Ik wil een hele grote poster van mijn vorige verzorgpaard Arie. Maar nou heb ik geen goeie foto van hem, maar wél een goeie camera met veel pixels. Als ik nou een foto van een foto maak? Zal het dan gaan lukken?
Ik denk niet dat dat werkt, maar ik heb wel een vraag... Je wilt een foto van een foto maken, omdat je geen goede foto hebt van de vorige verzorgpaard. Van welke foto wil je dan een foto maken als je geen goede foto's hebt? Als je wel een goede foto hebt, maar een klein formaat zou ik gewoon naar de fotozaak gaan en die uit laten vergroten. Waarschijnlijk is het resultaat dan beter dan van een foto van een foto.
Ga naar een fotowinkel!! Waar ik stage liep kon je foto's met een hoge kwaliteit mooi laten inscannen en bewerken (scheurtjes/kreukels oid, dat was onderandere mijn werk). En op ieder gewenst formaat laten afdrukken!!
Ik heb redelijk goeie foto's, maar net niet genoeg om hem goed op een poster te krijgen. Maar als ik hem dus opnieuw fotografeer, zou het missen wel beter kunnen worden? Ik ga het denk ik gewoon proberen.