[Tek]Postertekening

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Philadelphia

[Tek]Postertekening

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 21:24

ik had zin om iets te tekenen om dan tekenen weer iets leuker te gaan vinden dit kwam eruit....het oor is helaas erg raar maar dat was op de poster ook zo...het lichaam is niet helmaal naar mijn wil maar ik zou eerst alleen het hoofd doen. nou hier is hij...de kwaliteit is super....slecht maar ja ik ben voor de rest wel tevreden

http://img375.imageshack.us/img375/9959 ... 2991ki.jpg
ik heb een link anders is hij te groot dus kijken maar...graag opbouwende tips.ik teken niet zo heel lang serieus
hij lijkt krasserig maar dat komt door de scanner

Ier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 09:01

Kaak is te breed naar mijn idee & de neus te hoekig. Ook snap ik niet helemaal wat je boven/naast dat oog hebt 'gekrast/getekend'. Manen mogen wat mij betreft ook wel wat natuurlijker. Ook ziet dat oog er links nogal vaag uit. Oren kloppen naar mijn idee ook niet helemaal...

Mwah, over het algemeen vind ik de tekening wel gaan; niet goed maar ook niet super slecht.

mijntjuhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:29

nou is een goed begin! inderdaad de verhoudingen kloppen niet echt, en het oog staat een beetje raar. verder ben ik het met Ier_ eens.

Philadelphia

Re: [Tek]Postertekening

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 18:53

bedankt voor de commetaar maar zoals ik al zei het oor was met de schaduw heel raar....het ging ook wat brokkelen dus een apart effect .,...erg bedankt voor de tips.

Philadelphia

Re: [Tek]Postertekening

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 21:32

neimand geen tips meer