Zoals jullie al gezien hadden in mijn profiel maak ik al veel foto's van mijn hond,Boegi met mijn nieuwe fototoestel.
De enkele weken ben ik weer op pad gegaan en heb weer foto's gemaakt. Het zijn er erg veel! Dus sorry daarvoor!
Bij elke foto is commentaar, dus dan kunnen jullie ook zien wat ik ervan vind. Maandag ga ik ook foto's maken van Mascha met Oratio, dan hebben jullie ook een zicht van hoe ik paarden fotografeer. Ik zal het Maandag zo snel mogelijk erop zetten als het kan.
Ik wil graag opbouwende kritiek en als jullie commentaar hebben doe het dan wel mild want ik doe ook mijn best en steek er tijd voor in.
Alvast Iedereen bedankt!
Kus Sas
Foto's:
Foto 1: Voordat we beginnen eerst een hallootje van Boegi!
Foto 2: Even Artistiek doen. Helaas kwam dat pootje net niet op de foto.
Foto 3: Ze zag weer eens iets. Jammer dat het iets wazig is maar ik vind het toch aardig gelukt.
Foto 4: Scooter, de hond van Erica, was er ook bij. En die had er flink zin in zo te zien!
Foto 5: Deze is opzich even voor de lol. Hij was mislukt maar toch ik vind het een leuke foto, niks verkeerds aan.
Foto 6: Deze foto vind ik erg mooi. Boegi staat mooi in actie, alleen jammer voor die ogen. Die bewerk ik een andere keer weg.
Foto 7: Hier kijk ik alleen naar Boegi. Want zijn houding en hoofdje is perfect. Maar de foto in algemeen is ook niet slecht.
Foto 8: Mooi van de bovenkant. Zeer mooie foto!
Foto 9: Artistiek!
Foto 10: Mooi dat oog, niet wazig! Ik vind het mooi!
Zo dat waren ze! Veel he?! Ik vind ze weer aardig gelukt!
Mijn vraag aan jou:
Welke vonden jullie nu het beste?
Min: 1 foto en Max. 5 foto's!
Dank u wel!
Kus Sas

Ze zegt niet dat geen enkele foto mooi is, ze zegt dat ze geen enkele foto HET MOOIS