[tek] Bruin boerenfoxhondje

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

[tek] Bruin boerenfoxhondje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 09:23

Denk ik

Ik kreeg van iemand foto's om na te tekenen voor een bepaald iemand. Haha ik durf geen namen te noemen omdat ik erg bang ben dat ze ook op bokt zit. Vandaar er ook geen foto bij.

Ik zit zelf te twijfelen of ik er nog wat onder teken. De tekening is op a4 formaat. Op de foto ligt ze op een stoel. Een tuinstoel om precies te zijn.

Het oog was op de foto zo goed als zwart, heb er zelf maar wat van gefrutseld, maar ik vind zelf de uitdrukking goed overkomen. Ze kijkt wat verlegen, wat rustig.

Afbeelding

Ben er een kleine anderhalfuur mee bezig geweest.

Naomi21

Berichten: 2493
Geregistreerd: 05-08-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 11:24

Owh, dit is n tekening waar je meteen: ah wat lief bij gaat roepen!

Wat heeft dit hondje een schattige uitdrukking zeg, die heb je prachtig te pakken gekregen .

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 11:44

Haha nou dat was dus ook de eerste reactie van mijn moeder

Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 12:42

ja, hij is echt gaaf, en dat oogje, dat is helemaal goed gekomen! Vind hem ook mooi in verhouding.

Zunzuncito

Berichten: 1574
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: in de Buurt

Re: [tek] Bruin boerenfoxhondje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 14:25

Citaat:
Vandaar er ook geen foto bij.

Voor iemand die haar 'nickname' zo heeft geschreven dat het hetzelfde is als het brabantse woord voor 'brood', kan het natuurlijk ook niet zijn dat je dit slim aanbakt . Daarom even voor de duidelijkheid: Kim, denk je nou werkelijk dat een eventueel baasje haar hond niet herkend via jouw tekening ? Denk je dat je zo matig tekent, dat je de tekening wel durft te laten zien *dat herkent baasje NOOIT!*, of denk je dat ze eroverheen kijkt *Welke hond is DAT?*?
Ik zou zeggen: heel erg mooi gedaan, maar ik zou er ook iets ondergrondsachtig bij tekenen, weet niet waarom...maar dat laat ik dan maar aan jou over... Succes ermee!

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 14:44

Ik moet toch altijd zo lachen om jouw reactie's
Haha. Misschien herkennen als ze erop gaat letten, maar ik denk idd dat ze er over heen kijkt dan

Opdrachtgeefster vond zonder stoel wel beter of zo, scheelt mij weer moeite Ben benieuwd naar reactie van de eigenaresse