[verhaal] In Luv

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

paardkoetje

[verhaal] In Luv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 16:11

dit is een verhaal over een meisje die verliefd werd op een foute jongen.
het gaat niet over mij, maar heb je commentaar of tips zeg het gerust.

[quote]
De dag dat ik je ontmoette.

Ik weet het nog als de dag van gisteren toen ik je voor het eerst ontmoete. het leek zo perfect. maar nu ik dit hier opschrijf wou ik dat die dag nooit gekomen was.

oke, jullie snappen het waarscheinlijk niet dus laat mij het even uitleggen.
IK ben Nadine. Ik ben nu 15 maar toen dit verhaal begon toen ik 14 was aan het begin van HAVO 2. Mijn beste vriendin is Marjolein. we steunel elkaar door dik en dun.
of ik nou naar een honkbalwedstrijd moet, of ik met haar naar de dokter moe voor haar asma of haar moet aanmoedigen met zwemmen.
wij staan altijd bij mekaar. die jonen waar ik het overheb is Jake. hij kwam bij mij hier op school. ikzal het verhaal over hem maar vertellen anders snap je nog steeds niet waarom ik dit stuk schrijf.

het was een maandag morgen, en we zaten bij wiskunde. Mevrouw Merta was net sommen aan het uitleggen toen directeur Nickelsen binnen kwam. Hij vertelde wat aan mevrouw Merta, die knikte en toen draaide hij zich naar de klas. 'jongens en meisjes ik heb een geweldinge mededeling. julllie krijgen een nieuwe leerling in de klas.'hij pauzeerde even om te kijken hoe er werd gereageerd. en ging toen verder: 'hij heet Jake en komt uit Friesland. hij dstaat op de gang te wachten en ik wil dat jullie hem hartelijk ontvangen.'hij liep naar de deur en liet Jake binnen.
wat een lekker ding. hij had een groot nike T-shirt aan met een beetje hangende broek. zijn haar was kort, maar ook niet te kort. het was eigenlijk precies lang genoeg. en stond mooi omhoog door z'n gel. hij had mooie groegrijze ogen met mooie lange wimpers.
meneer Nickelsen liep de klas uit en mevrouw Merta wees Jake een plaats. stiekem keek ik even de klas rond en zag dat Cora Jake ookal op had gemerkt. oh jee dacht ik dit word niks voor mij.
Cora is namelijk mijn aardsvijand sinds het inccident dat ik zei dat zij alleen maar vrienden had omdat ze popie was en dat Marjo en ik echte vriendinnen waren.
'nou jake wil je wat over jezelf aan de klas vertellen'vroeg mevrouw Merta aan Jake. hij stond op en zei: 'ik ben Jake ik heb 2 broers en 3 zussen en 2 zusjes. wij zijn net hierheen heen verhuist vanuit leeuwarden. nou zo goed?' 'Ja hoor, prima ga maar weer zitten.' en dat deed hij hierop ging iedereen aan de fluister. ik dus ook.
'psst Marjolein' ik boog me iets dichter naar het tafeltje naast me zodat ze me beter hoorde 'psst Marjo!' 'Ja wat?' 'is hij niet leuk, die nieuwe?' 'ja, hij is...'verder kwam ze niet omdat ik Marjo aanstootte en m'n vingers als teken in mijn oren porde ommdat mevr. Merta ging doen wat ze altijd deed as ze vond dat we teveel kletsten:
over het bord krassen. gelukkig vatte Marjolein de hint en deed het zelfde.
"IIIIEEEE" Daar gingen de nagels over het bord. en geheel onverwachts sprong Jake daarvan op en riep: 'Au, stom mens! dat doet pijn aan m'n oren' toen hijzag dat iederen hem aan keek ging hij weer zitten en zei heel zachtjes : 'sorry'

zo heb ik Jake dus ontmoet. en was het een begin van wat ik dacht een ware liefde. maar ik kwam er wel achter dat niet zo was.

