[foto] Boegi,mijn hond! Veel Foto's!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SaskiaKur

[foto] Boegi,mijn hond! Veel Foto's!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 14:31

Hallo Bokkers,
Zoals jullie al gezien hadden in mijn profiel maak ik al veel foto's van mijn hond,Boegi met mijn nieuwe fototoestel.
De enkele weken ben ik weer op pad gegaan en heb weer foto's gemaakt. Het zijn er erg veel! Dus sorry daarvoor!

Bij elke foto is commentaar, dus dan kunnen jullie ook zien wat ik ervan vind. Maandag ga ik ook foto's maken van Mascha met Oratio, dan hebben jullie ook een zicht van hoe ik paarden fotografeer. Ik zal het Maandag zo snel mogelijk erop zetten als het kan.

Ik wil graag opbouwende kritiek en als jullie commentaar hebben doe het dan wel mild want ik doe ook mijn best en steek er tijd voor in.

Alvast Iedereen bedankt!
Kus Sas

Foto's:

Foto 1: Voordat we beginnen eerst een hallootje van Boegi!
Afbeelding
Foto 2: Even Artistiek doen. Helaas kwam dat pootje net niet op de foto.
Afbeelding
Foto 3: Ze zag weer eens iets. Jammer dat het iets wazig is maar ik vind het toch aardig gelukt.
Afbeelding
Foto 4: Scooter, de hond van Erica, was er ook bij. En die had er flink zin in zo te zien!
Afbeelding
Foto 5: Deze is opzich even voor de lol. Hij was mislukt maar toch ik vind het een leuke foto, niks verkeerds aan.
Afbeelding
Foto 6: Deze foto vind ik erg mooi. Boegi staat mooi in actie, alleen jammer voor die ogen. Die bewerk ik een andere keer weg.
Afbeelding
Foto 7: Hier kijk ik alleen naar Boegi. Want zijn houding en hoofdje is perfect. Maar de foto in algemeen is ook niet slecht.
Afbeelding
Foto 8: Mooi van de bovenkant. Zeer mooie foto!
Afbeelding
Foto 9: Artistiek!
Afbeelding
Foto 10: Mooi dat oog, niet wazig! Ik vind het mooi!
Afbeelding

Zo dat waren ze! Veel he?! Ik vind ze weer aardig gelukt!
Mijn vraag aan jou:
Welke vonden jullie nu het beste?

Min: 1 foto en Max. 5 foto's!

Dank u wel!
Kus Sas
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-04-06 08:24, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Aantal foto's verwijderd, maximaal 10 per topic

Wineds

Re: !!!Boegi,mijn hond! Veel Foto's!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 14:48

Probeer de volgende keer toch een selectie te maken, dat is niet gemakkelijk, maar het kijkt wel stukken fijner. Nu val je namelijk in de herhaling en is de lol van het kijken er snel af
Eerlijk gezegd vind ik geeneen foto het beste of het mooiste. Ik stoor me erg aan de datum in beeld, dit kan je uitschakelen op je camera. Daarnaast zijn veel foto's onscherp, staan er delen van mensen in beeld of zijn de foto's te dichtbij of te verweg Probeer dus te letten op deze storende factoren en ga anders eerst alleen portretfoto's maken, deze zijn stukken makkelijker dan bewegingsfoto's.

Succes

SaskiaKur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 14:49

Nounou, geen enkel mooi. Daar ben ik eerlijk gezegd niet meer eens. Naar die datum kijk ik nog niet eens naar. Ik kan het gewoon inderdaad uitstellen op mijn camera. Maar dat maakt opzich niet uit. Ik kijk gewoon naar het plaatje geheel en niet naar de datum. Over misschien de achtergrond heb je wel gelijk!

SaskiaKur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 14:55

En niet bij alle foto's staat iemand op de foto!

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 15:41

Ik heb een aantal foto's verwijderd, je mag maximaal 10 foto's uitkiezen om in je topic te laten zien.

dierenlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 15:49

ik ga mee met wineds , ik vind ook geen enkele foto aanspreken om dezelfde redenen
maar oefening baart kunst

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:32

Ik ga ook met Wineds mee! Ze zegt niet dat geen enkele foto mooi is, ze zegt dat ze geen enkele foto HET MOOIST vind.

Ik vind het persoonlijk leuke en geinige foto's. Gewoon lekker veel fotograferen. Dan krijg je vanzelf meer 'trucjes' onder de knie.

Succes.