ik teken ook heel veel en ik wou graag een paar tips over een paar tekeningen van mij.. alleen ik weet niet hoe ik ze moet plaatsen.. nou kan ik ze wel via mail versturen en nou is mijn vraag wil iemand me wat tips geven?
ik ben heel even de hond uitlaten ik ben er binnen een kwartiertje weer is er anders iemand zo lief om voor mij de foto's erop te zetten? dan mail ik ze effe ik ben er drek weer
bedankt tja ik ben niet zo goed in achtergronden tekenen ik ben nou bezig met een tekening van mijn vorige verzorgpony sammie als die af is zet ik em er wel op
hier de foto van mijn tekening deze teken ik nu na:
Leuk! Je hebt een leuke stijl! Natuurlijk hoef ik geen anatomische tips geven, omdat het een fantasiepaardje is, maar toch wil ik heel even zeggen dat de benen wat lang zijn in verhouding met het lichaam
Maargoed, verder onwijs leuk, die stijl! Vind het een mooie tekeing!
jah ik weet de benen zijn wat lang maar ik had hem nagetekend van een plaatje het was een kudde paarden en deze zat er als jong dier tussen deze was gewoon het mooist en toen heb ik hem nagetekend en hier en daar wat verandert (op dat plaatje waren de benen nog langer )