[foto] tips gevraagt over compositie enz

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

[foto] tips gevraagt over compositie enz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 20:09

Nou vandaag weer wat geschoten. Alleen ben niet tevreden over de scherpte, maar ik vind mijn standaartlens ook niet zo geschikt voor veel inzoomen en mijn andere is nog 2 weken weg voor reparatie. Het gaat dus vooral om de vormgeving, tips zijn welkom

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Tetris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 21:08

Ze zijn mooi!
Ik heb alleen wel een paar puntjes voor je.
Foto 3 had je er beter niet bij kunnen doen vind ik. Deze foto is in mijn ogen te onduidelijk.
Foto 2 vind ik kwa sfeer en kleur erg mooi! Alleen had deze foto wat minder ver gecropt mogen worden denk ik. En rechts het blaadje is afgesneden. Zonde!
Foto 1 vind ik eigenlijk wel heel appart! die heb ik nog niet zovaak gezien geloof ik (of het kan aan mij liggen).
Jammer dat je foto's niet groter zijn, dan kunnen we ze beter zien. Misschien voor volgende keer om te onthouden...

Maar goed begin hoor

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 21:59

uhm foto 1 geeft een beetje een rommeltje... je kunt er blaadjes uithalen maar het zouden ook ballonnetjes kunnen zijn
Foto 2 en 3 vind ik daarentegen erg mooi en zou misschien nog iets lichter mogen zijn, maar ik vind het zo wel iets hebben.
wat voor camera heb jij? Ik wil der ook 1 aan gaan schaffen maar ik weet niet hoe duur die dingen allemaal zijn en wat een echte goede camera is...

capopjekop

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 17:10

Ik heb een nikon D50. Vind het een super camera en die zijn tegenwoordig niet meer zo duur.