Hele handleiding doorgeploeterd (maar 240 pagina's...). En toen maar eens wat gaan proberen. Ik wil zéker nog een cursus gaan doen, maar ik wil eerst zelf een beetje vertrouwder worden met dit ding.
Hier dus een paar probeerseltjes.
1: Uitzicht vanuit mijn 'hobbithol-raam'.
De koeien staan weer op wei, en die banjeren dus zo nu en dan even langs. Ik vond hem wel charmant.
2:Dit is een blaadje van de vijgenboom in de tuin. Brult m'n vader: "Fleur! Je staat tegen de ZON in fotograferen!" De schat.

3:Bloemetje in het bos. Ben trots op de belichting van deze foto, er is helemaal niets aan bewerkt, en toch heeft 'ie een super warme uitstraling.

*Elanor gaat nú huilen*
Oké, op de één of andere manier weigert Photobucket om deze laatste foto's op normaal formaat up te loaden (te uploaden?) Dan maar even bij mijnalbum. De kwaliteit van deze foto's is dus echt een stukkie minder.
4: De boomhut. Hier heb ik 'vroegâh' heel wat uurtjes in doorgebracht. De onderkant is helaas een beetje donker. Niet dat die nou zo speciaal is, maar het is nu wel een erg donkere vlek. Desondanks vond ik het perspectief van deze foto wel leuk.
5: En natuurlijk ook even de leukste van allemaal: kleine Lola in de wei.
Tips, trucs en commentaar zeer welkom. In ieder geval is deze keer de horizon wel recht bij de foto's. Ik leer het nog wel.