jonerenverhaal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

jonerenverhaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 14:57

Kiara zit achter de computer en ze verveelt zich, "op school is iedereen met vrienden weg" denkt ze "en ik zit hier alleen".
Ze besluit met Nora te gaan wandele in t park.
"SNELKOOKPAN, SNELKOOKPAN VAGE STERRALURES HOUDEN WIJ NIET VAN!".wordt geroepen in t park bij het keetje waar de jongeren altijd rondhangen.
kiara besluit Nora wat korter te nemen want ze weet hoe die kan reageren op geschreeuw van mensen die ze niet kent.
Ze ziet 1 jongen en 1 meisje dansen op het veldje en plotseling begint Nora dan toch te blaffen.
"SNELKOOKPAN, SELKOOKPAN BLAFFENDE HONDEN HOUDEN WIJ NIET VAN!, HE BLEEKNEUS HOU dIE HOND BIJ JE", roept de jongen terwijl hij haar richting op komt lopen.
"Wat nou bleekneus, jij ziet er lekker uit met die vage pet!zegt ze als hij dan uiteindelijk voor haar staat.
"Nou bijdehandje, wie ben je, ik ben Jasper!"zegt de jongen
Kiara besluit normaal te doen en geeft hem een hand terwijl ze verteld wie ze is.
"Kom ik zal je t clubhuis laten en zien"begint Jasper en samen lopen ze richting het donkerste gedeelte van het park

eknein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 15:15

Je overtreed 2 regels in 1 topic

1. Probeer zo veel mogelijk complete verhalen op Bokt te zetten, verhalen dus met een begin, midden en einde. Als je toch een verhaal/roman in delen op Bokt wilt plaatsen, geldt er een minimum van 1500 woorden per plaatsing. Dat is ongeveer 3 pagina's tekst in Word.

2. Altijd een [tag] in de titel plaatsen. in dit geval dus: '[VER]'

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 15:17

Achter de bosjes komt een klein houten huisje tevoorschijn, die had ze nog nooit gezien, toch vet ze zich niet rettig bij het idee, dat ze zomaar met iemand mee gaat.
Gelukig heeft ze Nora bij zich.
Het is best gezellig in het huisje maar op de tafel liggen wat pakjes met wat touw eromheen, ook liggen er lege flessen en plastic zakjes.
Kiara vraagt zich af wat erin gezeten zou hebben.
"ga zitten" zegt Jasper met een gebaar"hier ik maak ff een plekje voor je vrij, hoe vind je het?
"ja best gezellig"" antwoord ze en jasper moet lachen "ja, haha eigelijk neem ik nooit iemand hier naar ons clubhuis, het is ons geheime plek weetje, maar daar vertel ik je nog wel over, vertel eens over jezelf meisje!? terwijl Kiara verteld dat ze op school zit en over haar stage en medeleerlingen zit Jasper rustig te frunniken met zijn aansteker.
En wat doe jij? vraagt ze nadat ze uitverteld is
"IK? niet veel, hier zijn en met vrienden, ik krijg binnenkort een nieuwe baan, vet gaaf joh! dan mag ik met een heftruck rijden! en uiteraard zelf bepalen hoe lang ik werk, maar goed ik zie t wel, het clubhuis gaat voor weet je, er gebeuren hier belanrijke dingen......."langzaam komt hij met zijn gezicht dichterbij....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 15:20

oke, dat wist ik niet, ik heb het geplakt in word en ga verder in word voordat ik het op bokt zet, bedankt voor de tips gr

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 16:50

Te weinig woorden, slotje dus.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 18:29

Dat slotje heeft wat vertraging opgelopen, geloof ik