, de rest doe jij
) foto's!
hopelijk plaats je binnenkort weer wat!
;)