[Verhaal] Optimistisch

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

LoveElmo

[Verhaal] Optimistisch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-06 11:22

Oke hier mijn verhaal Optimistisch
Ik wou een wat anders,een meisje gepest om 1 van de dingen die misschien velen wel zullen herkennen.Een meisje dat inteligent is en naar het VMBO gaat,waar veel vooroordelen over zijn ( wat helemaal niet hoeft . )
Lise is een optimistisch meisje en wilt er het het beste van maken.Ze denkt dat alles wel goed komt...Nu is het aftellen tot haar nieuwe schoolcarríére begint !

Waarom moeten ze nou altijd mij hebben?Er zijn genoeg andere kinderen in de klas ! Groot,klein,dik dun.Maar nee altijd ben ik het pispaaltje van de klas.
Het begon al op de basisschool,ik was wel één kop kleiner dan de andere en algauw riepen ze de meest akelige dingen naar me zoals ;"Hee kabouter moet je niet naar het bos?" of "Kleine liliputter".
Ik dacht dat het op de middelbare wel minder zou worden maar het is juist 10 keer erger ! Maar vind je het gek als ze zo'n klein meisje met een hele grote rugzak zien lopen..dat zal er vast niet uitzien !
En nu ga ik weer naar een andere school.
Omdat ik word gepest? Hmppf nee ! Ik doe gewoon mijn best niet meer en dan word jevanzelf van het atheneum naar het VMBO geschopt.Mijn ouders waren laaiend."Je kan het heus wel !"" Is er iets gebeurd op school?""LISE WE WAREN ZO TROTS OP JE ! "
Blablabla,je kent het wel.Maar nee ze waren er dus echt niet blij mee.
De laatste dagen van m'n krokus vakantie gaan in.Boeken zijn gekaft en wat heeft mijn broer zich rotgelachen om een boek wat over koeien ging !
Jonick is mijn tweelingsoulmate ,we hebben een haat-liefde relatie.
We kunnen niet mét maar ook zeker niet zonder elkaar.Ik ben wel jaloers op hem,hij heeft mooie lange gespierde benen en ik ? Moet het doen met mijn 1.52.
Jonick zit op het Gymnasium tegen over VMBO school "t landje.
Grr ik zal hem dus elke pauze zien buiten,maar een voordeel is dat we gezellig samen kunnen fietsen !
Ik zal niemand van mijn vorige school missen.Ik had geen vrienden of vriendinnen en de leraren mochten me ook niet zo.
Ik hoop op een nieuwe start,op dat vmbo zullen ze me misschien heel anders gaan zien.Waarschijnlijk is het daar niet erg dat ik de kleinste van de klas ben,en wie weet is dat niet eens zo !
Het vmbo...
Mensen hebben daar vaak geen goed woord over.Zo zijn de leerlingen aso's en je hebt niks aan je diploma.
Maar ik ga laten zien dat dat wle degelijk niet het geval is.
M'n broer zegt dat er van die hele coole gasten op t landje zitten.
met zo'n leren jack en zo'n gave scooter,je weet vast wel wat ik bedoel !
Pff jongens...
Ik heb nooit aandacht van ze gehad,ze wouden van die mooie barbies,tikkeltje getint,mooi figuur en ...ALLES gewoon,helemaal perfect zijn ze.
Ze vonden het ook altijd een genoegen om me uit te schelden voor klein varkentje.Waarom?Daar ben ik nog steeds niet uit,ik ben niet dik heb geen varkensneus maar gelukkig ben ik van die school af en zal ik geen last meer hebben van hun .

Ik trek m'n kussen tegen me aan.Mijn moeder roept ; "Lise we gaan !"
Dat is waar ook ! We gaan nieuwe kleren kopen !

LoveElmo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-06 11:23

oh voor de moderators : Ik wou even wat reacties afwachten en dan het volgende deel plaatsen !