Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Ik ben er voor je , ookal ken ik je niet persoonlijk.

Citaat:Bedankt voor alle medeleven hier. Heb er tranen van mijn mijn ogen, echt heel lief!
Ik kan melden dat het inmiddels stukken beter met mij is. Ik kan weer lachen enzo, (mag) weer plezier maken, ben weer vrolijk...
Maar toch, zoiets raak je niet zomaar kwijt! Waarschijnlijk vind hij mij weer leuk, hij praat ook weer tegen me, en ik weet dat ik het niet zou moeten doen maar als het weer wat beter klikt tussen ons leg ik hem het hele verhaal eens uit om even het een en ander duidelijk te maken.
Hulp is op het moment dus niet echt nodig, behalve als ik af en toe terugval, maar dat gebeurt niet vaak. Gelukkig.
En fijn dat ik ook nog commentaar krijg op het verhaal zelf, ik ben gecharmeerd =D
Bedankt iedereen!
Eejj schreef:Dát zo iemand je dat durft te flikken daar kan ik echt boos om worden ! jij raapt al je moed bij elkaar ligt nachten lang te huilen om HEM en dan doet hij JOU dit aan ! jij doet hem niets aan , het is zeker jouwn fout niet , zeker niet ! Hij stampt je zo de grond in , hoe durft die ! sorry maar ik kan hier echt heel boos om worden ,, meisje het ligt zeker niet aan jou het is juist knap dat je dit aan iemand durft te vertellen , mischien kan je er met je beste vriendin over praten of gewoon bellen naar de kindertelefoon ( Kan me voorstellen dat je het dom vind , maar bellen met een vreemde over dit soort dingen kan opluchten en of je daar nou het type voor bent of niet , je hebt toch iemand die je niet kent en naar je luistert en je probeert te snappen , dat kan heel erg opluchten denk ik )
En die vriendin van jou , die heeft echt gelijk , soms zeg je dingen waar je later spijt van krijgt . Ik floep er ook wel eens wat uit als ik boos ben , waar ik later zon spijt van heb en me zo voor schaam dat ik er het liefst voor wegloop ! Mischien doet deze jongeman dat ook wel en zoniet probeer je over hem heen te zetten en ga verder met je leven , hij verdient jou gewoon niet , kan je beter je tijd besteden aan iemand die echt van jou houd ( is natuurlijk wel makkelijk zeggen nu ) Hoop echt dat je er overheen komt en dat je het verleden kan verwerken . Heel erg veel sterkte en als je er over wilt praten je kan mij natuurlijk altijd pm'en![]()
Ik ben er voor je , ookal ken ik je niet persoonlijk.
)

, niemand verdient zo'n verleden te hebben, en zo belachelijk vernedert te worden..
Ik herken het zelf niet, maar kan wel heel goed begrijpen wat je doormaakt, hoe het is om je vertrouwen te verliezen in iemand die je dacht te vertrouwen. Vind het echt heel erg dat ie zo met je omgegaan is, zeker nadat jij hem hebt uitgelegd hoe het zat. Hij had respect daarvoor moeten hebben, je de tijd moeten geven om ermee om te leren gaan, jou zelf je grenzen moeten laten bepalen... In plaats daarvan heeft ie je de grond ingestampt, niet te geloven
Citaat:Nogmaals bedankt voor alle adviezen en steun.
Het doet me echt goed (:
Heeft iemand ook nog verhaaltechnisch commentaar?