[tek]vriendschap.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

[tek]vriendschap.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 19:17

Ik vind deze foto zo schattig en moet gezichten oefenen en mijn A3 papier is nog lang niet op. Dus vandaar dit 'project'.
De foto is van ik (in het midden) en twee vriendinnen. De twee zijn zusjes. Het is een foto gemaakt in de enorme speeltuin Lineaushof. We waren er heel klein en schattig, maar ontzettend moeilijk te tekenen. De foto staat hiet niet op de computer dus die bespaar ik jullie.

Het is dus A3, drie gezichten waarvan er nu eentje richting af gaat. Er zit nu al haast twee en een half uur werk ik en ik denk dat daar nog wel even bij komt. Dan heb ik ook wat te doen met dit weer.
Ik heb nog niet heel vaak gezichten getekent en ik leer het mezelf nu een beetje aan, nou ja het is nog lang niet goed. Ik verwacht ook commentaar

de tekening (het is een foto, weinig details)
Afbeelding

En het hoofdje dat af is. Helaas heeft de scan alles enorm verscherpt. Het is met een enorm contrast, terwijl dat in het echt heel zacht is. Of in elk geval niet zo contrasterend als in de scan. Houd daar een beetje rekening mee met het commentaar:
Afbeelding

Afbranden tot de grond toe mag, zolang alles maar onderbouwd is en ik er wat van kan leren. Dat hij (nog) niet perfect is weet ik al

papiertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 19:21

ik vind hem mooi, ik zag nadat je het verhaal had vertelt meteen wie het was:P maar ik kan niets aanmerken (heb hier niet zoveel verstand van)