[quote]

nou het is niet super he maar het word wel beter
(denk ik )

paardkoetje

Re: [verhaal] In Luv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 16:12

isssut wat?
Laatst bijgewerkt door paardkoetje op 17-05-06 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt

paardkoetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 16:13

Ga hem later verder schrijven als ik weer inspiratie heb

superlise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 16:18

ik vind het wel leuk ,maar je moet er nog wel een vervolg op maken waar mischien ook nog wat meer in gebeurt..
in ieder geval succes met je vervolg

paardkoetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 16:22

bedankt voor de tip
en zal ik doen

Evaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 16:23

Grappig verhaal, jammer van de spelfouten alleen.
Verder dacht ik dat je minstens *weet niet precies hoeveel* woorden moest hebben als je een stuk schrijft?

Ik zou zeggen ga zo lekker door, en let dan AUB op de spelling, dat leest veel makkelijker!

paardkoetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 16:24

zal ik doen maar dat komt door dat ikzo snel tiep een msn tiepen gewind ben

Evaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 16:33

haha, dat snap ik!
Maar het verhaal is heel stoer, en dan is het natuurlijk zonde als er veel typfoutjes in zitten!
Na veel op bokt te zitten en normaal te typen lukt het je wel, heb ik ook gehad..

paardkoetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 16:36

hahahahaha waarscheinlijk heb je gelijk

paardkoetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 16:58

[quote="paardkoetje"]
pauze. de mooiste tijd van (in ieder geval) de dag dat ik hem ontmoette. hij had een kluisje vlak naast mij. en hij haalde een klein skateboard uit z'n kluis. nu ik hem wat beter bekeek zag hij er ook echt uit als een skater.
Marjo en ik stonden onder het afdakje op het plein en zagen hem best vette moves doen. net toen ik diep adem haalde om al mijn moed te verzamelen. zag ik dat Cora al op hem af stapte. Marjo zag het ook, ze klopte me op m'n schouder en zei: 'maak je niet druk meid, zo'n verwaabd type als zij maakt geen enkele kans bij hem.' 'Alsof ik wel een kans maak!' ' tuurlijk wel, je bent slim, aardig, en je staat altijd klaar om voor andere op te komen. vroeg of laat komt hij naar jou toe' 'je hebt heb gelijk, bedankt meid.' en ik omhelzde haar stevig.
en ze had gelijk. zelfs die zelfde dag kwam hij nog naar me toe. Oke, hij kwam inderdaad naar mij toe maar niet om wat ik wou dat hij naar me toe kwam. 'Umm, Natalie was het toch?' zei hij omdat ik al nerveus was kreeg ik een giegelbui, toen ik klaar was zei ik: 'nee, nadine, wat is er?' 'waa kan ik gaan zitten?' 'je kan naast Marc zitten.' 'oke bedankt meid, die hou je tegoed.' en hij gaf me een knipoog. ik smold.

na school fietsten Marjo en ik naar huis. Onderweg praatte ik de hele tijd over Jake. 'Jeetje mens' zei ze

paardkoetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 16:58

sorry moiest even eten

Leo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 17:10

Let op je spelling (Spellingscontrole ) hoofdletters (niet gezien op de plekken waar ze horen) en zinsopbouw.

En volgens mij is het ook niet lang genoeg.. Moet (tenminste als deze regels nog altijd gelden) minimaal 1500 woorden lang zijn..

[edit] Het hoort overigens ook bij Crea Bea.

Janine1990

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 17:35

Het verhaal lijkt me heel leuk! Leuke intro ook. Maar let PLEASE op je spelling.
Het zou slimmer zijn als je het in Word schrijft, controleert en vervolgens kopieert.
Let op:
*hoofdletters
*punten
*komma's
*gesproken zinnen mogen iets 'mensenlijker' » Speelsere zinnen.
*aanhalingstekens ".." bij gesproken zinnen.
*gesproken zinnen onder elkaar, voor duidelijkere spreeklijn.

Ik hoop dat je er wat aan hebt! Echt leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 17:58

UK --> CB

Verder moet elk deel van het verhaal voldoen aan minimaal 1500 woorden, vandaar dat hier nu een slotje komt. Je kunt een nieuw topic openen als daar voldoende woorden bij zijn, en let op de tips die hierboven zijn geven, zodat het wat makkelijker te lezen is