[foto] Wie sjoen os Daniken is...

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

[foto] Wie sjoen os Daniken is...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 21:03

Daar komt zij weer met d'r fotootjes... jawel Vandaag nadat ik de pony's heb gevoerd, ben ik er ff opuit gegaan om plaatjes te schieten van Wijngaardslakken (ja Niki, je had gelijk, het zijn wijngaardslakken )

Incomming!

1)
Afbeelding
^De mode kleur van het seizoen is Oranje

2)
Afbeelding
^Eens iets anders dan de standaard oogfoto's

3)
Afbeelding
^Moeder natuur een handje geholpen om op die paal te komen

4)
Afbeelding
^Kering om de linkerhand

5)
Afbeelding
^Op de achtergrond de andere slak, vond ik wel leuk

6)
Afbeelding

op de foto's staan geen copyrights, maar zijn door mij gemaakt, dus ben fair, gebruik je eigen veren om mee te pronken

Kritiek, mits opbouwend, altijd welkom (en ook reacties als: mooie foto's graag onderbouwen.. WAT is er mooi, wat is er minder mooi?)

Een ander recent topic van mij vind je hier

mememe
Berichten: 1766
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Ureterp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:04

leuke foto's.
en aardig dat je moeder natuur een handje hebt geholpen;)
edit:ben eerste yeah voor het eerst:P

Blue9

Berichten: 3642
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Wijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:06

Mooi!!! Alleen de eerste 2 niet zo geweldig~!

smeetjoew

Berichten: 10662
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Amersfoort

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:23

Foto 1:
Ik denk dat ie meer geinig is bedoeld dan echt serieus.. Maar, ik vind het een leuke foto. Jammer dat ie net kauwt.

Foto 2:
Die vind ik mooi! Idd niet standaard. Hoe wel ik het wel heel mooi vind een foto te zien van alleen een oog zodat je heel goed verschillen ziet in de foto van scherpte en onscherpte. Oftewel de macro-stand kan aan.

foto 3:
Die vind ik heel erg mooi!! Jammer van die wurm die tevens probeerde om samen met de slak op de foto te komen. Foei!

Foto 4:
Hahahah.. Keertwending om de achterhand naar links. Leuke foto. Mooi scherp ook! Eindelijk eens wat actie van die slakken.

Foto 5:
Leuk ook met die andere slak op de achtergrond. Ik vind die voorste slak er alleen zo droog uitzien. Alsof ie een beetje uitgedroogt is.. Daarom vind ik de foto ook weer wat minder.

Foto 6:
Vind ik eigenlijk niet geslaagd. Het idee is erg leuk, maar de uitwerking minder. Hij is overbelicht en de aandacht gaat meer naar de boom dan naar de slak.

Kortom, leuke foto's!! Er mag alleen wat meer actie in die konten van die slakken komen.

Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 21:29

Dank je wel Smeetjoew, daar kunnen we wat mee. Maar zal ff uitleggen waarom ik bij die oogfoto niet de macro heb gebruikt: Ik lag 3 meter verderop op de grond En idd, dat wormpje, die zat aan de slak vast, dus toen ik hem neerzette, dacht ik (blond ook ) dat het z'n piemeltje was, maar daarna ging ie zelfstandig aan de wandel.

Volgende keer zal ik de slakken tot actie wanen, dan dreig ik wel dat ik ze anders als delicatesse naar Frankrijk toe stuur

smeetjoew

Berichten: 10662
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Amersfoort

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:32

HAHAHA!! echt melig joh!

Dat je echt dat dat z'n piemel was... Muts!
Die oogfoto is mooi hoor! Maar ik persoonlijk hou van oog-oog-foto's. Snappie? Maar, deze compositie en houding zijn ook erg mooi hoor!

Ik heb nog een tip voor je als je foto van je poniej gaat maken, zet 'm eens voor een aantal strobalen. Dat geeft een erg mooi en leuk effect.

Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 21:40

Die houden we er dan in Smeetjoew, maar ben bang dat er dan meer aandacht zal zijn voor de balen ipv mij, maarja, dat ga ik eens testen. Kan ik zelf ook op een baal gaan zitten, denk niet dat mams het nog eens leuk vind om een zwart t-shirt te vinden dat eerst wit was

_Tarzan

Berichten: 11220
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 22:00

wat een hippe oranje lippen
ze zijn mooi scherp, veel scherpte diepte, heel goed gelukt
die slak op de paal vind ik echt wat hebben

Roosch

Berichten: 36702
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 10:53

Dacht aan de titel direct aan jou.

Vind ze erg mooi scherp (goede camera )
Ik zou wel ff wat copyright erop doen, want zulke mooie foto's zijn aanlokkelijk voor sommige mensen.

Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 22:17

dank je MissHaffie Wat een compliment Maar was te lui voor een naampje erop te zetten (en heb nog geen leuk logo/naam (hint hint )

FlynnlOver

Berichten: 1342
Geregistreerd: 21-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 17:58

Haha grappig
Dat paarden mondje is lief...