[tek]schets dressuurpaard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

[tek]schets dressuurpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 19:56

Er klopt zoveel niet aan nu ik hem zo zie... maargoed, ik wil jullie commentaar er graag over horen... Ik heb hem in een PW-week gemaakt, tussen 2 pw's door. Snel, bewust niet 100% uitgewerkt, zonder gum, met voorbeeld uit een 'Bit' (die waar tinker Lowara in staat) Het hoofd is heel raar breed, en de benen te kort, ook de borst klopt niet helemaal...
Eerste keer een volledig paard, en dat het hoofd van de ruiter buiten de tekening valt komt me best goed uit
Barst los, een beetje vriendelijk alsjeblieft
Afbeelding

Annelies200

Re: [tek]schets dressuurpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 21:23

mooi hoor!
En zoals je zelf al zegt hij is niet uitgewerkt.
Probeer dus meer in te kleuren en anders iets meer te vegen.
De beweging zi er al echt in als je begrijpt wat ik bedoel.

FreeFly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 09:29

mooi
ik kan alleen maar paarden hoofden tekenen
heel mooi!
verder probeer iets minder te krassen
veel succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 09:36

Annelies200 schreef:
mooi hoor!
En zoals je zelf al zegt hij is niet uitgewerkt.
Probeer dus meer in te kleuren en anders iets meer te vegen.
De beweging zi er al echt in als je begrijpt wat ik bedoel.

Nee niet vegen!!
Gewoon proberen meer te 'kleuren' dus.

De verhoudingen kloppen naar mijn idee niet helemaal, en de ruiter zit er wat raar op. Eerlijk gezegd vind ik hier niet zo veel bijzonders aan. Misschien juist, omdat het zo snel en onbewust is gedaan. Het is dan wel een 'schets' zoals je zelf noemt, maar toch spreekt het mij niet aan.
Als 'tussendoortje' zijn dit soort dingetjes leuk om te doen (en dat vind ik zelf ook ), maar als je er echt iets moois uit wilt krijgen, moet je er de tijd voor nemen. (al is dat niet altijd even makkelijk).
Het valt me trouwens ook net op, dat z'n hoefjes een beetje raar zijn. Die van het rechtervoorbeen ziet er wel redelijk uit, maar de rest is een beetje 'vierkant'

Vat dat wat ik net heb gezegd maar op als tips voor de volgende keer. Dit is totaal niet aanvallend bedoeld, maar ik geef gewoon mijn mening over je tekening. Wat beter kan kun je dan meenemen voor de volgende keer.

Heel veel succes verder

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 11:01

@ bianca, ik snap wat je bedoelt...die hoeven en onderbenen willen bij mij echt nooit lukken...nooit... De ene keer vind ik het een mooie tekeing als ik ernaar kijk, maar de andere keer vind ik hem spuuglelijk
(ik kan ook gewoon tekenen, zie link in onderschrift dit was idd gewoon tussendoor)