Ik ben toe aan wat afwisseling, en voor het maken van studies ben ik op zoek naar aktiefoto's:
- Van veulens, (geen jaarlingen, maar echt veulens van maximaal een paar maanden)
- Renpaarden, echt spetterende aktiefoto's waar het zweet bij wijze van spreken in de rondte vliegt
- Paarden in rare posities, rollend, springend, steigerend, liefst vanuit rare/grappige hoeken.
Voor alle foto's geldt: ik gebruik ze in principe voor studies, dus er worden er maar een paar gebruikt voor een "echte" tekening. Ik ga geen beloften doen in de trant van een lijstje dat ik ga afwerken. Ik wil de tekeningen zelf houden, omdat ik een serie wil maken. Eventueel een foto mailen is geen enkel probleem. Dus ik wil niet gepb't worden over hoe ver ik er al mee ben...
De foto's die ik zoek moeten kwalitatief goed zijn, helder en duidelijk en niet te klein. Ik heb geen zin om copyright problemen te krijgen, dus graag alleen foto's waar je zelf toestemming voor mag geven.
Ik zou zeggen: laat maar komen... ben benieuwd of jullie nog wat voor me kunnen vinden

! 

diegenen die ik kan gebruiken sla ik op in mijn archief zodat ik lekker vooruit kan met m'n materiaal
keep 'em coming...