[tek] eerste airbrushpaardje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SilverStorm

[tek] eerste airbrushpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 17:30

Niet lachen!!! }> airbrush is leuk, maar het is alsof je opnieuw moet leren tekenen.

Afbeelding

Exodus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 17:34

Ik vind hem eigenlijk wel erg mooi! Ik doe het je niet na!!!
Succes ermee!

Emori

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 17:35

ik vind hem idd erg apart, heel sprekend! knap hoor

CaPrIoLe`79

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 17:44

Mooi, zo`n fantasie-beeld. Het paard had er met ietsje meer wit net wat meer uit kunnen springen. Succes met je airbrushen!!!!

SilverStorm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 19:44

ya, das de ellende, daar kom je pas achteraf achter. en gezien ik nu met transparant werk nog, moet je van licht nar donker werken en kun je niet achteraf nog wat wit erbij doen. ik heb dat natuurljk wel geprobeerd met m'n eigenwijze hoofd, wilde wat witte gloed om de de hoorn en de vleugels doen. nou, ongeveer alle verf die ik had vermengd opgespoten, maar zie jij een gloed? ik niet! als je het er nat opspuit dan zie je het wel, en denk je voldaan *knorr* zie je nou wel dat het wel kan? maar terwijl je het denkt zie je het zo verdwijnen in je donkerdere ondergrondje. Ik denk dat de kunst van airbrushen ook inhoudt dat je van te voren EXACT weet wat waar komt qua licht en donker en dat je met het beeld wat je al hebt verzonnen in je achterhoofd *desnoods even uitwerken met potlood* met airbrush aan de gang moet gaan.

Wordt vervolgd.