[tek] aquarel Marjoke en Niels

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Nevony

[tek] aquarel Marjoke en Niels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 06:32

Ik ben bezig met een aquarel voor xxjokiexx met haar en mijn lieve Nielsje. Hij is nog niet af hoor, er moeten nog schaduwen op het mens en op het paard komen en ook de donkere bruine plekken zitten er nog niet op, het is gemaakt met aquarel verf en aquarel potlood

Iemand tips en/of verbeteringen?

Afbeelding

Ojaa er zitten idd een soort rare "bultjes"in het papier, ik wete ook niet hoe dat komt, maar als ik daar verf/teken wordt het een donker puntje

Milaatjuh

Re: [tek] aquarel Marjoke en Niels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 08:30

Ziet er al goed uit
het paard ziet er beter uit dan de mens, want dat lijkt zo op een getekent stripgiuur zeg maar
ziet er niet echt echt uit , als je begrijpt wat ik bedoel

Philadelphia

Re: [tek] aquarel Marjoke en Niels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 13:19

het oog van het paard zit volgens mij iets te laag...verder mooi maar net als wat Milaatjuh zei het meisje is minder dan het paard..

Nevony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 14:37

jah dit is ook de eerste keer dat ik een mens tekende en nee het oog zi t niet te laag, dta kan niet, wan tik werk met hokjes voor de verhoudingen en voraal met de ogen en neusgaten let ik er extra op dat ze in het juiste hokje zitten, dus het lijkt me vrijwel onmogelijk, maar ik ga het toch even nakijken voor de zekerheid

secricible

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 15:32

donkere puntjes, ligt er niet iets onder je papier? Vuiltjes ofzo, dan komt dat vaak...
Vind het mooie tekening, hoofd is beetje apart. Doe het je zeker niet na!

Fenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 15:33

oei, moeilijke en donkere foto. Ik vind de tekening wel mooi, maar naar mijn idee kloppen de verhoudingen niet helemaal, alsof zijn hoofd te groot is. Ik zit het nu met de foto te vergelijken en dan valt het allemaal mee. Het is een vreemde houding sorry, mijn fout (eerst nog beter kijken en dan pas commentaar geven)
Werkte jij nou vaker met aquarel?

Nevony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 15:43

Ja zo af en teo werk ik er mee, niet echt heel erg vaak en ik hoorde al van meer dta het een donkere foto is, maar dta is in het echt heeleemaal niet zo, maa rdta komt door de slechte foto van de foto Het is juist een hele mooie heldere nateken foto

Missy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 15:53

Komt gwn door mijn manier van op de foto staan heah
Maar verder vind k em wel mooi Alleen die lippen... aah nee hoor.. hij s heel mooi!!!